![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil graag een Standalone DVDspeler kopen. Ik hoef er geen speakerset erbij, alleen de speler dus.
Wat wil ik: - Wel een 5.1 aansluiting, voor eventueel later nog speakers; - Afstandsbediening; - Beetje leuk design; - Goeie kwaliteit (!), maar dat spreekt voor zich. Ik wil er maximaal €100,- voor geven. Ik heb ook een Hiteker DVDspeler gezien van € 49,99, maar dat vond ik eigenlijk niks... Heb nu bijvoorbeeld de volgende op t oog: - Sony DVP-NS330, deze kan ik krijgen voor € 99,- (nieuw) - Pioneer DV2650 S, € 99,- (MediaMarkt) Iemand een advies? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
of geen pioneer ![]() ik heb een jvc (die van de reclame van thuisbioscoop van het jaar ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bedankt voor jullie reacties
![]() Bij de groothandel Lukas Klamer kwam ik in de folder ook nog de volgende tegen: - Akai DVP4330SBOX voor € 89,25 - Aristona ADV442 voor € 65,- Iemand hier toevallig ervaring mee? Ga morgen naar Lukas Klamer toe, zit sterk aan de bovenste te denken ![]() |
![]() |
|
Je moet iig niet zoeken naar een apparaat die ze aangeven als regiovrij voor een meerwaarde...kost dus meer dan normaal en je kan vrijwel elke DVD speler regiovrij maken met een paar toetsen indrukken op je remote zonder dat dit schadelijk is (zoals de handleidingen soms beweren)....dit alles is via google te vinden. (en natuurlijk is dit voor evt. reparaties weer terug te zetten.)
Ik heb gisteren een Philips DVD729 gekocht voor €119,- bij de mediamarkt en hij draait mn DVDtjes prachtig..zelfs een DVD die in goedkopere dingen (zelfs mn PS2!) schokt en zelfs vastloopt...zonder haperen...no probs mee... En hij was binnen de minuut regiovrij ![]() Persoonlijk ben ik nogal huiverig geworden voor die dingen die zo'n 50 Euri kosten...mn ouders hebben een provision staan, en die is soms schokkerig en het beeld staat soms ff stil zonder reden...maar misschien zit er in die prijsklasse wel degelijk spul....
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
standalone dvd-speler kan niet overweg met eigen gemaakte dvd's G.T.C. | 2 | 29-03-2007 23:41 | |
Software & Hardware |
[dvd-ram] speler in comp leest ze niet dragonrider | 7 | 03-10-2004 15:09 | |
Software & Hardware |
[DVD] Standalone speler kopen I-brahimovic | 15 | 18-09-2004 15:21 | |
Software & Hardware |
[DVD] Kruidvat standalone DVD-speler anansi_de_spin | 19 | 02-10-2003 15:49 | |
Software & Hardware |
waarom cd-speler als je dvd-spelers hebt? Kupu | 13 | 09-11-2002 13:11 | |
Software & Hardware |
Stand-alone DVD player ]{ing | 6 | 21-10-2002 08:46 |