Oud 18-12-2003, 20:21
Verwijderd
Ik wil graag een Standalone DVDspeler kopen. Ik hoef er geen speakerset erbij, alleen de speler dus.

Wat wil ik:
- Wel een 5.1 aansluiting, voor eventueel later nog speakers;
- Afstandsbediening;
- Beetje leuk design;
- Goeie kwaliteit (!), maar dat spreekt voor zich.

Ik wil er maximaal €100,- voor geven. Ik heb ook een Hiteker DVDspeler gezien van € 49,99, maar dat vond ik eigenlijk niks...

Heb nu bijvoorbeeld de volgende op t oog:
- Sony DVP-NS330, deze kan ik krijgen voor € 99,- (nieuw)
- Pioneer DV2650 S, € 99,- (MediaMarkt)

Iemand een advies?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2003, 20:28
Enlightenment
Enlightenment is offline
Kijk goed of je DVD speler wel DVD+RW en DVD+R ondersteunt. Ik zou nooit een DVD speler kopen die alleen - kan. Pioneer is één van die bedrijven die kosten wat kost de eigen standaard aanhoudt. Pioneer is geen slecht merk, maar om deze reden zou ik Pioneer dan ook vermijden.
Oud 18-12-2003, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 18-12-2003 @ 21:28:
Kijk goed of je DVD speler wel DVD+RW en DVD+R ondersteunt. Ik zou nooit een DVD speler kopen die alleen - kan. Pioneer is één van die bedrijven die kosten wat kost de eigen standaard aanhoudt. Pioneer is geen slecht merk, maar om deze reden zou ik Pioneer dan ook vermijden.
Ai... dus altijd erop letten dat een DVD zowel + als - kan?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 15:42
Talon
Talon is offline
Citaat:
Henri schreef op 18-12-2003 @ 22:01:
Ai... dus altijd erop letten dat een DVD zowel + als - kan?
of originele dvd's kopen.
of geen pioneer

ik heb een jvc (die van de reclame van thuisbioscoop van het jaar ) en die speelt alles
Oud 19-12-2003, 15:46
Verwijderd
ik heb een Vestel van 80€ en het ding slikt alles, is regiovrij en waar de philips van 300€ van mijn moeder moeite mee heeft, gaat hier gewoon in. Nooit schokkerig beeld en 2 jaar garantie. Bij de Kijkshop.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 17:22
SuperS
SuperS is offline
wij hebben een pioneer, die vind ik heel goed..... maar wat Enlightenment zegt, daarom zou ik je adviseren toch geen pioneer te kopen
Oud 19-12-2003, 20:47
Talon
Talon is offline
Citaat:
deadlock schreef op 19-12-2003 @ 16:46:
ik heb een Vestel van 80€ en het ding slikt alles, is regiovrij en waar de philips van 300€ van mijn moeder moeite mee heeft, gaat hier gewoon in. Nooit schokkerig beeld en 2 jaar garantie. Bij de Kijkshop.
waarom zet jij het euro teken achter bedrag?
Oud 19-12-2003, 21:05
Verwijderd
Bedankt voor jullie reacties .

Bij de groothandel Lukas Klamer kwam ik in de folder ook nog de volgende tegen:
- Akai DVP4330SBOX voor € 89,25
- Aristona ADV442 voor € 65,-

Iemand hier toevallig ervaring mee? Ga morgen naar Lukas Klamer toe, zit sterk aan de bovenste te denken
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 10:24
D@mien
D@mien is offline
Je moet iig niet zoeken naar een apparaat die ze aangeven als regiovrij voor een meerwaarde...kost dus meer dan normaal en je kan vrijwel elke DVD speler regiovrij maken met een paar toetsen indrukken op je remote zonder dat dit schadelijk is (zoals de handleidingen soms beweren)....dit alles is via google te vinden. (en natuurlijk is dit voor evt. reparaties weer terug te zetten.)

Ik heb gisteren een Philips DVD729 gekocht voor €119,- bij de mediamarkt en hij draait mn DVDtjes prachtig..zelfs een DVD die in goedkopere dingen (zelfs mn PS2!) schokt en zelfs vastloopt...zonder haperen...no probs mee... En hij was binnen de minuut regiovrij
Persoonlijk ben ik nogal huiverig geworden voor die dingen die zo'n 50 Euri kosten...mn ouders hebben een provision staan, en die is soms schokkerig en het beeld staat soms ff stil zonder reden...maar misschien zit er in die prijsklasse wel degelijk spul....
Oud 20-12-2003, 14:28
Verwijderd
Ik ben zelf ook niet zo'n voorstander van zo-goedkoop-mogelijk qua DVD-speler. Ben nu voor de Akai DVP4330SBOX gegaan zoals ik gister al van plan was Kost in de winkel € 99,-, maar nu bij de groothandel dus € 89,-

Bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 19-12-2003 @ 21:47:
waarom zet jij het euro teken achter bedrag?
gewend van dollars
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten