Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb me hele handpalm er niet helemaal op liggen. Ik moet de knoppen namelijk ongeveer rond het midden of driekwart of dichter naar me toe indrukken. Aan het stukje verst van me af reageren ze nauwelijks meer. Al komt dat omdat ik eigelijk altijd al in het midden drukte.
|
![]() |
|
Duim links, wijsvinger linkerknop + scrollknop, middelvinger rechterknop, ringvinger en pink rechts van de muis, handpalm rust lichtjes op 't einde van de muis
![]()
|
Verwijderd
|
met m'n hele handpalm erop. Ik heb toch geen optische muis, met balletje vind ik het juist wel fijner als je er wat meer gewicht op legt. Daarnaast is dat ook fijner voor de knop aan de zijkant van de muis die ik met m'n duim bedien. Deze knop gebruik namelijk zeer regelmatig.
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn handpalm rust zeg half achter mn muis zodat ik goed bij de knoppen kan. Hetgeen als volgt is op de foto: ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Horizontale scroller neem ik aan
![]() ![]() ONTOPIC: duim links, wijsvinger op linkerbutton, middel op scroller, ringvinger op rechterbutton, pink aan rechterkant, verder rust mijn palm op de muismat. Alleen op het moment heb ik er 1 zonder scroller ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|