Oud 11-05-2002, 13:11
D-sire
D-sire is offline
Hoe vaak ga jij winkelen? Is het echt alleen als je iets nodig hebt of ga je lekker iedere week of misschien nog wel vaker?
Ikzelf ga redelijk vaak maar dat komt ook omdat ik zo ongeveer in het centrum van eindhoven woon. Soms schrik ik ervan dat ik bijvoorbeeld al drie weken achter elkaar met iets nieuws thuiskom
Oud 11-05-2002, 13:14
utopian me
utopian me is offline
dat ligt eraan, normaal had ik op zaterdag vaak basketbalwedstrijd, op zondag zijn de winkels dicht (grrrr) en doordeweeks school, oppassen, sporten, aanklungelen, en kwam het vaak helemaaaal niet van de stad..... maar meestal als ik het een tijd rustig heb, of gewoon wanneer ik ergens wil rondhangen ga ik wel vaak naar de stad..... soms dan wel een paar dagen achter elkaar en dan weer paar weken niet..... heeeel verschillend dus.. en wanneer ik echt iets nodig heb ga ik ff op en neer naar de stad, maar ik heb niet vaak ECHT iets nodig dus meestal kijk ik gewoon als ik in de stad ben of ik leuke dingen zie
Oud 11-05-2002, 13:21
de
de is offline
meestal ga ik op zaterdag naar de stad
soms ook wel eens in een tussenuur, ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 13:25
humandoll
humandoll is offline
meestal wel een keertje per week, maar niet alleen voor kleren. Ik ga niet zo vaak voor kleren de stad in. Meestal ga ik ook wel eens voor de lol winkelen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 13:26
beuk
beuk is offline
soms 3x in een week, soms 2 maanden niet.. verschilt nogal.
Oud 11-05-2002, 14:10
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik ga meestal en keer per week, maar dan koop ik soms helemaal nix of alleen een ijsje ofzo. maar ongeveer 2 of 3 keer per maand koop ik ook echt meer dingen, kleren enzo.
Oud 11-05-2002, 14:27
Verwijderd
Ehmz, minstens 1x in de week wel even de stad in, maar niet zo lang, vrije middag ofzo.. Deze week is't erg dramatisch: ik ben nu al 4 dagen in de stad geweest, elke keer wel iets gekocht..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:02
N@omi
N@omi is offline
Soms kom ik een paar keer in de week in de stad om kleren te kopen. Maar meestal komt dat er niet van omdat ik dr geen tijd voor heb ofzo. En meestal ga ik 1 keer per maand effe naar een andere leuke stad om daar te shoppen!!
Oud 11-05-2002, 15:30
shanli
shanli is offline
dat ligt eraan.In de vakantie wel 3 keer in de week en als 't school is mss maar om de 3 weken.
Oud 11-05-2002, 15:42
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
iets van 2 keer per week de stad in, en 1x in de 2/3 weken koop ik een truitje ofzo. Dingen als make-up etc. koop ik iets van 1 x per week iets van
Oud 11-05-2002, 15:46
acid-star
acid-star is offline
minstends een keer per week, anders ga ik dood.
Oud 11-05-2002, 16:20
flamez
flamez is offline
als ik iets leuks zie toevallig dan koop ik het, en anders ga ik alleen als ik iets nodig heb, en dan ben ik meestal ook nog binnen een uurtje klaar

greetz

Flamez
Oud 11-05-2002, 16:24
PardonMe
PardonMe is offline
IK ga eigenlijk nooit echt bewust winkelen.. meestal kom ik langs een winkel en loop ik ff naar binnen om te kijken en soms koop ik wat en soms ook niet..
Tis maar zelden zo dat ik naar een stad toe ga met het idee van 'laat ik eens gaan shoppen' dat gebeurt eigenlijk vrij weinig.. maar een paar keer per jaar eigenlijk..
Ben niet zo'n shop mens, ik vind het best leuk om nieuwe kleren aan te schaffen, maar ik loop vanzelf langs dingen die ik leuk vind..

Tenzij ik bijvoorbeeld echt een keer iets nodig heb, bijvoorbeeld nieuwe schoenen, maar meestal heb ik dan toch al een idee wat voor schoenen ik dan wil hebben en waar ik daarvoor moet kijken..
Oud 11-05-2002, 16:29
anonymous girl
anonymous girl is offline
De laatste week heb ik drie keer gewinkeld, doe ik normaal niet hoor! Soms kom ik gewoon langs een winkel en zie iets leuks hangen en dat neem ik dan maar mee, maar echt winkelen dat doe ik zo'n 1 keer in de 2 maand, dan trek ik er ook een hele dag voor uit!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 22:00
maar
maar is offline
Ik ga sowieso elk weekend wel een keertje, en als ik op een doordeweekse dag eens tijd over heb ga ik vaak ook even shoppen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 22:08
S
S is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:
Hoe vaak ga jij winkelen? Is het echt alleen als je iets nodig hebt of ga je lekker iedere week of misschien nog wel vaker?
Ikzelf ga redelijk vaak maar dat komt ook omdat ik zo ongeveer in het centrum van eindhoven woon. Soms schrik ik ervan dat ik bijvoorbeeld al drie weken achter elkaar met iets nieuws thuiskom
Iedere week, soms nog een dagje extra en vaak als ik twee of meer tussenuren heb. .
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 23:14
LittleLucille
LittleLucille is offline
AAAAAA veel te vaak!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 01:10
Verwijderd
meestal zo'n 1 à 2x per maand
en eigenlijk altijd heb ik gewoon nix nodig...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 01:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
kom heel vaak in de stad, maar dan ga ik ook vaak gewoon in t park zitten of rondlopen gewoon, skatende mensjuhs kijken op zoown plein

als ik echt iets nodig heb, ga ik meestal voorwinkelen en vraag ik daarna mn moeder om geld om t te kopen.
ik ga wel soms samen met mn moeder winkelen, maar dan is t meestal als t ergens in r'dam of r'daal is ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 10:30
Main
Main is offline
ga meestal 2 kee per maand ofzo.........alleen als ik een nieuwe broek nodig heb of iets anders
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 10:43
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
ik koop iig 1 keer per week iets van kleding,make up ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 10:47
Esmée
Esmée is offline
Ik shop erg veel, maar dat betekent niet dat ik ook elke keer iets koop... ben ook heel erg een window-shopper
Ik shop meestal voor de gezelligheid, als ik echt als doel heb veel te kopen doe ik dat vaak in één keer.
Oud 12-05-2002, 11:55
Blubje
Blubje is offline
uhh nou ik ga iig iedere week naar de stad *mja dat komt ook omdat k in t centrum woon* en meestal nog wel vaker eigluk....dat wil helemaal niet zeggen dat ik altijd iets koop, want ik heb nooit geld mja als k wel geld heb is dat ook na 1 keer stadten op moehahaha
Oud 12-05-2002, 11:59
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Soms ga ik in klerenwinkels kijken terwijl ik nix nodig heb, vin ik gewoon leuk. meestal zie ik dan hele leuke dingen maar dan heb ik geen geld. en als ik dan echt wat nodig heb, vind ik juist nix
Oud 12-05-2002, 12:00
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
o ja ik ga meestal 2x per maand ofzo
vergeten om bij de andere post te zetten
Oud 12-05-2002, 12:34
Roxy
Roxy is offline
Heeel weinig eigenlijk, alleen als ik echt echt iets moet hebben of als ik ergens ben dan loop ik wel ff langs 'mijn' winkeltjes...
Oud 12-05-2002, 13:38
Ditchie
Ditchie is offline
Ik zit op school in Rotterdam. Echt 5 min lopen en je bent in het centrum. Ik ga dus echt haast elke dag even naar de stad. Het is niet dat ik elke dag wat koop maar het is wel leuk om even te kijken of gewoon even wat te drinken met een paar klasgenootjes.

Verder als echt iets moet kopen dan trek ik er meestal toch wel een dag voor uit.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:44
Kleine A*
Kleine A* is offline
kheb de laaste tijd meer geld dus ben ik vaker in de stad te vinden en kom vaak ook met iets thius.
Meestal ga ik 1x in de week wel winkelen ofzo
Oud 12-05-2002, 19:51
mandydw
mandydw is offline
Ik ga sowieso 2x per week de stad in...koop niet altijd wat maar is wel altijd hartstikke gezellig!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 07:07
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik ga vaak op dinsdag shoppen (vrije dag van mij manager, kunnen we samen gaan), en vrijdag ook vaak, met mijn andere collegaatje....
en uiteraard Zondag....
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 07:08
Secreet
Secreet is offline
Ik winkel als ik kleren nodig heb...En af en toe als ik eens in de stad loop neem ik weleens iets mee, maar gelukkig ben ik niet zo vaak in de stad
Oud 16-05-2002, 21:15
Buffy
Buffy is offline
ik zit in een plaats op sgool waar ze best veel winkels hebben , en in tussenuren bennik vaak daar te vinden. meestal om ff te snuffelen of om een ijsje o.i.d te halen. ik ben meestal 1 keer in de week in die plaats om bewust te winkelen (nieuw ondergoed ofsow), naar grotere steden zoals leeuwarden en groningen gaak ongeveer 1 keer per maand. dan hebbik geen rooie cent meer op mijn pas staan als ik weer thuis kom...

Kuzzz Buffy
Oud 18-05-2002, 09:45
red violin
red violin is offline
Minstens 1x per week en als ik de hele stad ken ga ik naar een andere Ik ben een beetje verslaafd en koop teveel (hoewel ik niet iedere keer dat ik ga iets koop)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 13:57
wissie
wissie is offline
1 keer per week met vriendinnen in onze woonplaats voor de gezelligheid. Dan koop ik meestal niet veel. En verder 1 keer in de 2 maanden naar een 'grote' stad om te winkelen, daar koop ik meestal mijn kleding.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 14:17
altopunkstertje
altopunkstertje is offline
Ik ga aardig vaak winkelen. Meestal iets van 1/2 keer in de week in Enschede of Hengelo ov. DIt komt omdat ik hier naar school ga. HEeeeel soms in a'dam ofzo, maar niet vaak. Ik koop ook vaak veel, geef nogal makkelijk geld uit
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
acid-star schreef:
minstends een keer per week, anders ga ik dood.
whaha
*gaat hier in het geheel in mee*

elke zaterdag ben ik standaard winkelen, meestal met een vriendin maar soms ook alleen, en als ik doordeweeks niets te doen heb dan bel ik mn algehele vriendenkring rond om te vragen wie er mee de stad in wil. Het is ook zo dat ik elke week wel iets nieuws koop, ook al is het maar een klein dingetje als een nieuwe kleur eyeliner of een armbandje. Masj heeft een gat in haar hand dat zich niet aan wil passen aan de euro of de aanwezigheid van centjes in haar portemonnee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten