| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
On topic: Zwart shirtje Zwart vestje ![]() Lichtbruine ribbroek |
|
|
|
|
|
witwollen trui met wijde hals (zara)
wit hemdje (hema) blauwe spijkerbroek, iets versleten (only) zwart/grijze laarzen met gesp (dick boons) donkerblauwe 'voetbalkousen' (hema) wit ondergoed lange parelketting staartje
|
|
|
|
-rode sokken
-wit ondergoed -geel spaghettihempje -strakke heupspijkerbroek met uitlopende pijpen -eerst had ik er een grijs ribcolbertje op, maar ik heb per ongeluk de knopen er vanaf gebroken (het jasje bleef haken in de deurklink ), nu heb ik een paarse fleecetrui er bij aan-haar in een los knotje -zilveren ring, regenboogketting, horloge, regenboogarmbandje |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik neem aan dat dit niet serieus is... Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 01:46. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik denk dat ik niet meer bij kom van het lachen |
||
|
|
|
|
een wijd 80's paars shirt met rare figuurtjes erop van de H&M
een rood vestje met streep aan de zijkant van de mouwen van H&M Een wollen donkerbruine broek met oranje "krijtstreep" van de H&M Euhm. Verder draag ik mijn kistjes en een polsbandje (Hoe mode bewust hoe mode bewust, alleen draag ik het slechts voor mijn slechte polsen.)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Nare is meer een type voor Patek Philippe.http://www.patekphilippe.com <-- chique horloges |
||
|
|
||
|
Citaat:
je hebt m'n ochtend goed gemaakt [= haha nare man for president!!!
|
|
|
Verwijderd
|
wit t-shirtje
turquoise knoopvestje met witte strepen zwart capuchon ritsvestje grijs carhartt w'master pants met strijkvouw (oude foto gebruikt) ![]() dickies riem zwarte lage allstars zometeen nog een grijze carhartt jas, zwarte sjaal, en als ik op de fiets zit een gebreide muts met oorflapdingen. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Broek indian rose
truitje mer du nord Verder ga ik me dalijk spectaculair omkleden, ![]() dan word het een nieuwe indian rose kante truitje zwart doorzichtig met sluiting hoog maar dan wel dat je je een beetje inkijk hebt ( he fuck hoe leg je dat uit) (beetje chinees maar dan anders ) daarover een zwart colbertje sjaaltje door broek laarzen van dick boons armband van otazu en klip in haar en klaar is Lot voor het volgende kerstdiner
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Beleidszaken |
FB verkiezing lifestyle Tom Violence | 181 | 11-10-2005 20:02 | |
| Lifestyle |
Evaluatietopic Otis | 308 | 14-06-2005 21:00 | |