![]() |
|
Wij gebruiken eigelijk nooit comdooms maar de eerste keren gebruikten wij durex.. Waarom? Nou ik denk omdat het toch een bekend merk is en het ook goed bekend staat.. en eigen merk spul.. mwaa dat lijkt me toch minder veilig..
![]()
|
had ergens gelezen in een condoomonderzoek van de consumentengids, dat kruitvat betrouwbaarder is dat het populaire durex (dat ook nog eens een stuk duurder is)
![]()
|
heej heej, da's al een hele tijd geleden dat ik hier geweest ben. In het ziekenhuis gelegen voor een abces in m'n bovenbeen, daarna examens, vakantie, nieuwe school (fysio in eindhoven) en nu eindelijk weer eens echt tijd voor het forum. Om even terug te komen op de vraag: eerst altijd Durex Top Safe. Nu gebruiken we vooral de gewone Durex. Als het aan mij lag eigenlijk geen, omdat ze toch al een drie jaar aan de pil is. Maar zij heeft het liever wel, dus gebruiken we toch een extra voorbehoedsmiddel.
Groeten van de enige echte jos-fan
||
Citaat:
Ik weet nie zeker meer.... Antwoord op vraag: Kruidvat ![]()
||
Citaat:
![]() Misschien kan je die een keer proberen spekkie...
|
hoii,
als je goedkoop wil slagen moet je naar het JIP, 4 voor 1,15 euro. heeeel goedkoop dus, alleen niet iedereen past ze. ![]() durex is toch wel de beste. de consumentenbond heeft uitgewezen dat de smaakcondooms van durex de beste zijn. wel duur , maar dan hebben ze 2 functies. erg lekker hoor ---> ik kan het weten ![]() groetjes mij |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het grote condoomprobleem topic Verwijderd | 22 | 28-08-2010 00:47 | |
Seksualiteit |
ETOS condooms zijn slecht C r Y p S | 68 | 11-10-2009 18:48 | |
Seksualiteit |
Sex zonder condoom SimplyABoy19 | 13 | 11-01-2005 19:28 | |
Seksualiteit |
Moet een condoom echt spannen? Killercars | 7 | 13-05-2003 22:07 | |
Seksualiteit |
Condooms kopen... Alweer? Nee! (voor anaal gebruik) Jozzy | 18 | 25-11-2002 21:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Condooms Verwijderd | 23 | 21-10-2002 13:43 |