![]() |
||
![]() |
Citaat:
(excuses voor mijn vooroordeel...) A Lost Child
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ik mag ook neit komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En bedankt voor je compliment ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hij zei dat hij nog nooit eerder een vriendinnetje heeft gehad en dat verbaasde me eerlijk gezegd een beetje aangezien hij niet asociaal overkomt en ook niet lelijk is ofzo
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het enige wat ik probeer te zeggen hier is dat ik niet had verwacht dat hij nooit een vriendinnetje heeft gehad. ik heb veel van zn posts gelezen en heb zijn foto's gezien en af en toe met hem gesproken en hij leek me iemand die allang aan de vriendinnetjes zat. maar goed, dat is dus niet zo, en daarom dacht ik eventjes van 'oh, dat had ik niet verwacht'. is dat nou echt zo fout dan? Ik heb ook genoeg vriendjes gehad die niet op brad pitt leken en zelf ben ik ook niet prachtig, dus ik zeg helemaal niet dat schoonheid een criteria is, en dat asocial gedoe: hij leek me iemand die heel aardig was, hij geeft complimenten, luisterd naar goede muziek, het had mij niet verbaasd als hij een vriendin had gehad! dat is het enige wat ik wou zeggen. trek niet alles uit proportie en zeur niet zo. hij vatte het niet verkeerd op dus moeten jullie dat ook niet doen. schoonheid is alles behalve belangrijk in de liefde en dat weet ik beter dan veel mensen hier, dus doe niet alsof ik meteen iedereen uitscheld en beledig dankje
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voor de meiden/jonge vrouwen... Shitonya | 96 | 29-06-2004 01:55 | |
Seksualiteit |
weleens met een hoer geneukt? guest724 | 169 | 30-05-2004 10:34 | |
Seksualiteit |
Liegen m.b.t maagd zijn.. kainie | 71 | 28-09-2003 23:17 | |