Advertentie | |
|
![]() |
|
nee, er wordt op onze school geen drama/toneel gegeven.
we hebben wel ooit met een paar mensen een toneelgroepje opgericht, maar echt een succes is het nooit geworden. Wel, het draait nog steeds, maar nog altijd op precies dezelfde mensen als 3 jaar geleden, dus het zal volgend jaar wel afgelopen zijn.
|
Ik heb het niet gehad, maar sinds dit jaar krijgen iidgeval de eerste klassen het en ik geloof de tweede ook.
Het is verplicht,kleine toneelstukjes met klasgenootjes. En er is speciaal een docent voor aangenomen en die geeft dan ook niks anders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wij hebben geen toneel/drama echt als vak, maar we hebben wel een toneelgroep. Iedereen vanaf de derde kan daaraan meedoen (voor de eerste en tweede klas is er een musical), en het wordt geleid door onze regisseur
![]() ![]() We hebben t elke donderdagmiddag van 2 tot 4, omdat er dan alleen studie-uren zijn dus niemand dan gewoon les heeft (af en toe moet je wel pw's inhalen of bijles krijgen ofzo, maar dan mis je maar ff).
|
Verwijderd
|
geen dramalessen. wel op vrijdagmiddag vrijwillig toneel. en ik zeg 1 woord: geweldig. sorry kon het even niet laten. vanaf de derde kan je daaraan meedoen, we hebben een regisseur en oudleerling/mederegisseur uit utrecht en 2 stagiares en het toneelstuk wordt geschreven door de regisseur enzo.
bij CKV doen we wel dingen zoals dan moet je bijv een toneelstukje opvoeren of een gedicht schrijven. maar dat maar erg weinig, voornamelijk videobeelden en muziekfragmenten |
![]() |
|
Bij mij op school krijg je in de eerste en tweede 1 uur per week drama. In de hogere klassen (gelukkig) niet meer.. Uhm we hebben daar heel veel verschillende dingen gedaan, dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed.. ik vond het nooit zo leuk, maar dat komt gewoon doordat ik niet zo van toneel houd. (wel om te zien, maar niet om zelf te doen) Het werd trouwens gegeven door een drama-docent(e).
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
HELP : Kan iemand deze brief verbeteren ? deleke | 6 | 16-11-2010 18:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
moord in Antwerpen Tiño | 323 | 22-06-2006 15:15 | |
Lifestyle |
En welke opmerkingen heb jij dan wel eens -uitgedeeld- ? Verwijderd | 64 | 19-04-2003 20:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Klassiek toneel Onbekende | 11 | 20-09-2001 17:15 |