Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat ik met een slaapdronken kop op polo.com doen week nie, maar tiz ganz interessant
![]() http://www.polo.com/women/items/item...productid=5202 en http://www.polo.com/women/items/item...productid=5181 .. mgoet, 2 RL-dingesen, practisch hetzelfde (mja, de kleur niet, maar wie ziet dat nou :]).. De ene is $24.. en de andere $85! Kan een echte kenner ff uitleggen waarom? ![]() *ok, ontdekt nu al iets: materiaal is anders*.. go roel ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb een aantal overhemden van RL, en daar is er maar 1 vaal van en da's omdat mams die per ongeluk een keertje met waspoeder voor witte was heeft gewassen... |
![]() |
|
Ik zie er niet echt iets speciaals aan, zoals iemand al opmerkte, in de VS loopt iedereen er zo'n beetje mee. Echte status kun je m.i. ook niet ontlenen aan gewone confectiekleding, als je nou in een handgemaakt hemd + pak loopt dan wordt het pas anders.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb nix tegen RL.
Wel tegen ongeveer 75% van de mensen die ik ken die erin loopt, zoals nare man zou zeggen(k d8 dat het van nare man kwam) "omhooggevallen plebejers met geld" die echt teveel arrogantie hebben. De reden waarom ik het niet draag is dat ik het over het algemeen te braaf en normaal vindt, en ik loop er graag anders bij. En voor het geld wat ik aan RL zou uitgeven kan ik dus andere dingen kopen die ik leuker vind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat zijn de zieligste forummers... hehehe |
![]() |
||
Citaat:
![]() en die kwaliteit van rl is echt niks mis mee ![]() |
![]() |
|
Nou, d kwaliteit laat bij sommige kledingstukken nogal te wensen over, vooral bij Polo Jeans Co. Het is ook stom dat je in veel Ralph winkels niet kan bestellen
![]() Maar goed. De meeste kleding is mooi. Maar mensen die klakkeloos de hele Ralph collectie aanschaffen, zijn IMO nogal kortzichtig en durven geen andere kleding aan te schaffen, omdat ze bang zij ndat dat niet in de smaak zal vallen. Plebejers dus die denken dat ze het gemaakt hebben met een garderobe die enkel uit RL bestaat. Erg sneu. RL wordt steeds minder elitair. Omdat dat soort kleding mode is (denk aan de opkomst van hoogwaterbroeken, sjaaltjes en kraagjes twee jaar terug), dragen steeds meer mensen het. Die nemen ook altijd RL omdat ze denken dat dat het beste van het beste is. Tis een beetje jammer dat mensen RL kopen OMDAT het RL is, en niet omdat ze de kleding echt mooi vinden.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Nee, natuurlijk niet. Het kan mij niet schelen als mensen die geen kakker zijn RL dragen, ik vind het alleen raar dat je ze alleen in RL ziet lopen, en nooit in andere merken die ook mooi zijn (Gant, paul & shark, het nette deel van de Tommy Hilfiger collectie, noem maar op) Citaat:
Ik verbied het ze niet ![]() Citaat:
![]() Tis altijd zo leuk dat jij me nooit begrijpt.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() idd go roel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tis een beetje jammer dat mensen RL kopen OMDAT het RL is, en niet omdat ze de kleding echt mooi vinden. Anders geformuleerd: Tis een beetje jammer dat (er) mensen (zijn, die) RL kopen OMDAT het RL is, en niet omdat ze de kleding echt mooi vinden.
||
Citaat:
Waar zie jij verschillende materialen dan? Of lees ik nu ergens overheen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan nog iets.. die opmerking van jou 'bliksem kent zijn plaats' over een bekrompen geest gesproken.... Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 18:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb geen blousjes of polo's van RL, omdat ze gewoon niet in mijn kledingstijl passen, ze zijn echt veel te basic en ik vind het eigenlijk ook niet leuk om meteen in een hokje geplaatst te worden doordat er een paardje op staat (dat is gewoon vaak zo). Ik draag meestal een basic broek met een apart truitje ofzo. Ik heb wel een aantal broeken en rokjes van RL en ik moet zeggen dat ik vind dat die echt van goede kwaliteit zijn.
|
![]() |
|
ik vind RL soms leuke dingen hebben soms niet. Ik heb er aantal kledingstukken van. Ik koop het omdat ik het mooi vind, en het zit toch altijd net iets mooier als doorsnee h&m kleding. Maar ik koop gewoon wat ik mooi vind en wat leuk zit, dan maakt het mij niet uit wat voor merk het is. Zelfs als het van de h&m is koop ik het ook (alhoewel de h&m me de laatste tijd erg tegenvalt, na 1 keer wassen is het model uit alle truitjes! )
||
Citaat:
ik en een maat van mij dragen veel "hip-hop kleren" om het maar even lomp te zeggen, maar dan weet iedereen wat ik bedoel, maar wij dragen ook vaak spul van RL, zoals polo's, blousjes en broeken, gewoon omdat het naar onze mening wat uitstraalt, en gewoon lekker zit.... heb nu ook een roze polo van polo aan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens mij ben jij het 'mannetje' van ons 2... |
![]() |
|
De ideale schoon zoon:
ik en een maat van mij dragen veel "hip-hop kleren" om het maar even lomp te zeggen, maar dan weet iedereen wat ik bedoel, maar wij dragen ook vaak spul van RL, zoals polo's, blousjes en broeken, gewoon omdat het naar onze mening wat uitstraalt, en gewoon lekker zit.... heb nu ook een roze polo van polo aan... Wat straalt t uit dan de kleding is zo simpel en sorry dat ik t zeg ik draag Karl kani kleding enz. ook maar dan ga ik dus never ever in R.L lopen dat ziet er gewoon mee loperig eruit. Beetje DMX achtig die ze blanke fans laat zien dat die ook in R.L kleding rodloopt. |
![]() |
||
Citaat:
En ja de stof kan wel anders zijn ja.. Maar daar wordt niet over gesproken in de desbetreffende post ![]() En nu genoeg OT
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Het gaat niet alleen om Ralph Lauren, het gaat ook om de mensen die erin zitten. Ze zijn echt gigantisch braaf en kijk maar naar de taal die dit persoontje van dat berichtje gebruikte.. echt verschrikkelijk.. niet persoonlijk hoor..
En omdat vooral kakkers het dragen wordt het niet leuk gevonden. Maarja kakkers sluiten ook iedereen buiten en ze praten erg irritant (ik neem het van ze over, helaas). Als iemand een polo draagt waar geen merk op staat dan vinden kakkers ze maar dom enzo.. ![]() En sorry hoor, maar jongens met een roze RL polo kunnen ECHT NIET |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik woon op straat, net als alle alto's! En alle gothics slapen in doodskisten!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
ik kan 2 kanten op met dit antwoord van je: A; een vrouw betast mijn salami B: een man betast mijn salami Ik kan nu kiezen; uiteraard kies ik antwoord A, wat dus inhoud dat je me niet goed in de hoek heb gedreven, want ik kan ontsnappen van antwoord B capice |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|