Advertentie | |
|
![]() |
|
excusez-moi, ik dacht dat het over de documentaire ging... Had ik aan Theo Maassen beloofd... ik kwam hem tegen op de academie voor drama, waar ik les had. toen was hij daar posters voor aant ophangen. wij ff wa info gevraagd natuurlijk (hehe). toen ik naar buiten ging, bleken m'n remmen kapotgeknipt... toen ik weer naar binnen, naar mn docent gegaan, en toen ving hij ons gesprek op. dus hij vragen wat er aan de hand was, toen hattie me bijna naar huis gebracht, als ik nie 10 km van school woonde: DARN!!!
![]() ![]() ![]() BASUVBAYJKHVAVVADSGGGNSR... dus toen daar ff gewacht tot mn ma kwam, en toen nog ff gekletst... |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben hem in Eindhoven 1 keer tegengekomen, ik wilde net: "Hoi Theo" roepen, maar toen wassie al voorbij ![]() wilde ook graag naar die show die vanavond op tv komt, maar hij treed niet meer op ![]() maar vanavond is het zover! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik heb de hele show gezien, moest af en toe lachen, maar verder vond ik hem nogal... zeuren. Hij zeurde over 'domme' mensen, maar begon daarna (en daarvoor) over hetzelfde te zeuren als 'domme' mensen doen. Vond ik nogal... dom..
![]() Dus ik vond het niet zo geslaagd. Schreeuwen over dingen waar iedereen over schreeuwt is in mijn ogen niet vernieuwend en daardoor ook meteen geen goed cabaret. |
![]() |
|
Het was de tweede keer dat ik die show zag. Ik vond hem op tv beter dan in het echt! Dat kwam omdat ik hem aan het begin van de show sterker vond dan aan het eind, dus ik ging met het eind aan mijn hoofd naar huis... Hij straalde ook echt iets chagrijnigs uit... Dat vond ik op tv minder...
Zijn grappen waren leuk, maar andere shows vond ik beter! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Theo Maassen zeurt vooral om kleine dingen die erg voor de hand liggen, maar als je er over gaat nadenken heeft ie vaak gelijkt.
Schreeuwen over dingen waar iedereen over schreeuwt?? Nou ik heb niet uitgebreid oorlogen langs zien komen en ook geen politieke statements. Theo houdt het bij kleine hedendaagse dingen.
|
Verwijderd
|
't is niet aan mij uitbesteed, ook al heb ik het wel gezien. ik vind er gewoon geen bal an?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=711744 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
+ potje met vet koopzondagen coca-cola tijdperk van communicatie |
![]() |
|
Hij deed ook dat aan het eind dat íe van die hele slechte grappen ging vertellen omdat de mensen dat willen horen... dat vond ik eigenlijk wel goed. Want veel mensen komen voor de platte grappen, interesseren zich verder voor geen meter wat er aan de hand is. Als hij harde dingen verkondigt, kwaad word, de mensheid verafschuwt (om vaak zeer logische redenen...vind ik dan) dan vinden ze er niks meer aan.
Ik vind het juist knap dat hij toch op een manier iets kan overbrengen op mensen. Dat je denkt van 'godverdomme theo je hebt gelijk. de werld is gek en alles is kut!'... maar misschien ligt dat wel aan mij, De goed geinformeerde optimist...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vlaflip met slagroom en saaiheid #136 TopDrop | 500 | 08-02-2008 22:59 | |
De Kantine |
Maar moeder, hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat ik geen saaiheid lust! #135 Verwijderd | 500 | 06-02-2008 19:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Condooms? Shitonya | 70 | 07-10-2007 16:26 | |
Films, TV & Radio |
Cabaret DVD's Emoboy | 42 | 19-04-2005 21:34 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Muziek |
Muziek voor een disco Tucker | 44 | 05-01-2004 22:41 |