Ik heb nog m'n oma en opa die hier op vijf minuutjes van me vandaan wonen, oma = 75; opa = 81. Dan heb ik nog m'n oma die op een kwartiertje van me vandaan woont, zij is er 76. M'n andere opa is deze maand precies 18 jaar overleden. Hij is ongeveer een maand na mijn geboorte overleden, daarom ben ik ook gedoopt in de kapel van het ziekenhuis, zodat hij er kon bij zijn

, hij heeft me maar één keertje in z'n armen gehad en toen is hij gestorven aan kanker ten gevolge van verkeerde medicatie voor z'n nieuwe heup

.
M'n ene opa die nog leeft, heeft vandaag precies een maand geleden een trombose gehad. Gelukkig is hij niet verlamd, maar hij kan wel niet meer spreken, hij heeft nu hulp van een logopediste en zo gaat het al wat beter om hem te begrijpen. Op zulke momenten merk ik pas echt wat zo iemand voor je betekent, ik zou ze niet kunnen missen al weet ik dat dit op een dag toch moet

.