Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben eigenlijk wel voor Valentijnsdag, al is het vooral goed voor de winkels enzo
![]() ![]() Bij mij op school is er altijd een rozenactie, zodat je binnen de school (anoniem) een roos kunt versturen aan iemand anders. Ik krijg er meestal wel een paar van m'n goede vrienden en die stuur ik er ook eentje terug. Heb er ook wel eens eentje anoniem verstuurd naar een geheime liefde (geen idee waar ik dat lef vandaan had gehaald) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Valentijnsdag zoals wij het kennen is niet commercieel gewórden, maar al commercieel begonnen. Hallmark kwam ergens toen het bedrijf nog maar kort bestond op het idee om elkaar kaartjes te sturen op Valentijnsdag, juist, een kaartjesfabrikant, commercieel dus.
Neemt niet weg dat het wel leuk is, vooral als je jong bent ![]() |
![]() |
|
Ach, het doet me weinig moet ik zeggen.. het idee erachter is wel grappig, maar tegenwoordig moet er een heel bloemencorso of dvd-set cadeau gedaan worden om te laten zien hoeveel je wel niet van elkaar houdt. Dat doet me niks. Ik heb liever gewoon een kusje van mijn vriendje, en dat kusje krijg ik dagelijks, daar heb ik geen valentijnsdag voor nodig, hehe
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Liefde & Relatie |
Valentijnsdag=onzin?! Lindaa | 51 | 13-02-2005 14:26 | |
Liefde & Relatie |
Wat doet Valentijn met je? Roeleke | 83 | 16-02-2004 09:51 | |
Liefde & Relatie |
Valentijnsdag! Kijk hier voor de topics en leuke sites :) Verwijderd | 8 | 12-02-2004 11:27 | |
Liefde & Relatie |
internetliefde Heleentjuh | 39 | 31-08-2002 12:48 | |
Liefde & Relatie |
rozen yasmine@@@ | 16 | 25-01-2002 17:36 |