Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 10:43
TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
Kaladan schreef op 08-01-2004 @ 11:43:
Ieder moment is een goede om klef te doen...
Ik heb daar net perse valentijnsdag voor nodig...

Valentijnsdag is voor mij een dag als iedere andere, een kaartje op zn hoogst.. Voor de rest zie ik het niet meer als een hoopje onzin van winkeliers om een lekker zakcentje te verdienen..
Ja precies

Je hoeft niet alleen op Valentijnsdag super klef te doen, kan net zo goed op een andere dag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2004, 10:44
Megadeth
Megadeth is offline
Ach, het is natuurlijk een mooie gelegenheid om te laten weten aan iemand dat je hem / haar leuk vind, maar als ik dat vind ga ik echt niet wachten tot valentijnsdag om het te zeggen.
Oud 08-01-2004, 11:04
Verwijderd
Ik ben eigenlijk wel voor Valentijnsdag, al is het vooral goed voor de winkels enzo Maar ik vind het wel mooi om zo'n dag te hebben waar je kunt laten zien aan de mensen die je dierbaar zijn dat ze dat ook echt zijn voor je. Misschien vreemd om te zeggen, aangezien ik niet bezet ben ofzo. Maar ik vind het altijd wel wat hebben eigenlijk
Bij mij op school is er altijd een rozenactie, zodat je binnen de school (anoniem) een roos kunt versturen aan iemand anders. Ik krijg er meestal wel een paar van m'n goede vrienden en die stuur ik er ook eentje terug.

Heb er ook wel eens eentje anoniem verstuurd naar een geheime liefde (geen idee waar ik dat lef vandaan had gehaald)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 11:19
Verwijderd
Valentijnsdag zoals wij het kennen is niet commercieel gewórden, maar al commercieel begonnen. Hallmark kwam ergens toen het bedrijf nog maar kort bestond op het idee om elkaar kaartjes te sturen op Valentijnsdag, juist, een kaartjesfabrikant, commercieel dus.

Neemt niet weg dat het wel leuk is, vooral als je jong bent . Ik vind het een beetje flauw om tot 14 februari te wachten met actie als je verliefd bent, maar ach.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 11:23
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ach, het doet me weinig moet ik zeggen.. het idee erachter is wel grappig, maar tegenwoordig moet er een heel bloemencorso of dvd-set cadeau gedaan worden om te laten zien hoeveel je wel niet van elkaar houdt. Dat doet me niks. Ik heb liever gewoon een kusje van mijn vriendje, en dat kusje krijg ik dagelijks, daar heb ik geen valentijnsdag voor nodig, hehe
Reageren

Regels voor berichten