Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() wat moet ik verstaan onder een echt meisje meisje?
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben *Fallen_ Tear* trouwens
![]() Maartje: Eigenlijk is alles al gezegd. Je bent een heel lief, betrouwbaar meisje, maar die tegen mensen die ze niet kent heel gesloten is. je bent erg moeilijk te bereiken door 'buitenstaanders'. Erg creatief, spontaan ( maar ook wel een beetje verlegen soms ) vrolijk, al is dat niet altijd echt ( denk ik ) Kan snel van stemming veranderen.Gaat door het vuur voor haar vrienden. En je bent af en toe echt onnodig onzeker. Je hebt lef ( qua stijl, ideeen enz ) Ik bewonder jou best wel heel erg weet je dat ? ![]() Paranoide: Lief, mooi meisje. Beetje verlegen, maar bij vrienden juist helemaal niet. Wil graag vriendjes zijn met iedereen, en wil zich daardoor nog wel eens aanpassen. Verder erg prettig gestoord ( dit is natuurlijk maar een gissing, ik ken je verder niet echt goed. ) punkbastard!!!: Lieve jongen, maar zit af en toe behoorlijk met zichzelf in de knoop. Laat zich nog wel redelijk beinvloeden door mensen waar ie tegen op kijkt. Leuk gevoel voor humor, lief zusje ![]() ![]() Meastechs ( geen lifestyler maar goed ): Hele lieve jongen. Zorgzaam, zegt wat ie wil. Komt op voor andere mensen. Kan gemeen ( wel erg grappig, niet echt serieus ) commentaar leveren op mensen die ie niet mag, en laat het ook merken als ie iemand niet aardig vind. Gaat door het vuur voor zijn vrienden. Heel sociaal. Zeilfreak met een mooie boot ![]() Acid- star: Lief, creatief meisje. Zorgzaam,maakt makkelijk vrienden. Iemand die ik niet zo goed ken maar waar ik best wel tegenop kijk. Zo, ik typ een andere keer wel verder, maar moet nu weg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ooh eeh om ff ontopic te blijven punkrockbastard: Lieve jongen die toch wel errug punk is ![]() eeh sjit wie heb iknou wel al gedaan,....? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
acid-star:volgens mij heel creatief, houdt van make-up, elfenoortjes, vleugeltjes, pruiken (
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ja,ik ben wel verlegen bij mensen die ik niet ken(maar met wie ik heel graag vriendjus zou willen worden) en bij 'oudere' en dan bedoel k 16/17,ik voel mij daar ongemakkelijk bij.
||
![]() |
Citaat:
![]() hmz ik onverschillig? ![]() ![]() ![]() nou euhm ik ben niet goed in dat soort dingen, maar jou zal ik dan nog wel ff analyseren ![]() Bart is een lieve jongen, net zo eigenwijs als ik ![]() ![]() ![]() nah nu weet ik nix meer ![]() |
![]() |
|
![]() |
acid star
liev knap meisje, best soms wel is heel verlegen, soms tog owk wel een beetje onzeker over zich zelf (wat helemaal nie nodig is), heel erg creatief, errug geinteresseerd in haar ![]() ![]() ![]() dying bride mun lieverdje ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Li op speciale aanvraag
![]() Lianne lijkt mij een gezellig, lief, sportief meisje die er niet voor terugdeinst om meer over haar privé-leven te vertellen, wat ik ook vaak met plezier lees. Ook wel iemand die als het moet serieus is, vooral als het golf betreft ..op andere momenten weer heerlijk melig, misschien soms een beetje verlegen en onzeker, wat btw geheel onterecht is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Italianboy
heeft stijl, ziet er goed uit, is denk ik owk best wel te vertrouwen, ik geloof dat als je um kent best wel veel lol met um kan maken, hijz denk ik soms owk best wel trots dat veel meisjes um knap vinden (sowwy als dat niet zo is hoor) CemetarySlut heeft het geloof ik soms eght heel erg moeilijk met zich zelf, liev meisje die altijd heel erg vrolijk overkomt, kleed zich altijd leuk en naar haar eigen smaak. Punk is verzet liev en knap meisje, owk heel onzeker overzich zelf terwijl dat helemaal niet hoeft, heel aardig en druk ![]() dwj heb um een tijd eght serieus niet kunnen uitstaan weet owk niet precies waarom.. *nu nie boos worden op lara ![]() doe straks meer...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Dan nog maar even een paar oppervlakkige beelden
![]() Bliksem 'Raskakker' volgens mij, kleedt zich goed ![]() De Tja, ook een kakker, goed gekleed, maar wel vrij verwaand. Af en toe erger ik me dood aan je, sorry ![]() ![]() Miss Quasy Een echt huppelmeisje, volgens mij. Superblij, ook gekleed in vrolijke kleuren (of heb ik het nu helemaal mis ![]() ![]() Jewel Ook zo'n vrolijk meisje, superveel roze en rood, lijkt me er heel blij uitzien. Fervent All Stars fan ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 19:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Lianne
Leuk meisje, erg spontaan en ze lijkt me zeer leuk in de omgang. Verlegen lijkt ze me juist niet. Intelligent en een leuk toekomst persectief heeft ze zeker. Nareman Aardige kerel en praat als een enorme bal, wat ik wel kan waarderen. Echt een kerel voor een corporale vereniging. Ik zie je binnenkort ![]() Bliksem Ook echt een goede kerel en een matje is goed ![]() |
![]() |
||||
![]() |
je ziet in zo'n topic als dit wel heel goed wie er populair zijn en wie niet.
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() IK WIL MEER!
Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 19:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Rosi: Hele lieve meid. Staat open voor nieuwe mensen en dingen, maar zal niet snel helemaal losslaan (denk aan hangen aan kroonluchters enzo), heeft ijzersterke zelfbeheersing. Beleefd, rustig, vriendelijk, kan goed luisteren en tactvol.
|
Bertbart;
Koel gozertje zegt wat ie denkt, deinst voor weinig dingen terug, humor. Beuk; Op een of andere manier mag ik je eigenlijk niet. Het spijt me zeer, maar jouw manier van kritiek uiten mag ik absoluut niet, kritiek is leuk en zeker ook niet verkeerd, maar leerzaam en goed. Maar d'r is een verschil tussen afzeiken en kritiek geven, en als het aan mij ligt het liefst opbouwende kritiek. je weet verder wat je wilt zal niet snel over je heen laten lopen, soms wat nadrukkelijk aanwezig denk ik. Zegt ook zeker wat je denkt, ook al zal dit niet in altijd in goede aard vallen (zie hierboven). Volgens mij heb jij een aantal hele goede vrienden, en als je met iemand kan opschieten zou je daar ook veel voor over hebben maar zodra je iemand niet mag laat je dat ook vrij snel merken. Vergeef me als het niet klopt maar zo kom je over. Loesje; Lief meisje, veel vriendjes/vriendinnetjes waaronder een paar hele goede ofzow. Mooie kleding. Kan veel met jouw lachen denk ik, beetje huppelig af entoe en soms zo'n giecheltrutje denk ik. Maar bovenal sociaal ingesteld ik denk niet dat jij snel mensen af zal keuren vanwege kleding bijvoorbeeld. Martin-dude; Koele gozer, veel te onzeker is absoluut niet nodig, Echt grappig gozertje. Drama; Echt veel bewondering voor jouw, zegt wat je denkt, doet wat je wilt ![]() verder nog mensjes vergeten??
|
![]() |
Nouwem, dan ga ik ook maar analyseren
![]() Plien: Die mag natuurlijk als eerste, want is toch wel één van mijn beste vriendinnetjes, stiekem. Je bent heel lief, Plien, maar je brengt jezelf telkens weer in de problemen, wat niet nodig is. Je bent sterk, gehard door dingen die je hebt meegemaakt, ik bewonder je daarom. Onzeker, uhm, weet ik niet of je dat bent. Aan de ene kant wel, andere kant niet. Qua jongetjes, ghihi, dan wel. Qua uiterlijk niet geloof ik. Jij bent ook sociaal. En verlegen want je durft me niet te bellen. Cem.Slut: Nouwem, ook bewondering voor ![]() ![]() ![]() Nare Man: Hoi. In het begin vond ik je maar uhm, 'irritant' ofzo. Zo'n superkakker (sorry?). Maar nu begin ik je steeds 'interessanter' ![]() ![]() Shanli: Uhm ja, ik ken je eigenlijk niet. Het enige wat ik van je heb gelezen, ging over sandalen ![]() Faery: Roel, jongetje met zwarte nagels ![]() ![]() ![]() Stoel: Ook jou ken ik eigenlijk niet. Ken je eigenlijk alleen uit je posts op K&L. Volgens mij ben je wel lief, sociaal, artistiek, kan dat? Ik weet niet genoeg van je om een goed beeld van je te vormen, maar maybe gaat dat snel veranderen door MSN ![]() Esmee: Tja. Up met die kraag! Je dringt je mening volgens mij nogal aan anderen op, iig aantal dingen die ik van je lees. Soms denk ik echt van 'AAAAAARGH ![]() DWJ: (Ik wist eerst niet eens wat DWJ betekende, maar daar gaat het niet om ![]() ![]() ![]() ![]() Uhm. Wie moet ik nog meer doen?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tweede bladzijde ergens ik ga door, dit is leuk ![]() punkyfish Lief, verlegen meisje, wat niet goed voor haar mening kan opkomen tenzij het echt nodig is. Je bent snel van je stuk te brengen. Ontzettend vrolijk als je in een goede bui bent, maar stil en in je zelf gekeerd als het wat minder gaat. Misschien gauw geirriteerd maar gaat zich niet druk maken om niets. epd Een jongetje met een mooi hoofdje en een goed gevoel voor humor. Op het eerste gezicht misschien een beetje asociaal maar bewijst het tegendeel als je hem spreekt. Ooit lang geleden zeer fotogeil, nu minder tijd hebbend of van karakter veranderd want ik zie haast geen kasper meer in de fototopics. Een van de zeldzame leden van het mannelijk geslacht die wél met make-up kunnen omgaan ![]() Pebbles Iemand die liever meekijkt dan meedoet, een stil persoontje. Waarschijnlijk een beetje meegevend maar wel degelijk een eigen mening hebbend, waar ze niet spontaan van veranderdt. Bedachtzaam en te vertrouwen. Shanli Had niet gezien dat je me ook had geanalyseerd ![]() Ken jou niet goed aangezien je nieuw bent, maar volgens mij ben je wel een lief iemand die een beetje alle kanten op slingert op zoek naar iets wat haar echt goed valt. Druk, praat veel, en is aanwezig. [edit] *evil laugh* en dan ga ik nu maar eens aan een uitgebreid analyse van Faery-roel ![]() Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 20:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
punkvis: knap, sociaal, interessante-verhaaltjes-schrijvend ensow, en iemand die ontdekt heeft dat je na bepaalde gebeurtenissen niet moet gaan rennen ensow. Ow, en se denkt te snel dat iemand alles vergeet na wat drank
![]() athell: compleet gestoord en zo debiel als een giraffe ensow, met een te grote hoeveelheid fantasie en een ontiechelijk rottige kamer door de grote hoeveelheid... erm... sokken die op de grond liggen :] masj: mja daar gaak nu een heel vhaal over sgrijven >:] ![]() -> lala.. first, se's heel knapf en dat hepk fein vandaag ontdekt en kwas niej de enige die da vond dus mijn mening is dubbelbevestigd :] Se heb een rollende rrrrr dinges in dur stem maar die kan ik dus niet horen met mijn boerse ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mja, hoe dan ook, inmmiddels benk redelijk uitgeluld en ga zo maar slapen ensow ofsow.. trala ![]() Zo. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 21:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[{ing: Weet erg veel van muziek. niet heel erg open-minded, kan heel bot reageren op anderen maar zegt vaak zinnige dingen. Pluh.....Dit is wel moeilijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hoe je reageerde op maartjes reply, het feit dat je soms hele vrolijke dingen zegt maar soms juist kortaf doet, en niet te vergeten je teksten.. de mensen die zeggen dat ik vriendjes met iedereen wil zijn - ja, dat klopt wel ergens.. ik heb de eigenschap iedereen die ik zie allereerst aardig te gaan vinden, denk niet na over dat het misschien wel niet klopt.. en dan ga ik gelijk sociaal doen, hoewel de meeste dat niet eens willen ![]() zou er zelf ook van af willen, maar dat is al van kinds af aan zo :/ roels en de rests analyses komen morgen wel, ik word nu een beetje heel woedend aangekeken door het verschijnsel ouders |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mortischa Ook Amsterdam zuid heheh (dat is positief ![]() en oude basisschoolklasgenoot, dat is koOl ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
De grote 'analyseer je medeforummer' topic! I <3 cock | 4 | 19-06-2004 10:15 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummer! Verwijderd | 334 | 18-04-2004 22:48 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 | |
Lifestyle |
analyseer alles & iedereen ~Sjeherazade~ | 17 | 23-04-2003 03:46 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. deel II Cinamon | 239 | 17-06-2002 16:02 |