Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 18:02
Verwijderd
Punkyfish
Onwijs lief, soms verstandig meisje, onnodig onzeker over zichzelf, heeft 't moeilijk maar cijfert zichzelf zo vaak weg.. Moet iets meer leren om voor zichzelf op te komen. Sociaal, heeft veel over voor anderen, maar blijft wel een eigen mening houden.

Rosi
Komt op mij heel intelligent en verstandig over, ook een mooi meisje, dat niet zo snel oordeelt over anderen/een stijl afkeurt. Weet volgens mij goed wat ze wilt.

Feline
Heel mooi, lief, vrolijk meisje, houdt van madeliefjeskettingen, Jewel *jeu*, ennum.. eigenlijk van de hele wereld, toch?

Bubbeltjes
Inderdaad erg open-minded, doet aan toneel/zingen wat ERG koel is, 1 van de betere forumbazen *grin*, mooi, intelligent.. Pff, wat positief allemaal.

Italianboy
Komt voor z'n mening uit, maar weet het wel goed te brengen, kwetst niet snel mensen. (Tenminste, op het forum, dan..) Knappe jongen, eerlijk, kan goed schrijven (Ik herinner me nog een verhaal van jou op K&L, was ERG goed) en heeft een koele stijl.

CemetarySlut
1 van de meest opvallende personen op 't forum, post veel, maar het slaat altijd wel ergens op, weet goed haar mening te zeggen over wat ze wel/niet wil, maar is in het echt geloof ik nogal onzeker. Mooi en fotogeniek meisje.

De
Iemand aan wie ik me steeds meer ga irriteren, omdat voor hem 't geld dat 'ie uitgeeft aan zijn kleding, belangrijker is dan z'n persoonlijkheid. Kan weinig respect opbrengen voor mensen met een andere stijl dan de zijne, niet echt open-minded. Of tenminste, zo komt hij op mij over, misschien is'ie in 't echt wel ontzettend aardig.

Mortischa
Nooit mee gepraat, maar ik vind 't een erg mooi, en verstandig meisje geloof ik. Volgens mij ook weer een beetje onzeker, waar totaal geen reden voor is.

Nare Man
Iemand die heel eerlijk en verstandig op mij overkomt, en alles wat hij zegt op een leuke manier brengt. Niet meer over te zeggen eigenlijk, ik baseer m'n mening over hem geheel uit z'n posts, en daarin komt hij positief op mij over.

Pfff.. Vind ik wel weer genoeg.
Advertentie
Oud 15-05-2002, 18:04
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:

en ik was heb jou ook helemaal niet als 1e geanalyseert omdat omdat omdat daarom

kwil trouwens van nog wel meer mensjes wat horen...
Ik ken je niet zo heel goed, alleen van wat fotoows en een paar posts eigenlijk.. maar ik ga het lekker toch proberen!

Jij is een mooiig meisje, best wel rustig, geen druktemaker.. je denkt na voordat je iets doet, bent vriendelijk tegen de meeste mensen en als je mensen niet aardig vindt kun je wel wat gemener zijn of negeer je ze gewoon.. zoiets?
Oud 15-05-2002, 18:07
KazzZ
KazzZ is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
[B]

Miss Kazz mooie meid, geeft ook om haar uiterlijk maar is niet oppervlakkig. Soms maak je je te veel zorgen hoe je overkomt op andere mensen. Verder heel vriendelijk tegen iedereen en staat open voor nieuwe dingen. Wel een echt meisje meisje
ik vroeg me al af, wanneer begint iemand over mij maar je hebt wel redelijk juiste indruk van me
wat moet ik verstaan onder een echt meisje meisje?
Oud 15-05-2002, 18:07
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

Ik ken je niet zo heel goed, alleen van wat fotoows en een paar posts eigenlijk.. maar ik ga het lekker toch proberen!

Jij is een mooiig meisje, best wel rustig, geen druktemaker.. je denkt na voordat je iets doet, bent vriendelijk tegen de meeste mensen en als je mensen niet aardig vindt kun je wel wat gemener zijn of negeer je ze gewoon.. zoiets?
hmmz tenks en klopt wel een beetje, behalve dan dat k in het echt SOMS (ligt er aan met wie k ben) best druk kan zijn
Oud 15-05-2002, 18:08
italianboy
italianboy is offline
dames en heren forumbezoekers,

wij kunnen nu toch wel concluderen dat we aardig roelen allemaal
Oud 15-05-2002, 18:10
+Lunatic+
+Lunatic+ is offline
Ik ben *Fallen_ Tear* trouwens

Maartje: Eigenlijk is alles al gezegd. Je bent een heel lief, betrouwbaar meisje, maar die tegen mensen die ze niet kent heel gesloten is. je bent erg moeilijk te bereiken door 'buitenstaanders'. Erg creatief, spontaan ( maar ook wel een beetje verlegen soms ) vrolijk, al is dat niet altijd echt ( denk ik ) Kan snel van stemming veranderen.Gaat door het vuur voor haar vrienden. En je bent af en toe echt onnodig onzeker. Je hebt lef ( qua stijl, ideeen enz ) Ik bewonder jou best wel heel erg weet je dat ?

Paranoide: Lief, mooi meisje. Beetje verlegen, maar bij vrienden juist helemaal niet. Wil graag vriendjes zijn met iedereen, en wil zich daardoor nog wel eens aanpassen. Verder erg prettig gestoord ( dit is natuurlijk maar een gissing, ik ken je verder niet echt goed. )

punkbastard!!!: Lieve jongen, maar zit af en toe behoorlijk met zichzelf in de knoop. Laat zich nog wel redelijk beinvloeden door mensen waar ie tegen op kijkt. Leuk gevoel voor humor, lief zusje Denk snel dat mensen ( ouders ) het kwaad bedoelen en kan er niet tegen als mensen zich teveel met hem bemoeien.

Meastechs ( geen lifestyler maar goed ): Hele lieve jongen. Zorgzaam, zegt wat ie wil. Komt op voor andere mensen. Kan gemeen ( wel erg grappig, niet echt serieus ) commentaar leveren op mensen die ie niet mag, en laat het ook merken als ie iemand niet aardig vind. Gaat door het vuur voor zijn vrienden. Heel sociaal. Zeilfreak met een mooie boot Vind het moeilijk om zijn emoties te tonen en houd ze vaak binnen.

Acid- star: Lief, creatief meisje. Zorgzaam,maakt makkelijk vrienden. Iemand die ik niet zo goed ken maar waar ik best wel tegenop kijk.

Zo, ik typ een andere keer wel verder, maar moet nu weg
Oud 15-05-2002, 18:17
Verwijderd
hailz! ik ben ge-anaal-iseerd door EPD
Oud 15-05-2002, 18:20
italianboy
italianboy is offline
punk bastard;

punk wannabe, te trots op zn hanekam die in mijn ogen niet mooi is voor een hanekam..
innerlijk ken ik m niet..
Oud 15-05-2002, 18:20
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:

heej trutje waaromben jij neit online op msn?

ooh eeh om ff ontopic te blijven

punkrockbastard:
Lieve jongen die toch wel errug punk is hij zwemt in de aandacht van meisjes. Hij doet soms beetje bot op t forum, maar is wel erg lief. Bekomert zich om zijn vrienden. Hij houdt niet van wannabe's en irritante mensen.

eeh sjit wie heb iknou wel al gedaan,....?
Oud 15-05-2002, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:

heej trutje waaromben jij neit online op msn?

ooh eeh om ff ontopic te blijven

punkrockbastard:
Lieve jongen die toch wel errug punk is hij zwemt in de aandacht van meisjes. Hij doet soms beetje bot op t forum, maar is wel erg lief. Bekomert zich om zijn vrienden. Hij houdt niet van wannabe's en irritante mensen.

eeh sjit wie heb iknou wel al gedaan,....?
Mij nog niet..
Oud 15-05-2002, 18:27
Stoel
Stoel is offline
acid-star:volgens mij heel creatief, houdt van make-up, elfenoortjes, vleugeltjes, pruiken ( oke dit heb ik allemaal uit posts enzo) heel mooi meisje vind ik, denk liev voor vrienden, niet echt verlegen, iemand om echt plezier mee te hebben

Oud 15-05-2002, 18:32
shanli
shanli is offline
Citaat:
Stoel schreef:
shanli: volgens mij heel liev meisje, vraagt beetje om aandacht (niet negatief ofzo) beetje druk, vrolijk, veel vrienden, beetje verlegen misschien

okeej ik ken je helemaal niet en ik ben ook onbekend hierzo maar ik probeerde wat
goed geprobeerd
ja,ik ben wel verlegen bij mensen die ik niet ken(maar met wie ik heel graag vriendjus zou willen worden) en bij 'oudere' en dan bedoel k 16/17,ik voel mij daar ongemakkelijk bij.
italianboy
italianboy is offline
ninnoc:

ik d8 altijd dat je een jongen was; oeps. Moet je zien hoe ik naar je kwaliteiten heb gekeken zonder sexueel geïnteresseerd te raken. Je komt volwassen over en ook kunst-minded. Voor de rest heb ik nooit zo op je gelet, als ik eerlijk ben
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
ik wil owk
Oud 15-05-2002, 18:33
shanli
shanli is offline
Citaat:
italianboy schreef:

daar ben ik het mee eens !
Oud 15-05-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
AnTaRTiCa schreef:
ik wil owk
Okeej.. bijna geheel op basis van fotoows die ik heb gezien:
Je lijkt me een lief en leuk meisje, wel rustig tiepje soms, heel aardig naar anderen toe, sociaal, zorgzaam, hebt koele fotoows altijd
Oud 15-05-2002, 18:39
scala
scala is offline
Citaat:
bertbart schreef:

Scala... eerst haar... omdat het een hele goeie vriendin van mij is! Daarnaast zit ze bij mij in de klas. Scala lijkt soms een beetje onverschillig. Maar als een onderwerp haar heel erg aangaat, dan is ze heel koppig en standvastig. Er is geen spelt tussen te krijgen. Iets wat ik bewonder aan haar, ze laat zich niet omhalen...
ow dit zie ik nou pas
hmz ik onverschillig? ow maar dat andere klopt wel ja
nou euhm ik ben niet goed in dat soort dingen, maar jou zal ik dan nog wel ff analyseren

Bart is een lieve jongen, net zo eigenwijs als ik hij trekt zich niks van anderen aan, gaat gwoon zijn eigen gangetje Hij heeft ook z'n eigen stijl, vooral qua kleding, kunst etc. Je kan goed met um praten(behalve in een discussie ghehe) maar ook lol hebben. Ow en roddelen waha

nah nu weet ik nix meer
Oud 15-05-2002, 18:41
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
acid star

liev knap meisje, best soms wel is heel verlegen, soms tog owk wel een beetje onzeker over zich zelf (wat helemaal nie nodig is), heel erg creatief, errug geinteresseerd in haar , is te vertrouwen, heeft veel vrienden, ze zit niet graag stil en wil altijd wel wat te doen hebben, verslaafd aan ijs verder is ze altijd heel gezellie om mee te praten en om mee uit te gaan

dying bride

mun lieverdje liev aardig en knap meisje, is owk heel vaak errug onzeker over zichzelf , is te vertrouwen, je kan altijd met dur lachuh, is owk als het moet serieus en je kan een goed gesprek met dur aangaan
Oud 15-05-2002, 18:45
de
de is offline
Li op speciale aanvraag :

Lianne lijkt mij een gezellig, lief, sportief meisje die er niet voor terugdeinst om meer over haar privé-leven te vertellen, wat ik ook vaak met plezier lees.
Ook wel iemand die als het moet serieus is, vooral als het golf betreft
..op andere momenten weer heerlijk melig, misschien soms een beetje verlegen en onzeker, wat btw geheel onterecht is
Oud 15-05-2002, 18:52
Verwijderd
ik vind dit een goeie topic voor mensen met een onterecht minderwaardigheids complex en leuk om te lezen hoe mensen over je denken!
Oud 15-05-2002, 18:55
italianboy
italianboy is offline
ik baal er van dat er weinig kritiek wordt geuit, daar is deze topic oo ideaal voor..
Oud 15-05-2002, 18:55
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
shanli schreef:

woeiiiiii,ik is geannalyseert door Doran,wooooooeeeei!
Ja,dat zeggen der nog wel meer dak ik schattig ben ,yep,'k ben donkerharig,ik ben ook klein,en ik ben ook wel gevoelig,je hebt het helemaal juist!
je hebt me helemaal blij gemaakt!
mjah dan moet u mij ook natuurlijk doen he.. of wadsda al? nee tog..
Oud 15-05-2002, 18:57
Li
Li is offline
Citaat:
italianboy schreef:
ik baal er van dat er weinig kritiek wordt geuit, daar is deze topic oo ideaal voor..
Dat iedereen zegt dat ik verlegen ben is al genoeg kritiek voor mij
Oud 15-05-2002, 19:06
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Italianboy

heeft stijl, ziet er goed uit, is denk ik owk best wel te vertrouwen, ik geloof dat als je um kent best wel veel lol met um kan maken, hijz denk ik soms owk best wel trots dat veel meisjes um knap vinden (sowwy als dat niet zo is hoor)

CemetarySlut

heeft het geloof ik soms eght heel erg moeilijk met zich zelf, liev meisje die altijd heel erg vrolijk overkomt, kleed zich altijd leuk en naar haar eigen smaak.

Punk is verzet

liev en knap meisje, owk heel onzeker overzich zelf terwijl dat helemaal niet hoeft, heel aardig en druk *lara denk terug aan de meeting in maart*, je kan altijd heel erg leuk en serieus met dur praten

dwj

heb um een tijd eght serieus niet kunnen uitstaan weet owk niet precies waarom.. *nu nie boos worden op lara * hij lijkt me verder wel een aardig persoon dat veel om zun vrienden geeft.

doe straks meer...
Oud 15-05-2002, 19:06
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Li schreef:

Nuck ook maar even
Ik ken je niet zo goed van het forum, maar probeer wel iets leuks in elkaar te flansen
Rustig meisje, wat zich niets aantrekt van anderen, loopt er netjes/sportief bij, houdt van sport(?), gezellig en druk bij vrienden, rustig bij onbekenden.

En het klopt aardig . Ik houd ook van sport, eigenlijk heb ik veel voor mijn sport over. Misschien niet zoveel als jij (jij golft toch ), maar het beslaat toch een vrij groot deel van mijn vrije tijd .
Oud 15-05-2002, 19:11
Nuck
Nuck is offline
Dan nog maar even een paar oppervlakkige beelden :

Bliksem
'Raskakker' volgens mij, kleedt zich goed . Volgens mij word jij later echt een typische student.

De
Tja, ook een kakker, goed gekleed, maar wel vrij verwaand. Af en toe erger ik me dood aan je, sorry . En toch zeg je ook nog wel eens zinnige dingen .

Miss Quasy
Een echt huppelmeisje, volgens mij. Superblij, ook gekleed in vrolijke kleuren (of heb ik het nu helemaal mis ). Toch ook soms onzeker, wat volgens mij niet nodig is .

Jewel
Ook zo'n vrolijk meisje, superveel roze en rood, lijkt me er heel blij uitzien. Fervent All Stars fan en ook best shopverslaafd. Heel erg spontaan in de omgang, denk ik .

Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 19:48.
Oud 15-05-2002, 19:15
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
AnTaRTiCa schreef:
Italianboy

heeft stijl, ziet er goed uit, is denk ik owk best wel te vertrouwen, ik geloof dat als je um kent best wel veel lol met um kan maken, hijz denk ik soms owk best wel trots dat veel meisjes um knap vinden (sowwy als dat niet zo is hoor)

ben ik ook wel hor is toch leuk
Oud 15-05-2002, 19:26
biertjehappen
biertjehappen is offline
Lianne

Leuk meisje, erg spontaan en ze lijkt me zeer leuk in de omgang. Verlegen lijkt ze me juist niet. Intelligent en een leuk toekomst persectief heeft ze zeker.

Nareman

Aardige kerel en praat als een enorme bal, wat ik wel kan waarderen. Echt een kerel voor een corporale vereniging. Ik zie je binnenkort

Bliksem

Ook echt een goede kerel en een matje is goed
Oud 15-05-2002, 19:29
punkyfish
punkyfish is offline
je ziet in zo'n topic als dit wel heel goed wie er populair zijn en wie niet.

Citaat:
shanli schreef:
je was toch pro-sandaal?
Voor mij kom je sociaal over door dat je zoveel tjset,kweenie,dat lijkt zo,vrolijk ben je wel op je fotootjes
uhh ja,

Citaat:
eztah schreef:
Punkyfish
Een vrolijk meisje, wat veel serieuzer is dan je op het eerste gezicht zou denken. Ik denk dat je best onzeker kan zijn, maar dit dan niet zo snel laat merken, of alleen aan mensen waar je van houdt, en die je vertrouwt.
Je hebt hele mooie stukken op K&L geschreven , en je vriendje is een mooi jochje.
zeker mooi jochje ja ! en de rest klopt ook wel geloof ik, nja, mooie stukken, i don't know

Citaat:
Jewel schreef:
Punkyfish
Onwijs lief, soms verstandig meisje, onnodig onzeker over zichzelf, heeft 't moeilijk maar cijfert zichzelf zo vaak weg.. Moet iets meer leren om voor zichzelf op te komen. Sociaal, heeft veel over voor anderen, maar blijft wel een eigen mening houden.
soms, PFF! je zei laatst nog dat ik slim ben. ha! (ik kwam voor mezelf op ) *schommelt verder*

IK WIL MEER!

Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 19:39.
Oud 15-05-2002, 19:35
GRRR
GRRR is offline
heh wat een grappig topic. ik let nooit op mensen om eerlijk te zijn. en de enige die ik een beetje ken is gwen, die overigens heel lief is

voor de rest zijn jullie wel relaxed blabla.
Oud 15-05-2002, 19:44
feline
feline is offline
Citaat:
rosi schreef:
Whaha sinds wanneer ben ik dikke vriendinnen met Esmée?

Meer analyses doe ik later misschien, moet nu weg.
Oke, ik heb jou nog niet gedaan volgens mij
Rosi:
Hele lieve meid. Staat open voor nieuwe mensen en dingen, maar zal niet snel helemaal losslaan (denk aan hangen aan kroonluchters enzo), heeft ijzersterke zelfbeheersing. Beleefd, rustig, vriendelijk, kan goed luisteren en tactvol.
Oud 15-05-2002, 19:44
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
italianboy schreef:
ja uit nog eens wat kritiek!! kan alles hebben
Oud 15-05-2002, 19:46
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ik heb echt genoeg van altijd diezelfde fotos van je, zo donker; ene kant van je gezicht zie je wel, andere niet..
voor de rest; tjah uhm, volgens mij ben je net zo bekrompen als een kakker

kusje
Oud 15-05-2002, 19:46
Li
Li is offline
biertjehappen:
Superaardige jongen, bral, typisch jongen die rode broeken draagt, humor, geniet van het leven, ook leuk in de omgang, golft ookt!, weet wat hij wil, soms kortzichtig()
Oud 15-05-2002, 19:47
rodina
rodina is offline
Bertbart;
Koel gozertje zegt wat ie denkt, deinst voor weinig dingen terug, humor.

Beuk;
Op een of andere manier mag ik je eigenlijk niet. Het spijt me zeer, maar jouw manier van kritiek uiten mag ik absoluut niet, kritiek is leuk en zeker ook niet verkeerd, maar leerzaam en goed. Maar d'r is een verschil tussen afzeiken en kritiek geven, en als het aan mij ligt het liefst opbouwende kritiek. je weet verder wat je wilt zal niet snel over je heen laten lopen, soms wat nadrukkelijk aanwezig denk ik. Zegt ook zeker wat je denkt, ook al zal dit niet in altijd in goede aard vallen (zie hierboven). Volgens mij heb jij een aantal hele goede vrienden, en als je met iemand kan opschieten zou je daar ook veel voor over hebben maar zodra je iemand niet mag laat je dat ook vrij snel merken. Vergeef me als het niet klopt maar zo kom je over.

Loesje;
Lief meisje, veel vriendjes/vriendinnetjes waaronder een paar hele goede ofzow. Mooie kleding. Kan veel met jouw lachen denk ik, beetje huppelig af entoe en soms zo'n giecheltrutje denk ik. Maar bovenal sociaal ingesteld ik denk niet dat jij snel mensen af zal keuren vanwege kleding bijvoorbeeld.

Martin-dude;
Koele gozer, veel te onzeker is absoluut niet nodig, Echt grappig gozertje.

Drama;
Echt veel bewondering voor jouw, zegt wat je denkt, doet wat je wilt

verder nog mensjes vergeten??
Oud 15-05-2002, 19:51
Li
Li is offline
Rodina:
Meisje die precies weet wat ze wil, mensen kan kwetsen (wat niet zo bedoeld hoeft te zijn). Als ze eenmaal vrienden met je is zal ze altijd klaarstaan en heel eerlijk zijn. Iemand die goede adviezen heeft en goed is op school. Creatief
Oud 15-05-2002, 19:57
biertjehappen
biertjehappen is offline
De:

Een kerel die om z'n plek moet vechten en altijd wissel zit bij hockey. Het zal wel een balletje worden maar school gaat voor.
Hij ljkt me een aardige kerel om mee mensen te kijken en een biertje te hakken.
Oud 15-05-2002, 19:59
punkyfish
punkyfish is offline
Nouwem, dan ga ik ook maar analyseren

Plien: Die mag natuurlijk als eerste, want is toch wel één van mijn beste vriendinnetjes, stiekem. Je bent heel lief, Plien, maar je brengt jezelf telkens weer in de problemen, wat niet nodig is. Je bent sterk, gehard door dingen die je hebt meegemaakt, ik bewonder je daarom. Onzeker, uhm, weet ik niet of je dat bent. Aan de ene kant wel, andere kant niet. Qua jongetjes, ghihi, dan wel. Qua uiterlijk niet geloof ik. Jij bent ook sociaal. En verlegen want je durft me niet te bellen.

Cem.Slut: Nouwem, ook bewondering voor . Je schrijft hele mooie gedichten, hebt een goed innerlijk. Je onderbouwt je posts heel goed, beargumenteerd alles en hebt volgens mij overal een vaste mening over. Open-minded, je respecteerd mensen. Wat anderen ook al hebben gezegd, over dat muurtje, denk ik ook. Verder val je idd heel erg op op het forum, soms beetje té . Dan weet je dat het halve forum achter je staat en daarom iets zegt, maar dat komt niet zo vaak voor. Ben trouwens ook jaloers op je groenmetblauwe kiltje

Nare Man: Hoi. In het begin vond ik je maar uhm, 'irritant' ofzo. Zo'n superkakker (sorry?). Maar nu begin ik je steeds 'interessanter' te vinden, omdat ik merk dat je vaak mijn mening deelt (lees: Pim ).

Shanli: Uhm ja, ik ken je eigenlijk niet. Het enige wat ik van je heb gelezen, ging over sandalen . Ik denk dat je idd veel aandacht zoekt, maar weet niet of dat positief of negatief is. Die sandalen zijn btw wel positief, ghehe, en volgens mij ben je wel lief.

Faery: Roel, jongetje met zwarte nagels . Roel is lief, knettergek, dronken en uhm, lief. Kan serieus zijn, maar ook suuuupervaag en raar en weet ik het. Is koel om met je te praten! En ik ben trots op je . Volgens mij weet je niet waarom, maar dat doet er niet toe.

Stoel: Ook jou ken ik eigenlijk niet. Ken je eigenlijk alleen uit je posts op K&L. Volgens mij ben je wel lief, sociaal, artistiek, kan dat? Ik weet niet genoeg van je om een goed beeld van je te vormen, maar maybe gaat dat snel veranderen door MSN .

Esmee: Tja. Up met die kraag! Je dringt je mening volgens mij nogal aan anderen op, iig aantal dingen die ik van je lees. Soms denk ik echt van 'AAAAAARGH ' als ik een post van je lees, een andere keer ben ik het er juist helemaal mee eens. Ik denk dat je een echte bitch bent tegen mensen die je niet aan staan, die je nog niet zo goed kent, maar tegen vrienden juist heel erg open en gezellig bent. Je chat veel.

DWJ: (Ik wist eerst niet eens wat DWJ betekende, maar daar gaat het niet om ) Fotogeniek, zeker weten. Soms irritant. Soms té irritant . Je valt veel op, ik denk dat je ook heel erg op wílt vallen. Je bent soms te snel geïrriteerd, maar het valt me op dat je het ook meestal snel weer goed maakt. Van anderen hoor ik dat je zo'n echte knuffelbeer bent . Je lijkt op mijn neef, en die vind ik lief, dus jou vind ik ook lief .

Uhm. Wie moet ik nog meer doen?
Oud 15-05-2002, 20:07
Stoel
Stoel is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Nouwem, dan ga ik ook maar analyseren

Stoel: Ook jou ken ik eigenlijk niet. Ken je eigenlijk alleen uit je posts op K&L. Volgens mij ben je wel lief, sociaal, artistiek, kan dat? Ik weet niet genoeg van je om een goed beeld van je te vormen, maar maybe gaat dat snel veranderen door MSN .

ehm.. lief kan ik niet over oordelen sociaal mja ik probeer, en artistiek

Oud 15-05-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
AnTaRTiCa schreef:

*laartje snikt mee*

*ikkuh heel goed denken over personen en daarna posten *
laardoos, leer eens lezen
tweede bladzijde ergens

ik ga door, dit is leuk

punkyfish
Lief, verlegen meisje, wat niet goed voor haar mening kan opkomen tenzij het echt nodig is. Je bent snel van je stuk te brengen. Ontzettend vrolijk als je in een goede bui bent, maar stil en in je zelf gekeerd als het wat minder gaat. Misschien gauw geirriteerd maar gaat zich niet druk maken om niets.

epd
Een jongetje met een mooi hoofdje en een goed gevoel voor humor. Op het eerste gezicht misschien een beetje asociaal maar bewijst het tegendeel als je hem spreekt. Ooit lang geleden zeer fotogeil, nu minder tijd hebbend of van karakter veranderd want ik zie haast geen kasper meer in de fototopics. Een van de zeldzame leden van het mannelijk geslacht die wél met make-up kunnen omgaan

Pebbles
Iemand die liever meekijkt dan meedoet, een stil persoontje. Waarschijnlijk een beetje meegevend maar wel degelijk een eigen mening hebbend, waar ze niet spontaan van veranderdt. Bedachtzaam en te vertrouwen.

Shanli
Had niet gezien dat je me ook had geanalyseerd
Ken jou niet goed aangezien je nieuw bent, maar volgens mij ben je wel een lief iemand die een beetje alle kanten op slingert op zoek naar iets wat haar echt goed valt. Druk, praat veel, en is aanwezig.

[edit] *evil laugh* en dan ga ik nu maar eens aan een uitgebreid analyse van Faery-roel

Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 20:32.
Oud 15-05-2002, 20:40
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
punkyfish
Lief, verlegen meisje, wat niet goed voor haar mening kan opkomen tenzij het echt nodig is. Je bent snel van je stuk te brengen. Ontzettend vrolijk als je in een goede bui bent, maar stil en in je zelf gekeerd als het wat minder gaat. Misschien gauw geirriteerd maar gaat zich niet druk maken om niets.
uhm. *schrikt zich dood* hoezo, hoezo, hoezo?
Oud 15-05-2002, 20:42
feline
feline is offline
Citaat:
Li schreef:
biertjehappen:
Superaardige jongen, bral, typisch jongen die rode broeken draagt, humor, geniet van het leven, ook leuk in de omgang, golft ookt!, weet wat hij wil, soms kortzichtig()
Rode broek rode borke, jehoeeeee
Oud 15-05-2002, 20:48
Faery
Faery is offline
punkvis: knap, sociaal, interessante-verhaaltjes-schrijvend ensow, en iemand die ontdekt heeft dat je na bepaalde gebeurtenissen niet moet gaan rennen ensow. Ow, en se denkt te snel dat iemand alles vergeet na wat drank >:]

athell: compleet gestoord en zo debiel als een giraffe ensow, met een te grote hoeveelheid fantasie en een ontiechelijk rottige kamer door de grote hoeveelheid... erm... sokken die op de grond liggen :]

masj: mja daar gaak nu een heel vhaal over sgrijven >:]
-> lala.. first, se's heel knapf en dat hepk fein vandaag ontdekt en kwas niej de enige die da vond dus mijn mening is dubbelbevestigd :] Se heb een rollende rrrrr dinges in dur stem maar die kan ik dus niet horen met mijn boerse ( ) accent Ofsow.. erms.. masj komt heel lief over op andere mensen maar se roept wel alles na wat niet sociaal genoeg is tegen haar (fietsers, mensen in koffiesjopz - waar we dan maar gleijk mee moeten trouwen ofsow :/ ) ennuh.. mja, met masj blowen isse ook grappig maar se kreeg geen lachkicks dus was het niet sow maar een achterlijk brede grijns was ook wel schattig.. Mmmz, verder is se niet groter dan ik en dat is dus redelijk zeldzaam :] Se kan totaal onlogische zinnen maken waar nix van te volgen is ook, ganz interessant Verder iz masj t liefst heel onderdanig maar dat bleek vandaag niet want ik werd half amsterdam door gesleept maar toch meld ik dit maar ff Verder zit se op een ontiechelijk debiele streng gelovige school vol wu-tang-clan mensen enzo die meer op dooie ijsberen lijken.. ofsowiets was het En se kent veel menzjes in a'dam die ze allemaal ff gedag moest zeggen ofsow (.. of sprak ze alleen tegen steve-met-de-doedelzak? :])
Mja, hoe dan ook, inmmiddels benk redelijk uitgeluld en ga zo maar slapen ensow ofsow.. trala

Zo. .. gloof niet dat er echt mensen serieus op dit geblaet zaten te wachten, maar ach

Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 21:05.
Oud 15-05-2002, 20:49
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Ik doe een wilde gok:

[{ing: Weet erg veel van muziek. niet heel erg open-minded, kan heel bot reageren op anderen maar zegt vaak zinnige dingen.

Pluh.....Dit is wel moeilijk.
Oud 15-05-2002, 20:49
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Wie analyseert mij trouwens?
Oud 15-05-2002, 20:58
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
uhm. *schrikt zich dood* hoezo, hoezo, hoezo?
zo'n indruk maak je
hoe je reageerde op maartjes reply, het feit dat je soms hele vrolijke dingen zegt maar soms juist kortaf doet, en niet te vergeten je teksten..

de mensen die zeggen dat ik vriendjes met iedereen wil zijn - ja, dat klopt wel ergens.. ik heb de eigenschap iedereen die ik zie allereerst aardig te gaan vinden, denk niet na over dat het misschien wel niet klopt.. en dan ga ik gelijk sociaal doen, hoewel de meeste dat niet eens willen
zou er zelf ook van af willen, maar dat is al van kinds af aan zo :/

roels en de rests analyses komen morgen wel, ik word nu een beetje heel woedend aangekeken door het verschijnsel ouders
Oud 15-05-2002, 21:02
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
zeg les ik woon ook helemala niet bij jou in buurt he
pardon me
Mortischa
Ook Amsterdam zuid heheh
(dat is positief ) lief meisje en lekker sociaal (als ik met je bent komen we altijd mensen tegen die je kent )
en oude basisschoolklasgenoot, dat is koOl
Oud 15-05-2002, 21:04
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Faery schreef:
punkvis: knap, sociaal, interessante-verhaaltjes-schrijvend ensow, en iemand die ontdekt heeft dat je na bepaalde gebeurtenissen niet moet gaan rennen ensow. Ow, en se denkt te snel dat iemand alles vergeet na wat drank >:]
eikel! dat ene stimuleert btw het leren voor een examen
Oud 15-05-2002, 21:05
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
eej ais heb jij mij wel gedaan dan
Oud 15-05-2002, 21:07
Faery
Faery is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
eikel! dat ene stimuleert btw het leren voor een examen
wow dan ga ik dat proberen