Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Boy sets fire is inderdaad geen punk. |
![]() |
|
trots op mistake? ik vin t niet bepaald vette muziek. een vriend van mij zat eerst bij die daan van mistake in een band en die daan kan gitaar spelen als een tierelier, maar mistake vond ik maar weinig aan, dan vind ik sellfish echt een stuk vetter, vooral live zijn die erg goed.
en crass sucks big time |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En crass gaat ook niet zo zeer om de muziek maar om het idee, en de muziek is erg lachwekkend. General Bacardi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
was erg lam en weet niet alles meer maar heb ze wel ontmoet daarna.. was wel stoer |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maat van mij heeft wel 2 jaar terug op dynamo backstage gesneaked en ff met die gasten van DKM gelult en handtekening ervan gekregen op zijn shirt ervan
||
Verwijderd
|
Citaat:
ga misschien met mn pa naar hun show in de paradiso(als er nog kaartjes zijn en mijn pa niet zo'migraine heeft) Nou ja ik ga door met mijn economie SE leren |
![]() |
||
Citaat:
![]() Suc6 met je economie se zooi enz ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wou ze ook al jaren zien, ook al luister ik het echt bijna nooit meer maar t was volgens mij wel vet was erg lam en weet niet alles meer maar k had ze al es gezien... was wel stoer ![]() edit: boysetsfire is idd ruk naar mijn mening
Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 08:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Punk is vaak wel hetzelfde, en ik luister het eigelijk alleen live, dan is punk namelijk zwaar kick, maar op cd mij te stes!
maar in feb heideroosjes, anti-flag, sick off it all en de vines in de melkweg, weet nie welke ik moet kiezen ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Punk adoratietopic! :D Crocodi1e | 10 | 28-04-2012 17:13 | |
Muziek |
zondag 19 maart HC/PUNK: Vitamin X, Remain, Sharp End, On Fire, Dipsomania in Sneek! Crucial Attack | 3 | 15-03-2006 15:03 | |
Muziek |
7/1/06[HARDCORE/PUNK]Career Suicide (can) e.a. Adam Warlock | 28 | 10-11-2005 18:23 | |
Muziek |
Raad het liedje topic M-Bas | 33 | 13-05-2005 19:58 | |
Muziek |
Beste punk cover ooit! Visceral | 28 | 15-08-2002 13:31 | |
Muziek |
Potshot (ska punk) Visceral | 29 | 14-07-2002 14:59 |