![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Oké, komt-ie, in willekeurige volgorde:
Maple Town Niels Holgersson Sinbad de Zeeman Dommel David de kabouter Barbapapa Dr. Snuggles De Wasbeertjes Boes Seabert Foofur Vrouwtje Theelepel Teddy Ruxpin Pinokkio (de versie met het eendje Gina) Rescue Rangers Gummi Beren Duck Tales Tiny Toons De Grote Meneer Kaktus Show Paulus de Boskabouter Bolke de Beer The new adventures of Winnie the Pooh Bassie & Adriaan Babar Samson en Gert De Smurfen Alfred J. Kwak Darkwing Duck Goof Troop Ovide ... en dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten. Kijk ook eens op: www.kindertv.org Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 23:13. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() oeh tita tovernaar ![]() Beertje Colargol Film van Ome Willem calimero Grote Meneer Kaktus Show lucky luke niels holgersson Wuzzles voor de rest weet ik het niet meer. pfff als je kijkt naar de lijst dan keek ik vroeger wel erg vaak tv ![]()
|
![]() |
d'r was op kindernet ooit ook een serie over een planeet in de vorm van een ster. En daar leefden in schattige huisjes allemaal van die wormachtige wezens met een hartjes-neus.
Wie o wie kan mij vertellen hoe dit heet? het was volgens mij iets met star....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Natalie
De tovenaar van Oz Maple Town Vrouwtje theelepel My little pony Jody en het hertenjong Alfred J Kwak Starstreet Dommel Ovide Boes Barbapapa Babar Dinobabies de Disney-tekenfilms Space Cats Animaniacs Teenage mutant ninja turtles Nils Holgerson Pinokkio Familie Robinson dr Snuggles Teddy Ruxpin The Racoons Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 12:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar 't begint nu al weer met Barbapappa, Foofur is 's ochtends ook nog wel eens geweest, dus dr komt vast nog wel meer.. let's hope! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en smurfen en dommel en alfred j. kwak zijn ook nog regelmatig op tv ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
in mijn lijst zitten veel herhalingen, maar daar komt ie dan..:
barbapapa bassie en adriaan black beauty mapletown ducktales flipper grote meneer kaktus show gummiberen het zakmes boulie (dat sneeuwmannetje) starstreet david de kabouter (was ik helemaal weg van) skippy teddy ruxpin dommel troetelbeertjes boes boes smurfen snorkels ovide familie robinson flintstones my little pony seabert beertje colargol alex mack who's afraid of the dark een of andere serie met een meisje dat alleen in het water leefde en mensen die in een of ander onderwater onderzoekstation leefden ![]() saved by the bell waterlanders of zo ![]() dat was het volgens mij wel een beetje... ~SKIP~ Edit: nog vergeten: Alfred Jodokus Kwak de Wasbeertjes de Rescuerangers Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 19:52. |
![]() |
|
![]() |
ik vond gisteren deze site: www.kindertv.org
hier op staan fragmenten en tunes uit al deze kinderprogramma's. Echt een aanrader! En je hoeft ze geen eens eerst te downloaden.
|
Ik heb er nog één!
Robinson Sucroe kent iemand hem nog? Met de badguy genaamd Mopperkont en de Franse piraten en de Engelse piraten ik geloof dat de Engelse piraten kaptein Pursey heette, kan dat? ![]() Gremlin
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Yup
maar hij schreef voor de krant dat hij op een onbewoond eiland woonde. Dat was dus een leugen want hij woonde daar samen met Woensdag en met de Franse en Engelse piraten. Hij moest dus altijd voorkomen dat het werd ontdekt. De 'badguy' Mopperkont probeerde altijd om het geheim van Sucroe te openbaren maar dit mislukte hem altijd. Best wel leuke serie vond ik. Gremlin
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Jeugdsentiment terug op de buis! flappie2003 | 53 | 18-11-2007 19:51 | |
Lifestyle |
Cult en retro topic. \m/ Metal | 500 | 15-07-2006 14:14 | |
De Kantine |
Jeugdsentiment Jumpfrious | 62 | 22-05-2006 19:27 | |
Lifestyle |
Jeugdsentiment deel 2 Jimmy Who? | 310 | 08-09-2005 18:51 | |
Muziek |
Jeugdsentiment tjeu | 54 | 10-06-2003 12:52 | |
Lifestyle |
Hoe laat jij jeugdsentiment terugkomen in je lifestyle? Evito | 49 | 28-01-2003 20:02 |