Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat jij me begrijpt ik wil geen vriendje omdat ik het echt MOET hebben.......... ik vind gewoon iemand heel erg leuk..... en daar wil ik wel iets mee ![]() maar toch bedankt......
||
Citaat:
o ja, je moet je toetsenbord nakijken, je 'n' doet het niet goed...
||
Citaat:
Doe jij het omdat iedereen het doet (dat zeg je namelijk. uitleg: DA doet iedereen.... gebruik jij als argument voor het feit dat jij alles anders typt dan het hoort. kortom: je bent een meeloper?!) Hehe, achter z'n kluisnummer komen is niet zo moeilijk natuurlijk: je ziet hem vast wel een keertje naar zijn kluisje lopen, loop 'toevallig' langs en onthoud het nummer! It's as simpel as that! En mailen natuurlijk! maar maak je niet druk: it's just a boy. Die zogenaamde verliefdheid van jou is echt zo wel weer over en al zou je wat met die jongen beginnen, dan duurt dat echt niet lang. Dit kost je veel meer moeite dan het ooit zal opleveren! (trouwens, hoe lang is het eigenlijk met die jongen van 21 uit? toch ook zo lang nog niet? Als je maar niet vriendjesverslaafd wordt ofzo...)
||
Citaat:
wat een onzin!!!!!! Waar slaat dat nou weer op??? Ik doe da omdat ik alles zo sneller kan type en omdat het ook makkelijker is! Wat moet dr nou weer stoer aan zijn?????? En ik hou me ook met me leeftijd bezig!!!!! Sorry dat ik het zeg maar ik vind jou echt een ongelofelijke DEBIEL!!!!!!!
||
Citaat:
(waarom heb ik toch altijd zo veel meer woorden nodig om hetzelfde te zeggen?! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ga ik hier niet over in discussie, laat Multitot dat maar doen, als oefening. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
waar ben ik in hemelsnaam mee bezig? opvoeden moeten je ouders doen, niet ik.
||
Citaat:
Ik denk dat je iemand anders bedoelt en nog over dat type: wa doet iedereen daar toch moeilijk over? Ik doe da al heel lang en als jullie dr last van hebbbe ga dan maar naar een ander topic!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn advies: Typ eens normaal en je zult zien dat men je hier een stuk serieuzer zal nemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik moet inderdaad even mijn excuses maken (dat is zeg maar hetzelfde als sorry zeggen, jij snap?)
Ik verwarde je inderdaad met iemand anders.. En tsja, vervelend, maar waar; als je gewoon in het Nederlands schrijft word je sneller serieus genomen! En geloof me, regels zijn er echt niet om te breken...
|
![]() |
||
Citaat:
En ik gelooff dat jij denkt dat ik dit wil weten omdat ik iemand MOET hebben..... en dat is dus helemaal niet zo het gaval sorry
|
oke, ff reactie van mij: het is best handig ff te kijken of die jongen een beetje haalbare kaart is. Het klinkt lullig maar het is wel zo. Ik weet niet in welke klas die jongen zit, maar denk niet dat een jongen uit een examenklas iets met een meisje van 13 wil. Dan moet je gewoon heel eerlijk zijn, hoe klote dat soms ook is
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil alleen nog serieuze reacties zien. Je kunt zelf kiezen of je iemand gelooft, of dat je iemand wilt helpen. Zo niet, dan ga je iemand iig niet aanvallen. Als 1 persoon een opmerking over taalgebruik heeft gemaakt dan is dat genoeg, dan hoeft dat niet nog een aantal keer te worden nagedaan. Ik vind het vervelend als mensen zo aanvallend reageren. |
![]() |
||
Citaat:
???? ksnap het niet helemaal maar da maakt nie uit
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Kga geen preutse onzinguitprobere maar toch bedankt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Zo moeilijk zou het niet kunnen zijn om een beetje aandacht van hem te trekken ofzo.
![]() Misschien kun je erachter komen via iemand wat zijn e-mailadres is ofzo... Of wat ook wel eens werkt (alleen zelf nooit geprobeerd ![]() ![]() Haha, nee, die was flauw. Maar misschien ken je iemand die zn kluisje in de buurt van zijn kluisje heeft, dan zou je een keer bij die gene kunnen gaan staan en af en toe zijn kant opkijken. Trouwens, iemand had te dat je eerst moet wachten tot je beugel eruit is!? ![]() Ik heb ook een beugel, maar daarom heb ik wel vriendjes gehad ![]() Realistisch blijven is blijkbaar ook een kunst ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
je 'kent' die jongen toch?
Ik bedoel, jij weet wie hij is en hij weet wie jij bent. dan is een praatje maken niet zo moeilijk. Gewoon vragen hoe het gaat, of hij veel huiswerk heeft, of hij nog wat leuks gaat doen, of je die ene CD een keer van hem mag lenen (je komt er vast wel achter welke CD's hij heeft) dat soort dingetjes, begin heel algemeen, je kunt het altijd opbouwen als blijkt dat hij het wel leuk vind een praatje met je te maken!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
het was fout murwari | 16 | 08-09-2001 11:41 |