Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2004, 13:27
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Hoe moet je nou eigelijk op een jonge die je leuk vind afstappen zonder dat je voor lul komt te staan???

Ik durf dat nooit te doen omdat ik jonges op school alleen maar bij hun vriende zie....... ze zijn NOOIT alleen.......

En heel vaak als je daar DAN heen gaat of als je er iemand op afstuurd gaan ze heel stoer doen en dan word je heel lullig afgeweze......... of het tegenover gestelde......(nooit meegemaakt) en krijg ik niet teweten wat ik WIL wete....

Wie heeft dit probleem ook?
Wie weet wat je in deze situatie moet doen?

en voor de boys: op welke manier vinde jullie het fijn hoe een meisje op je afstapt........ of hoe zou je het fijn vinde.....

alvast bedankt!
-XxXxXxXxX-
Oud 15-01-2004, 13:28
Verwijderd
Alweer iemand die net lid is met Gothics avatar.
Oud 15-01-2004, 13:35
Charlottetje
Charlottetje is offline
e-mail sturen. Die mailadressen zijn best makkelijk te achterhalen!

En verder: als je nog een jaartje of 2 a 3 wacht, dan zijn die jongens minder lullig tegen je.
Een vriendje hebben op je 13e is echt geen must hoor!
Oud 15-01-2004, 13:35
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Een WATTE????????
Is er iets????
Oud 15-01-2004, 13:36
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Enne ik wil geen vriendje omdat ik er zin in heb maar omdat ik iemand heel errug leuk vind op sgool.......
Oud 15-01-2004, 13:41
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
girlyinlove schreef op 15-01-2004 @ 14:35:
Een WATTE????????
Is er iets????
een must. ehhhm, pff, hoe leg je dat goed uit...
het is niet zo dat je op je 13e een vriendje zou 'moeten' hebben ofzo. Niet zo van... als je geen vriendje hebt dan...
Je moet je wat minder druk maken over vriendjes, die tijd komt heus nog wel!

kijk, als jij niet op jongens af wilt stappen in gezelschap en als die jongens echt nooit alleen zijn (natuurlijk zijn ze dat niet, zijn ze veel te onzeker voor) dan moet je ze dus op een ander manier benaderen, zoals mail, telefoontje of smsje. Als ze bij je op school zitten stop je gewoon een briefje in hun kluisje (altijd wel een kier waar het doorheen kan), maar een vriendje hebben is echt niet nodig, dus doe maar rustig, wacht een tijdje, totdat die jongens ook op een leeftijd komen dat ze niet meer zo lullig doen en ook wel eens alleen staan enzo.....

relax.......
Oud 15-01-2004, 13:42
Charlottetje
Charlottetje is offline
school, zul je bedoelen.....
Oud 15-01-2004, 13:44
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
perseus schreef op 15-01-2004 @ 14:28:
Alweer iemand die net lid is met Gothics avatar.
ohws....... jaah tis ook zown lief puppytjuh!
Oud 15-01-2004, 13:46
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 15-01-2004 @ 14:41:
een must. ehhhm, pff, hoe leg je dat goed uit...
het is niet zo dat je op je 13e een vriendje zou 'moeten' hebben ofzo. Niet zo van... als je geen vriendje hebt dan...
Je moet je wat minder druk maken over vriendjes, die tijd komt heus nog wel!

kijk, als jij niet op jongens af wilt stappen in gezelschap en als die jongens echt nooit alleen zijn (natuurlijk zijn ze dat niet, zijn ze veel te onzeker voor) dan moet je ze dus op een ander manier benaderen, zoals mail, telefoontje of smsje. Als ze bij je op school zitten stop je gewoon een briefje in hun kluisje (altijd wel een kier waar het doorheen kan), maar een vriendje hebben is echt niet nodig, dus doe maar rustig, wacht een tijdje, totdat die jongens ook op een leeftijd komen dat ze niet meer zo lullig doen en ook wel eens alleen staan enzo.....

relax.......

Ik denk dat jij me begrijpt ik wil geen vriendje omdat ik het echt MOET hebben.......... ik vind gewoon iemand heel erg leuk..... en daar wil ik wel iets mee maar hoe moet ik nou op hem afstappe met zijn vriende erbij? en ik weet nie waar zn kluis is....
maar toch bedankt......
Oud 15-01-2004, 13:48
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 15-01-2004 @ 14:42:
school, zul je bedoelen.....
ik typ altijd dinge anders...... dan het moet zijn! DA doet iedereen.... noooit eerder gemerkt??????
Oud 15-01-2004, 14:06
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
girlyinlove schreef op 15-01-2004 @ 14:48:
ik typ altijd dinge anders...... dan het moet zijn! DA doet iedereen.... noooit eerder gemerkt??????
ongegrond generalliseren... Dat doet niet iedereen, dat doen alleen mensen die dat stoer vinden en bang zijn er anders niet bij te horen, oftewel breezers. Voor de rest zou ik me op die leeftijd bezighouden met vriendinnen, school en hobby's en niet met jongens. Jouw tijd komt nog wel...

o ja, je moet je toetsenbord nakijken, je 'n' doet het niet goed...
Oud 15-01-2004, 14:10
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
girlyinlove schreef op 15-01-2004 @ 14:48:
Op het forum valt dat erg mee.
Doe jij het omdat iedereen het doet (dat zeg je namelijk. uitleg: DA doet iedereen.... gebruik jij als argument voor het feit dat jij alles anders typt dan het hoort. kortom: je bent een meeloper?!)

Hehe, achter z'n kluisnummer komen is niet zo moeilijk natuurlijk:
je ziet hem vast wel een keertje naar zijn kluisje lopen, loop 'toevallig' langs en onthoud het nummer!
It's as simpel as that!
En mailen natuurlijk!

maar maak je niet druk: it's just a boy. Die zogenaamde verliefdheid van jou is echt zo wel weer over en al zou je wat met die jongen beginnen, dan duurt dat echt niet lang.
Dit kost je veel meer moeite dan het ooit zal opleveren!

(trouwens, hoe lang is het eigenlijk met die jongen van 21 uit? toch ook zo lang nog niet? Als je maar niet vriendjesverslaafd wordt ofzo...)
Oud 15-01-2004, 14:10
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Multilot schreef op 15-01-2004 @ 15:06:
ongegrond generalliseren... Dat doet niet iedereen, dat doen alleen mensen die dat stoer vinden en bang zijn er anders niet bij te horen, oftewel breezers. Voor de rest zou ik me op die leeftijd bezighouden met vriendinnen, school en hobby's en niet met jongens. Jouw tijd komt nog wel...

wat een onzin!!!!!! Waar slaat dat nou weer op??? Ik doe da omdat ik alles zo sneller kan type en omdat het ook makkelijker is! Wat moet dr nou weer stoer aan zijn??????
En ik hou me ook met me leeftijd bezig!!!!!
Sorry dat ik het zeg maar ik vind jou echt een ongelofelijke DEBIEL!!!!!!!
Oud 15-01-2004, 14:11
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Multilot schreef op 15-01-2004 @ 15:06:

INDERDAAD!!!

(waarom heb ik toch altijd zo veel meer woorden nodig om hetzelfde te zeggen?! )
Oud 15-01-2004, 14:11
Maarten
Maarten is offline
Je bent te onvolwassen voor dit forum
Oud 15-01-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
girlyinlove schreef op 15-01-2004 @ 15:10:
wat een onzin!!!!!! Waar slaat dat nou weer op??? Ik doe da omdat ik alles zo sneller kan type en omdat het ook makkelijker is! Wat moet dr nou weer stoer aan zijn??????
Nee meisje, jij bent gewoon een meeloopstertje.

Verder ga ik hier niet over in discussie, laat Multitot dat maar doen, als oefening.
Oud 15-01-2004, 14:16
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
girlyinlove schreef op 15-01-2004 @ 15:10:
Weet je, al die tijd die je stopt in het typen van veel te veel leestekens (je weet wel, uitroeptekens (!) en vraagtekens (?) en in het verlengen van woorden (zoals in een ader topic: jeselluf) kun je ook gebruken voor het gewoon in het Nederlands typen van je verhaal. Slim he?

waar ben ik in hemelsnaam mee bezig? opvoeden moeten je ouders doen, niet ik.
Oud 15-01-2004, 14:29
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 15-01-2004 @ 15:10:

(trouwens, hoe lang is het eigenlijk met die jongen van 21 uit? toch ook zo lang nog niet? Als je maar niet vriendjesverslaafd wordt ofzo...)
JONGEN VAN 21?????? IK MOET DR NIE AAN DENKE!
Ik denk dat je iemand anders bedoelt

en nog over dat type: wa doet iedereen daar toch moeilijk over? Ik doe da al heel lang en als jullie dr last van hebbbe ga dan maar naar een ander topic!
Oud 15-01-2004, 14:30
Verwijderd
Citaat:
girlyinlove schreef op 15-01-2004 @ 15:29:
en nog over dat type: wa doet iedereen daar toch moeilijk over? Ik doe da al heel lang en als jullie dr last van hebbbe ga dan maar naar een ander topic!
Nee, dan ga jij maar weg van het forum. Er staat in de regels dat het niet mag.

Mijn advies: Typ eens normaal en je zult zien dat men je hier een stuk serieuzer zal nemen.
Oud 15-01-2004, 14:32
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
leuk hoor........
ik vroeg wat........
en niemand heeft mij nog gewoon antwoord kunne geven alleen maar onzinnig gedoe.

En baytheway.... wat kan mij da nou toch balle wat jullie vanme vinde??? meeloopster? nou en!
Oud 15-01-2004, 14:33
Verwijderd
Citaat:
girlyinlove schreef op 15-01-2004 @ 15:32:
leuk hoor........
ik vroeg wat........
en niemand heeft mij nog gewoon antwoord kunne geven alleen maar onzinnig gedoe.

En baytheway.... wat kan mij da nou toch balle wat jullie vanme vinde??? meeloopster? nou en!
Als je antwoord op je vraag wilt, moet je je maar aanpassen.
Oud 15-01-2004, 14:33
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Wat maakt dat nou uit hoe ik typ???
Oud 15-01-2004, 14:35
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
girlyinlove schreef op 15-01-2004 @ 14:27:
Hoe moet je nou eigelijk op een jonge die je leuk vind afstappen zonder dat je voor lul komt te staan???

Ik durf dat nooit te doen omdat ik jonges op school alleen maar bij hun vriende zie....... ze zijn NOOIT alleen.......

En heel vaak als je daar DAN heen gaat of als je er iemand op afstuurd gaan ze heel stoer doen en dan word je heel lullig afgeweze......... of het tegenover gestelde......(nooit meegemaakt) en krijg ik niet teweten wat ik WIL wete....

Wie heeft dit probleem ook?
Wie weet wat je in deze situatie moet doen?

en voor de boys: op welke manier vinde jullie het fijn hoe een meisje op je afstapt........ of hoe zou je het fijn vinde.....

alvast bedankt!
-XxXxXxXxX-
Oud 15-01-2004, 14:39
Charlottetje
Charlottetje is offline
Goh, en ik maar denken dat ik al 2 keer echt antwoord had gegeven....
Oud 15-01-2004, 14:41
Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik moet inderdaad even mijn excuses maken (dat is zeg maar hetzelfde als sorry zeggen, jij snap?)

Ik verwarde je inderdaad met iemand anders..

En tsja, vervelend, maar waar; als je gewoon in het Nederlands schrijft word je sneller serieus genomen!
En geloof me, regels zijn er echt niet om te breken...
Oud 15-01-2004, 14:52
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 15-01-2004 @ 15:39:
Goh, en ik maar denken dat ik al 2 keer echt antwoord had gegeven....
sorry....... bedankt dat je me Als enige hebt geantwoord mar ik zoek nog meer reacties snap je?
En ik gelooff dat jij denkt dat ik dit wil weten omdat ik iemand MOET hebben..... en dat is dus helemaal niet zo het gaval
sorry
Oud 15-01-2004, 14:58
L1
L1 is offline
oke, ff reactie van mij: het is best handig ff te kijken of die jongen een beetje haalbare kaart is. Het klinkt lullig maar het is wel zo. Ik weet niet in welke klas die jongen zit, maar denk niet dat een jongen uit een examenklas iets met een meisje van 13 wil. Dan moet je gewoon heel eerlijk zijn, hoe klote dat soms ook is
Oud 15-01-2004, 15:00
Verwijderd
Hah! Dit is nog eens een topic
Oud 15-01-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
girlyinlove schreef op 15-01-2004 @ 14:27:
Hoe moet je nou eigelijk op een jonge die ik leuk vind afstappen zonder dat je voor lul komt te staan???
Eerst wachten todat je beugel eruit is, je een vlotte babbel hebt, je steunzolen weg zijn, je echt een BH nodig hebt en je fatsoenlijk nederlands kan.

Citaat:
Ohh, gewoon een babbeltje, lanskomen, leuk praatje maken en weggaan... , maak een goede indruk
Oud 15-01-2004, 15:20
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
L1 schreef op 15-01-2004 @ 15:58:
oke, ff reactie van mij: het is best handig ff te kijken of die jongen een beetje haalbare kaart is. Het klinkt lullig maar het is wel zo. Ik weet niet in welke klas die jongen zit, maar denk niet dat een jongen uit een examenklas iets met een meisje van 13 wil. Dan moet je gewoon heel eerlijk zijn, hoe klote dat soms ook is
eeeeeeh...... hij is 12 en zit een klas lager!
Oud 15-01-2004, 15:26
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Ridder schreef op 15-01-2004 @ 16:09:
Eerst wachten todat je beugel eruit is, je een vlotte babbel hebt, je steunzolen weg zijn, je echt een BH nodig hebt en je fatsoenlijk nederlands kan.

Ohh, gewoon een babbeltje, lanskomen, leuk praatje maken en weggaan... , maak een goede indruk
ok ik heb geen beugel..... wel een hele vlotte babbel..... geen stuenzolen.... bh heb ik al lang..... ik kan heel goed nederlands!
Oud 15-01-2004, 15:26
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
girlyinlove schreef op 15-01-2004 @ 15:52:
sorry....... bedankt dat je me Als enige hebt geantwoord mar ik zoek nog meer reacties snap je?
En ik gelooff dat jij denkt dat ik dit wil weten omdat ik iemand MOET hebben..... en dat is dus helemaal niet zo het gaval
sorry
nee, ik denk niet dat je het wilt weten omdat jij zou denken dat je iemand moet hebben, maar ik wil wel graag voorkomen dat je dat ooit zal gaan denken, snap je?
Oud 15-01-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
DiGiTracker schreef op 15-01-2004 @ 15:11:
Je bent te onvolwassen voor dit forum
En jij te oud..

Ik wil alleen nog serieuze reacties zien. Je kunt zelf kiezen of je iemand gelooft, of dat je iemand wilt helpen. Zo niet, dan ga je iemand iig niet aanvallen. Als 1 persoon een opmerking over taalgebruik heeft gemaakt dan is dat genoeg, dan hoeft dat niet nog een aantal keer te worden nagedaan.

Ik vind het vervelend als mensen zo aanvallend reageren.
Oud 15-01-2004, 15:35
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 15-01-2004 @ 16:26:
nee, ik denk niet dat je het wilt weten omdat jij zou denken dat je iemand moet hebben, maar ik wil wel graag voorkomen dat je dat ooit zal gaan denken, snap je?

???? ksnap het niet helemaal maar da maakt nie uit
Oud 15-01-2004, 15:37
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 15-01-2004 @ 16:33:
En jij te oud..

Ik wil alleen nog serieuze reacties zien. Je kunt zelf kiezen of je iemand gelooft, of dat je iemand wilt helpen. Zo niet, dan ga je iemand iig niet aanvallen. Als 1 persoon een opmerking over taalgebruik heeft gemaakt dan is dat genoeg, dan hoeft dat niet nog een aantal keer te worden nagedaan.

Ik vind het vervelend als mensen zo aanvallend reageren.
tnnnnnnxx vind ik ook!
Oud 15-01-2004, 15:37
Maarten
Maarten is offline
Je bepaalt de richting van de jongen met je ogen en vervolgens wijs je met je tenen richting zijn lichaam en tilt je voet van je lichaam op richting zijn lichaam.

Wunderbar!

Neej maar serieus, je moet het gewoon doen. Op een of andere manier moet je gewoon de moed krijgen.
Oud 15-01-2004, 15:40
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 15-01-2004 @ 16:37:
Je bepaalt de richting van de jongen met je ogen en vervolgens wijs je met je tenen richting zijn lichaam en tilt je voet van je lichaam op richting zijn lichaam.

Wunderbar!

Neej maar serieus, je moet het gewoon doen. Op een of andere manier moet je gewoon de moed krijgen.
jaaaaa daaaaaag!
Kga geen preutse onzinguitprobere
maar toch bedankt
Oud 15-01-2004, 15:44
Maarten
Maarten is offline
Preutse onzin?

!?!?!?!?

Steek je tong dan in ze bek ofzo
Oud 15-01-2004, 15:49
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
ik wist ffies nie wat je bedoelde

Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 15:57.
Oud 15-01-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
girlyinlove schreef op 15-01-2004 @ 16:40:
jaaaaa daaaaaag!
Kga geen preutse onzinguitprobere
maar toch bedankt
hij bedoelde lopen
Oud 15-01-2004, 15:53
Verwijderd
Kom naakt opdagen en neem bier mee. Wedden dat 'ie je gelijk anaal neemt van geluk?
Oud 15-01-2004, 15:53
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
lareno schreef op 15-01-2004 @ 16:52:
hij bedoelde lopen
ohs....??
woopsiej.......... lekker preuts van mij whaha
Oud 15-01-2004, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 15-01-2004 @ 16:53:
Kom naakt opdagen en neem bier mee. Wedden dat 'ie je gelijk anaal neemt van geluk?
Hij is 12
Oud 15-01-2004, 15:55
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-01-2004 @ 16:53:

grappig.......(NOT)
Oud 15-01-2004, 15:55
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 15-01-2004 @ 16:37:

Wunderbar!

SORRY ik wist ffies nie watju bedoelde........
Oud 15-01-2004, 15:57
rubenrtv
rubenrtv is offline
Geef hem een briefje, wacht op een feest en dans met hem. Meel hem. Sms hem. Pak hem op zn bek als ie zn fiets pakt.
Oud 15-01-2004, 15:58
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Maar...... wat zou ik bijv..... kunne zeggen als ik een praatje maak?
Oud 15-01-2004, 15:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Zo moeilijk zou het niet kunnen zijn om een beetje aandacht van hem te trekken ofzo.
Misschien kun je erachter komen via iemand wat zijn e-mailadres is ofzo...
Of wat ook wel eens werkt (alleen zelf nooit geprobeerd ) tegen hem oplopen en dan *sorry sorry* zeggen ofzo.
Haha, nee, die was flauw.

Maar misschien ken je iemand die zn kluisje in de buurt van zijn kluisje heeft, dan zou je een keer bij die gene kunnen gaan staan en af en toe zijn kant opkijken.

Trouwens, iemand had te dat je eerst moet wachten tot je beugel eruit is!?
Ik heb ook een beugel, maar daarom heb ik wel vriendjes gehad ...
Realistisch blijven is blijkbaar ook een kunst
Oud 15-01-2004, 16:03
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 15-01-2004 @ 16:59:
Zo moeilijk zou het niet kunnen zijn om een beetje aandacht van hem te trekken ofzo.
Misschien kun je erachter komen via iemand wat zijn e-mailadres is ofzo...
Of wat ook wel eens werkt (alleen zelf nooit geprobeerd ) tegen hem oplopen en dan *sorry sorry* zeggen ofzo.
Haha, nee, die was flauw.

Maar misschien ken je iemand die zn kluisje in de buurt van zijn kluisje heeft, dan zou je een keer bij die gene kunnen gaan staan en af en toe zijn kant opkijken.

Trouwens, iemand had te dat je eerst moet wachten tot je beugel eruit is!?
Ik heb ook een beugel, maar daarom heb ik wel vriendjes gehad ...
Realistisch blijven is blijkbaar ook een kunst
tanx! Ik weet nog niet war zn kluisje is da moet ik wel ffes wetew ahaha! En ik heb nie eens een beuel maar die DOMBO zal allemaal onzin te lulle.......
Oud 15-01-2004, 16:40
Charlottetje
Charlottetje is offline
je 'kent' die jongen toch?
Ik bedoel, jij weet wie hij is en hij weet wie jij bent.
dan is een praatje maken niet zo moeilijk.
Gewoon vragen hoe het gaat, of hij veel huiswerk heeft, of hij nog wat leuks gaat doen, of je die ene CD een keer van hem mag lenen (je komt er vast wel achter welke CD's hij heeft)
dat soort dingetjes, begin heel algemeen, je kunt het altijd opbouwen als blijkt dat hij het wel leuk vind een praatje met je te maken!

Regels voor berichten