Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
In punt 1, 2 en 4 loop je te verkondigen dat men niet iedere allochtoon over een kam moet scheren, en in punt 5 loop je zelf de Nederlanders te bevooroordelen met "...maar dat doen jullie nederlanders toch al graag, mensen van buitenlandse afkomst bashen en jezelf superieur voelen". Beetje raar ..... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kun jij voordelen noemen van de strenge repressie-aanpak t.o.v. de maatschappijverbeterende aanpak?
||
Citaat:
De media speelt er ook een grote rol in, veel criminele delicten worden groots afgeschilderd en ook het "probleem" waar jij en ik het over hebben wordt enorm opgeblazen. Dat zorgt voor dit soort aannames van het publiek. De gevolgen daarvan heb ik je geprobeerd uit te leggen. Hoe harder je mensen aanpakt, hoe minder vrij ze zich voelen. Ik hoef niet overal en altijd vrijheid, maar wel zoveel mogelijk. Jij laat je maatschappij eigenlijk nog meer "verzieken" door de immigranten, om even in jouw denkwijze te kruipen. Dat snap ik niet!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De hele Marokkaanse gemeenschap werd op fok.nl bv. weer over 1 kam geschoren, terwijl de identiteit van de dader nog niet eens bekend was. Nu blijkt het een Turk te zijn. Goh. En dan vind je het gek dat ze in de verdediging gaan? Vergeet niet dat een kat in het nauwe vreemde sprongen maakt. En met een dergelijk gedrag naar hen toe, zal het gedrag van sommigen echt niet verbeteren. Ergo: meer mensen zullen wangedrag gaan vertonen en/of zullen een verdedigend blok vormen. Waarom hoor ik nooit wat over Joegoslaven die de ene na de andere neerknallen? Waarom hoor ik nooit wat over Albanezen die in vrouwen en drugs handelen? Waarom hoor ik nooit wat over Russen die in de huizenmaffia zitten? Waarom hoor ik nooit wat over Spanjaarden die huizen gaan kraken om deze te vernielen en te verzieken? Nee, het is altijd de Marokkaan dit en de Marokkaan dat. Ziek word ik daarvan en vind het ook totaal geen wonder dat zij zich ten eerste aangevallen voelen en ten tweede dat ze voelen dat hen onrecht wordt aangedaan en ten derde dat ze zich in het nauw gedreven voelen. En ja, dan ga je de verdediging in.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() In Heerlen misschien (waar overigens veel Duitsers zitten om hun drugs te halen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dat gevoel wordt medebewerkstelligd door de aandacht die ernaar uitgaat. Als er meer aandacht naar Albanese vrouwensmokkelaars uitging en andere mafiosi dan werd daar wat over gezegd, omdat men daar dan de angst en/of walging voor voelt.
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat je overigens in de post daarvoor zegt, dat is dus 1 van die dingen die ik ook inmiddels wel zat ben, ik schaam me bijna dat er mensen zoals jij in dit land wonen. En nee, daar ga ik dit keer eens niet meer over zeggen...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Offtopic: Ik houd het voor gezien, ik ga m'n avatar eer aandoen ![]() Proost! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder geef je me gelukkig gelijk, en daar draait het om ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Affijn. Dit gaat te zeer off-topic. Laten we het weer bij de school en de leerlingen houden die zich niet kunnen gedragen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Murat...... Triest. heel erg triest. Zogenaamd met de verkeerde vrienden omgaan.......... stoned een moord plegen.. Allemaal godverdomde smoesjes!!!!!!!!!! Die man heeft zich jarenlang ingezet voor veiligheid op die helschool! hij heeft al die allochtonen een kans gegeven. En dan zo'n stakkereige turk als murat..... die het voor iedereen verziekt daar!
Deze jongen mag niet schuilen onder smoesjes van: slechte jeugd, verkeerde vrienden, onder invloed van drugs. Opsluiten en berechten als een volwassene!!!!!!! ![]() Jos Koomen |
![]() |
||
Citaat:
![]() als dat een smoesje van m was, was dat inderdaad een erg groot smoesje. Als je stoned bent, vergeet je toch zo weer wat je van plan was te doen? ![]()
|
Verwijderd
|
Leerlingen nemen het op voor Murat
DEN HAAG - De politie heeft ongeveer dertig leerlingen die donderdagochtend voor het Terra College aan de Beresteinlaan hun sympathie betuigden voor de verdachte Murat, uit elkaar gehaald. De leerlingen hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop staat 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's. Ze zijn erg boos dat Murat zo slecht wordt afgeschilderd. Volgens hen heeft Van Wieren het zelf uitgelokt. "Elke pauze sprak Van Wieren hem aan. Murat heeft op alle manieren geprobeerd om zijn problemen op te lossen, maar iedereen heeft een grens", zegt een van hen. De scholieren zijn van plan om vrijdag tijdens de herdenkingsdienst op de school grote foto's van Murat mee te nemen. "Hij was onze man en deed geen vlieg kwaad." Volgens de leerlingen zou dit de enige optie voor Murat zijn geweest. "Als hij van school af zou gaan, zou hij al zijn vrienden achterlaten. We hopen dat hij snel weer vrij komt." Bij het schoolgebouw zijn een stuk of zes agenten aanwezig die ervoor zorgen dat de jongeren niet in grote groepen samenscholen. Als ze dat wel doen, worden ze opgepakt, liet een agent weten. Volgens een politiewoordvoerder is voor elke demonstratie een vergunning nodig en die ontbreekt voor deze bijeenkomst. Directeur G. van Miltenburg kwam even naar buiten om de leerlingen een hart onder de riem te steken. Hij vindt het goed dat ze praten en ze mogen zeggen wat ze willen, zo zei hij tegen de jongeren. De 16-jarige Erkan, vriend van Murat, vertelt donderdagochtend dat hij naast Murat stond tijdens de schietpartij. "Murat had een pistool. Ik kon hem niet tegenhouden, want dan zou ik zelf ook een kogel door mijn hoofd hebben gekregen." Volgens Erkan was Murat de leider van de klas en trok hij veel met hem op. "Murat was altijd de pineut. Ze pakken altijd de grootsten en laten je nooit uitpraten." Erkan vertelt dat zijn vriend dinsdagochtend nog ruzie had met de conciërge, omdat Murat een peuk in de aula zou hebben gegooid. "Toen heb ik nog tegen hem gezegd dat ie rustig moest gaan zitten. Daarna heb ik hem niet meer gezien." |
![]() |
||
Citaat:
en nu mag de dischotheek sluiten en de marrokanen krijgen een koekje en een glas warme melk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit om maar even te laten zien dat je geen allochtoon hoeft te zijn, om last te veroorzaken, wat heel veel mensen toch blijken te denken...
||
Citaat:
||
Citaat:
BEn jij soms volmaakt ofzow??? love the sinner hate the sin. als je met 1 vinger wijst naar die jongens wijzen er 3 naar jezelf. Die kinderen hebben net zo goed recht om steun te betuigen aan de situatie van die jongen, die overigens al heeft gezegd dat hij er spijt van heeft. Waar gaat het heen als je niet eens meer mededogen mag voelen met mensen??? Dat noem ik pas een schending van principes!!!! FREEDOM OF SPEECH!!! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schietpartij in Haagse school / steekpartij school Amsterdam Verwijderd | 254 | 31-01-2004 14:07 | |
Panorama zet aan tot massahysterie en rassenhaat Woodstock | 87 | 28-01-2004 21:34 | |
Schooldirecteur in Den Haag neergeschoten marlies | 18 | 13-01-2004 14:22 |