Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dan krijg je zo snel het zuurstok-effect ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
aangezien mijn leraar nederlands vandaag precies hetzelfde aanhad ![]() |
![]() |
|
![]() |
kan mooi zijn, ligt aan het model... en bij groen ook...... een meisje bij mij op school heeft een heeeeeeele felle groene broek, je zou denken kei lelijk, hij zou ook van een oversteekiemand kunnen zijn.... maar eigenlijk vind ik het best leuk bij haar staan
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
*checkt info* Woonplaats: Dordrecht *haalt opgelucht adem* ![]() ![]() Faery @ Zevenaar. In der Nähe von Arnheim ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik tracht hier alleen even naar de heersende opinie te informeren aangezien ik het een gewaagd kledingstuk vind.. Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 19:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb er een van steppin'out drie jaar oud en zwaar geragt. de gaten beginnen er in te vallen en hij wordt alleen maar mooier. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn ben jij nu zo ontzettend lang? Of lijkt dat maar zo?
Rode broeken zijn op zich wel hot maar een beetje standaard... felblauwe ribbroek is dan leuker ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind ze cool, maar je moet er een type voor zijn en het wel leuk combineren. Voor meisjes vind ik het ook leuk, heb zelf een wat meer donkerrode en een felrode.
||
![]() |
Citaat:
rode broeken --> zie het probleem niet zo, zou zelf nooit aantrekken maar ach ik heb een felgroene
|
haha ik vond dat nooit leujk en nu heppik dr zelf 1tje gekocht! hijs heeeeeeeel rood, maar dan ook echt heel erg rood, je ogen doen er bijna pijn van
![]() hij komt van t waterlooplein hijs heel wijd en van ribstof met een beetje een richeltje int midden zegmaar ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 12:05. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleuren bellleblaas | 67 | 27-09-2004 16:58 | |
Lifestyle |
Kledingbazaar. rodina | 197 | 13-03-2004 18:49 | |