Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik was gewoon zelf, handwas en wasmachine ![]() |
![]() |
|
![]() |
De meeste kleding maar een paar uur.
![]() Anyway, kleding draag ik: Broek: dag of drie Shirt: 2 dagen Ondergoed: 1 dag Sokken: 1 dag Trui: 3 dagen voor het in de was gaat, verspreid over de week.
|
het zal zoiets zijn (schrik niet...)
Ondergoed: 1 dag BH: 4 dagen Sokken: 1 dag Broek: 7 dagen Trui: 1/2/3/4 dagen (of als ze eerder vies zijn) T-Shirt: zie trui ik kan echt makkelijk een week in een broek lopen.. naja ik wissel hem af met andere broeken, maar die worden dan echt dus maar in keer in de drie weken gewassen.... maar als iets vies is doe ik het wel in de was, maar het word bij mij gewoon niet zo snel vies
|
ondergoed en sokken: 1 dag
trui of vest: 2 dagen broek: 2 dagen jas: gewoon altijd ![]() maar als ik ga douchen trek ik t uit hoor ![]() ik ken iemand die heeft een vrij aparte kijk hierop (toch mad p?) die draagt ondergoed: 3 weken sokken: tot ze zelf weg lopen broek: tot ie van dr achterste af zakt jas: levenslang verder heeft ze een huid infectie......en je wil der nie ruike ![]()
|
Uhm... wat bedoel je precies? Als in: voordat ik het in de was gooi of totdat ik wat anders aan trek? Ik wissel elke 2 dagen beetje af qua broek en T-shirt enzo, maar soms leg ik het even aan de kant omdat het dan nog best een dag aan kan. Sommige mensen zie ik hier 1-2 dagen doen met een broek... je gaat je broek toch niet in de was gooien nadat je hem 1 dagje aan hebt gehad??? (Alleen met uitgaan als ie stinkt naar rook en zo doe ik dat...)
|
Broeken zijn na twee dagen over het algemeen toch niet vies? Ik vind het vrij overdreven om zulke kleding zo vaak te wassen.
Ik was kleding zo min mogelijk, ook omdat m'n kleding er minder mooi van wordt. Bij mij gaan alleen onderbroeken en shirts na één dag in de was in deze tijd van het jaar. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Verwijderd | 499 | 14-07-2008 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 |