Citaat:
niceman1984 schreef op 17-01-2004 @ 14:58:
Reclame's: ja heel erg je wordt strontziek van en stumileerd hebzucht en egoisme.
Burgerrechten: Sociale voorzieningen als onderwijs & pensioenen worden uitgekleedt, gezondheidszorg wordt voor mensen met lagere inkomens onbetaalbaar, sociale huurwoningen worden masaal afgebroken en noem maar op de mensenlijke levensbehoeften.
agressie: tweedeling is gevaarlijk dat zij ik al eerder werkloosheid of armoede bv creeir je criminaliteit en criminaliteit creeier je agressie
Oorlog:Amerika begon ermee tebemoeien tevens voert Amerika egoistische grondstofoorlogen uit, en zijn de enigste land die ooit kernwapens tegen burgers ging gebruiken.
|
Zoals ik al zei: Je hoeft er niet naar te kijken. En als dat nou zo verschrikkelijk is dat je communisme als de oplossing ziet, dan ben je best zielig bezig.
Voor een groot deel wel mee eens, maar het feit blijft dat je grondrechten ernstig worden ingeperkt en dat het functioneren van een dusdanig systeem funest voor een land is.
Waar heb jij leren spellen? creeir en zij ik. Ik vind je redenatie ietwat vreemd overkomen, criminaliteit ---> agressie. Agressie is er gewoon ook in communistische landen.
Oh, het is de schuld van Amerika weer. Mag ik je er wel aan herinneren dat de Russen dolgraag ook een atoombom hadden, en bij het testen daarvan enorme schade hebben aangericht aan hun land en burgers. Het is trouwens het enige land, niet de enigste. Ook waren het de Russen die de krachtigste kernbom ooit hebben ontwikkelt, lekker vredelievend