Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor een groot deel wel mee eens, maar het feit blijft dat je grondrechten ernstig worden ingeperkt en dat het functioneren van een dusdanig systeem funest voor een land is. Waar heb jij leren spellen? creeir en zij ik. Ik vind je redenatie ietwat vreemd overkomen, criminaliteit ---> agressie. Agressie is er gewoon ook in communistische landen. Oh, het is de schuld van Amerika weer. Mag ik je er wel aan herinneren dat de Russen dolgraag ook een atoombom hadden, en bij het testen daarvan enorme schade hebben aangericht aan hun land en burgers. Het is trouwens het enige land, niet de enigste. Ook waren het de Russen die de krachtigste kernbom ooit hebben ontwikkelt, lekker vredelievend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind jij het dan kunnen dat in Noord-Korea kinderen sterven van de honger omdat het geld dat de regering binnenkrijgt wordt gebruikt voor een kernbom ipv het voeden van hen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb gewoon gelijk en daar kan je niet tegen he? dus moet je maar zo kinderachtig doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
vrije tijd? das iets wat niemand ten goede kotm, werken voor de staat.... *zucht* communisme is iets extreems. ik hou niet van extreem. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
stelling: werkgevers buiten werknemers uit niceman1984 | 41 | 26-01-2004 21:13 |