![]() |
|
drankjewel.nl is een initiatief van Trimbos-instituut, Trimbos is een onafhankelijk landelijk kennisinstituut wat als doel heeft de geestelijke gezondheid van mensen te bevorderen op vele vlakken. Eén daarvan is voorlichting over Drugs en Alcohol, trimbos instituut is dan ook betrokken geweest bij het openen van dit Drugs en Alcohol forum.
Nu zijn ze dus bezig met het ontwikkelen van deze nieuwe site en kunnen wel wat meningen van jongeren gebruiken waar de site toch vooral op gericht is. De site is speciaal voor jongeren die ouders hebben met een drankprobleem. Daarom aan jullie de vraag of jullie er eens een kijkje zouden willen nemen en jullie meningen willen geven over de volgende dingen:
De vraag is dus of jullie er een kijkje zouden willen nemen en Trimbos aan wat feedback zou kunnen helpen door het hier te posten of door ze te mailen op info@drankjewel.nl Drank jullie wel! NB1: Dit is geen reclame NB2: Dit is een kopie van het topic op D&A omdat het aardig wat raakvlak heeft met Psychologie. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Forum raad ik aan: PHP + MySQL DB backend. Klein beginnen. Geen guest access enablen. Maak ook duidelijke regels. Begin klein, niet teveel fora. Pas je aan aan de wensen van de gebruikers (kun je achterkomen dmv. polls!).
Mogelijk interessante dingen: wat zijn de gevaren van alcohol? Wanneer moet ik stoppen met drinken, bij hoeveel glazen? Uitgaan, hoe bepaal ik mijn grenzen terwijl andere meer drinken? Durf nee te zeggen. Hoeveel alcohol zit waar in? Wanneer mag ik nog rijden/ deelnemen aan het verkeer? Hoe werkt een blaastest? Wanneer is het onverstandig om alcohol te drinken? Ben ik alcoholverslaafd? Wat voor soorten alcohol zijn er en hoeveel % zit waar in? Een database met drankjes, incl. alcohol alcohol-% en omschrijving smaak. Info over alcohol + aantasting hersenen. Alcohol + gevolgen mbt. sex / sexuale gevoelens of sexuele lusten. Wanneer mag je alcohol kopen? Waarom is die grens er? Waar kun je het kopen en waar moet je het niet kopen? Info wat betreft de gevaren van achterlijke dingen als spiritus. IMHO moet je vooral ook info geven over verslaving zodat je dat kunt voorkomen. (ben zelf overigens met een objectieve site over canabis)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kenny, maak je geen zorgen, ze blijven wel........ Waarschijnlijk smoked half de Kamer toch in t geniep ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
veel soorten zware (schadelijke drank) de effecten van (vaak) te veel drinken. misschien wat meer interactieviteit in de vorm van een poll of iets dergelijks. verder is de vorgeving goed maar vraag ik me af waar een eventuele extra naviagtie blak moet komen (voor als er meer content is) of wordt er dan een nieuw site ontwerp ontwikkeld ? verder is de achtergrond, niet duidelijk voor de content van de site (de tekst drankjewel) maar dat kan natuurlijk al opgemerkt zijn maargoed. als jullie trouwens hulp nodig hebben ben ik een aantal uur in de week beschikbaar.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Of mail doc ff..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |