![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ikzelf heb mij wel eens blootgesteld aan de douchekop. Krijg je een erg lekker orgasme van! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn vriend stuitert altijd luid lachend de douche door, als ik de douche straal tegen zijn ballen houd ![]() Bij hem kietelt het dus alleen maar. |
![]() |
|
![]() |
Moen - probeer het eens door de douchestraal op z'n eikel te zetten. Beetje stijf maken met je andere hand; 'ns kijken wie er dan lacht
![]()
|
Zo'n bubbelbad met van die spuitgaten kan erg lekker zijn. Ergens mee tegen zo'n spuitgat aanzitten of liggen kan errug geil zijn. Aan te bevelen als je r alleen in ligt of zit, natuurlijk.
![]() Eventuele afval- dan wel bijprodukten worden overigens en doorgaans subiet verwijderd door een knap afzuigsystem...oeps, wat zeg ik nu weer.... ![]()
Laatst gewijzigd op 26-01-2004 om 12:52. |
![]() |
|
Voor jongens is het sowieso moeilijker om klaar te komen onder de douche of in bad. Dat komt omdat warm water de zaadstroom vertraagd. M.a.w je moet veel meer moeite doen om klaar te komen. Als het dan uiteindelijk lukt dan is het ook zeker de moeite waard
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar idd, het is mij ook altijd best goed bevallen. Ik lig meestal ook al erg lekker in bad, dus vind het ook niet heel apart dat het orgasme dan fijn is =-P.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|