Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
gaan welw at lui vanuit hier mee naar groezrock, maar goed: het plan is goed.
||
Citaat:
en ook geen gekke kleren meneer. alleen in twente hebben ze wel een cochiasi beweging (een filosoof die ervanuit ging dat meditatie vanuit beneden kwam, en je stimilussen kon krijgen vanuit je voeten, door het lopen over straat. werden speciale sloffen voor ontwikkelt, die un klompen heten )
||
Verwijderd
|
Citaat:
Born from pain (nog maar voor een kwart ofzo haha mgoed) Rimmshot Suppository Downshot Superior Better Off The Depraved Backfire! Facegrind Verona Beach Metal Callenish Circle Maggots OXL 37 Stabwoundz Inger Indolia Dreadlock pussy ![]() Angels Decay Inhume Clinch en ![]() Rowwen Héze ![]() Heideroosjes ![]() Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 13:55. |
![]() |
||
Citaat:
heel goed. ik hoefde er maar 3 hoor.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://www.asice.net/~lightthefuse/downloads.html
Is dat even handig. Oh, en als je dus in de Randstad woont en met de trein hierheen gaat, laat het me weten, want dat is stukken gezelliger en dan kan ik ook dit grandioze evenement meemaken. |
![]() |
||
Citaat:
ja rogue dus ja. |
![]() |
|
en ja over de bands:
dead stop: 1 van de beste europese bands, terrechte headliner. jaren 80 boston hardcore. gewoon doorhakken dus. ik verwacht een GROTE zaal reactie... uppercut: hardwerkende nederlandse band, ik verwacht een demo release van het nieuwe album op dit fest. uniform choice covertje, dus sowieso al super vet. stijl: mental meets carry on meets kill your idols. degredation: duitste band, heeft mij nooit echt enorm geboeid. leuke old school, maar ik vind het persoonlijk niet geweldig. toch benieuwd naar ze, want het is vast en zkeer vooruit gegaan no denial: voor mij de beste hardcore band van nederland, ik vermoed dat ze niet enorm vaak meer zullen optreden en ik heb ze al een tijdje niet meer live gezien. beste frontman van nederland met de beste speeches!!! alleen hierom al de moeite waard. lekker portie cro-mags core incl. solo's! (ook al houd ik niet van de cro-mags maar wel van No Denial, zegt genoeg! ![]() the last chance: hun 7" dig ik wel, mijn persoonlijke favoriet uit engeland. Ze hebben getourt met GUTG. En hun show die ik zag in de gvh was best vet! EN ze coverden het beste hc nummer ooit! BF '29: behoort ook zeker weten tot de top van nederland, is de laatste 2x dat ik ze zag alleen maar beter geworden. ook mijn duitse favoriet (tja niet voor niks europa's beste bands op 1 fest he!) Icepick: Beste friese product, cro-mags/leeway achtige hardcore. Net als No Denial erg persoonlijke teksten. Werelds als je het mij vraagt. the legacy: ook uit engeland, ik heb maar 1 mp3 gehoord, die kon ik ZEKER waarderen. Dus ik ben benieuwd! Dead Scene Stars: Die 7" blaast echt ENORM! Live totaal niet strak, maar 1 groot feest. Wederom friesland, en klaar om de zaal op zn kop te zetten... Downslide: Met Johnny van Reaching Forward op de zang, de meeste pissed-off zanger van Nederland. Uptempo mosh. Ik ben fan! Justice: Nieuwe belofte uit Belgie, beetje rommelige shit. Maar dat past bij hun stijl. Hardcore zoals hardcore bedoelt is. Zotte sfeer! Hars Truth: Nieuwe duitse band met leden van BF'29. Hun demo had allang op mn deurmat moeten liggen. De kids zijn enthousiast over deze band, ik laat me verassen. DeathXChamps: Mijn buddies uit friesland. Clevo beinvloedde old school, super coole gasten. Hopelijk vanaf deze band al mosh!
|
![]() |
"behoort ook zeker weten tot de top van nederland, is de laatste 2x dat ik ze zag alleen maar beter geworden. ook mijn duitse favoriet"
Hahaha jonge wat is het nou? Verder gaat de Harsh Truth volgens mij hard blazen, ik vind de demo erg vet! Daarnaast zijn Downslide en Deadstop persoonlijk mijn favorieten die dag. Uppercut is altijd wel goed. Ik ben ook benieuwd wat Justice gaat neerzetten... Hoop voor die show de demo nog op te kunnen pikken. |
![]() |
||
Citaat:
maar het komt ook, omdat het op de radio altijd lijkt of er mensen uit het oosten bellen met een enorme achterstand (nu bellen er sowieso bijna alleen maar mensen met een achterstand naar de radio, maar goed). Ik woon er wel, maar kan geen eens twents.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|