Advertentie | |
|
![]() |
|
ik spaar boomerang kaarten, al heb ik al heel alng geen kaarten meer meegenomen...maar ik heb er nu zo'n 2500 (of alweer meer, geen idee eigenlijk) dus dat is wel genoeg...
oh ja, en die gratis boekjes zoals de freeload neem ik ook altijd mee. op torch heb/had ik zelfs een abbonement.
||
Citaat:
![]() Voor de rest, boomerangkaarten,bioskaartjes,en vulpenballetjes ![]() nee, ik heb nooit een leven gehad |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die dinosaurus tijschriften heb ik ook nog ergens liggen...er zat zo'n lichtgevend skelet bij dat je zelf in mekaar moest zetten.
Ik was ook best wel erg dino-geobsedeerd. Ik wou vanaf m'n 5e al paleontoloog worden en ik had dino behang. ![]() gelukkig is het redelijk goed gekomen.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en al die edelstene&mineralen dingen. echt dozen vol 10 gulden voor een tijdschrift met een miniscuul steentje erbij ![]() ![]() lego verzamelde ik natuurlijk ook. maar wie niet ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb zelf een aantal parfummini's op mijn kamer staan, maar echt een verzameling is dat niet te noemen. Een vriendin van mij heeft 28 lipglossen, dat vind ik vrij ziek.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik spaar concertkaartjes en melkweg lidmaatschappen(al ga ik deze week maar een jaarabo kopen). Van alle concerten waar ik heen ben geweest heb ik zowat nog mn kaartjes en die hangen allemaal als een soort collage aan mn muur (lees collage als een grote berg met lagen kaartjes over elkaar en dat vast geramd met spelden zodat ze er niet af lazeren)
|
![]() |
||
Citaat:
Heb ik vorige week toevallig weer eens doorgekeken. best boeiend allemaal. Ik spaarde trouwens ook stickerboeken. Ik heb er nog een paar liggen (niet vol natuurlijk, want voordat ik ze allemaal had vond ik t al niet meer boeiend) van de garbage iets kids (hele vieze kindertjes), tazmania, en iets met cyber dino's. Dat ik m'n zakgeld uitgaf aan die ***zooi. zonde van mn geld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook hier is het redelijk goed gekomen (denk ik..) |
![]() |
|
Ik heb nog een verzamelijng winkelwagenhaakjes liggen in allerlei verschillende kleurtjes.
Op het moment spaar ik eigenlijk niks, of nouja eigenlijk spaar ik tassen met konijntjes erop zoals nijntje en mashimaro maar dat wil niet echt opschieten aangezien ik ze persee ook wil kunnen gebruiken en het een beetje een prijzige verzameling word onderhand. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wat sparen en/of verzamelen jullie???? Jongenuittwente | 53 | 15-10-2015 21:22 | |
Lifestyle |
Verzamelwoede reine claude | 61 | 15-05-2006 17:21 | |
Lifestyle |
Verzamel je rijk! Broeder | 50 | 14-07-2005 18:20 | |
Werk, Geld & Recht |
Sparen? Hoe doe jij het? Sweetsurrender | 50 | 03-02-2005 22:04 | |
Lifestyle |
verzamelen maantje tuurt | 100 | 16-06-2003 19:13 | |
De Kantine |
verzamelen/sparen jullie iets? Verwijderd | 58 | 05-01-2003 09:54 |