Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat heus niet raar is. Ik doe het zelf niet, maar ik snap wel dat je t doet. Een boom is ook een levend wezen, en met positieve energie kan je het helpen. En dan mensen te dom zijn om er iets van te snappen moeten ze zelf weten, maar je hoeft dan niet gelijk zo lullig te doen!
Koesj Kimberley. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind bomenknuffelen ronduit belachelijk. Sorry dat ik schijnbaar zo 'dom' of 'kortzichtig' ben dat ik het allemaal niet serieus neem. (het is zó makkelijk, mensen die niet dezelfde overtuigingen hebben als jij kortzichtig noemen.) Als je zo'n topic opent op een openbaar forum kun je d'r van uitgaan dat niet iedereen met alle begrip van de wereld reageert en dat je dus ook wel een wat minder positieve reactie kan krijgen. |
![]() |
|
Mijn weggehaalde reactie daarentegen was serieus. Als de TS ervan uitgaat dat bomen zich ervan bewust zijn geknuffeld te worden, vraag ík mij af of ze dat per definitie fijn vinden, of dat wij mensen slechts dénken met onze almachtige liefde de fauna te kunnen helen, terwijl bomen dit ronduit onprettig vinden.
Afijn. Ja, ik heb weleens bomen omhelsd. Omdat ze lekker ruiken.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Je reactie daartegen kan misschien wel serieus geweest zijn, maar is ook weggehaald. Het zou anders erg overzichtelijk worden. Het was een reactie op een verwijderde post.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je een boom met klimop knuffelt moet je oppassen dat er geen takjes over je neus gaan wandelen.
||
Citaat:
|
![]() |
Gothics zijn gewoon mensen met een bepaalde kledingstijl. NIks te maken met bomen knuffelen enzo.
MIsschien dat men wiccans bedoeld, maar volgens mij knuffelen ze ook niet allemaal bomen enzo hoor. Wicca is een natuurreligie, waar ik me ook wel redelijk mee kan invinden net als andere paganistische stromingen. Ben het niet ofzo. De bomenknuffelaars vind je misschien meer in de stroming 'druidisme'. De druiden geloven dat er krachten in de bomen zitten en deze eren ze dan ook e.d. Na ja met google is iig nog een hoop te vinden.
|
Wiccans zijn al net zo zielloos als de bomen die ze zo gaarne knuffelen. Stelletje sneue figuren. Get a life of ga desnoods filosofie studeren, als je tot zinnige inzichten wilt komen.
![]()
||
^^ daar ga ik nieteens op in
![]() ik ben wel paganistisch, maar ik hug niet echt bomen ofzo ![]() ![]() Ik had vroeger zelfs een boom vriendje ![]() 'tis best ontspannend ![]() Ik doe het niet omdat ik dan voel dat een boom het moeilijk heeft ofzo ![]() m'n vriendinnen en ik hebben een soort van 'vaste' boom in het bos, waar je dan lekker in kan gaan zitten en tegen aan kan hangen enzo ![]() Treehugger and proud of it ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 14:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hoeft geen wiccan of gothic te zijn om met bomen te knuffelen. En het gaat hier niet over wiccans of gothics dus ga terug ontopic. En wie geeft jou het recht trouwens om levensstylen af te kraken?
||
Citaat:
|||
Citaat:
Maar wat doen deze wiccamensen en wat aanbidden ze? Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Je mag best je mening geven, daar is niks mis mee.
|||
![]() |
Citaat:
Is geloof heel verschillend. De ene aanbid een god en godin en de andere ziet dat als letterlijk een figuur. Andere weer dat de zon en de maan deze god en godin is. En andere meer in het geheel (=> moeder natuur). Etc. Er is geen 'regel' van dit en dat. Iedereen bepaald zelf dat. Zo heb je ook individuen maar ook groepen. Zelfs wiccans met christelijke achtergrond. Naja, meer info op google.nl ![]() Citaat:
![]() Ja, dat zijn denk wel druiden. Maar ook daar zullen nog vele stromingen in zijn.
||
![]() |
Citaat:
![]() Gothic is gewoon kleding stijl. En niet mijn keuze. Ik doe niet zo mee met hypes, alleen vroeger wel eens een aussie enzo, maar verder geen merk enzo.
|
![]() |
Als reactie op de vraag wat wicca's doen en aanbidden:
Ik weet het niet precies, ben zelf geen wicca, maar wat ik wel weet is dat wicca's de god en de godin aanbidden en ze doen bepaalde rituelen om die te eren. Ze hebben ook andere feestdagen die te maken hebben met de stand van de maan en de seizoenen. Als ik iets fout heb verbeter me maar.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hoezo blijf ik dat mezelf voorhouden? wat bedoel je daar mee? dat ik er niet echt tegen praat, maar net doe alsof ofzo? ![]() maar ja.. je kan niet al te intelligente replies verwachten van een 20-jarige met een dansende panda av ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Jacht op dieren Roadrunner | 129 | 27-12-2005 22:13 | |
Flora & Fauna |
Het groote sagte liefe knuffel-een-boom topic Sterf | 18 | 22-11-2004 13:30 | |
Drugs & Alcohol |
mooie uitspraken die je onder invloed van verdovende middelen hebt gezegd. Verwijderd | 500 | 01-03-2004 14:34 | |
Lifestyle |
Wanneer ben je echt een Gothic!? Gael | 77 | 17-10-2002 23:21 | |
Lifestyle |
alto cursus 'revisited' ofzo cha0s | 47 | 27-08-2002 14:50 | |
Flora & Fauna |
Bomen Knuffelen!! Noortjuhh | 26 | 19-01-2002 17:58 |