![]() |
|
Verwijderd
|
misschien helpt een warm bad? of juist zo n icepack?
ibuprofen (pijnstiller), niet te veel en niet te vaak, dat is niet goed, maar als je echt heel erg last hebt. en een bandage geeft je knie wat extra rust, misschien kun je dat ook es proberen. ik ken verder die ziekte niet, maar veel (water) drinken wil soms ook wel helpen tegen pijn, dan worden afvalstoffen je lichaam uitgewerkt. ik weet niet of je er iets aan hebt... veel sterkte iig! |
![]() |
||
Citaat:
Met kniepijn moet je hoe dan ook nooit zomaar gaan door lopen ("Be kind to your knees, you miss them when they're gone"). Maar als jij het een paar dagen hebt ontzien en het wordt niet minder dan wordt het idd tijd om naar de dokter te gaan. Ook al het té vaak terug komt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb ook 3 maanden helemaal niet gelopen omdat ik last had van mijn knie, toen kreeg ik ook nog last van polsen, enkels, vingers, nja, eigenlijk alle gewrichten, toen heb ik alleen nog maar wat gestrompeld. het was niet een of andere ziekte en ik moest er maar mee leren leven, maar omdat ik inmiddels al 6 maanden mijn spieren niet echt meer gebruikte, was het best moeilijk om dat weer op te pakken, eigenlijk had ik het nooit mogen laten rusten (maar dat weet je van te voren niet). |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|