Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt gewoon geen geld voor een digitale camera en bent daarom gefrustreerd. Maar dan nog moet je niet van die domme klets rond gaan hangen. |
![]() |
|
en b-z:
digitale fotografie is alleen maar handiger zodat je kunt zien wat je doet. en als je fulltime met fotografie bezig bent dan kan je daar niet omheen. als je bij een snelle fotosessie zeker wilt weten dat je goede foto's hebt, dan kun je er ook niet omheen. als je gewoon goed kan fotograferen maakt het geen bal uit of je digitaal of analoog doet. digitaal is bovendien de toekomst, dus dan kan je wel lekker anti gaan doen en calorieen verspillen door een betoog te houden op een geel forum en whatnot, maar je bereikt er geen kut mee. ik heb net heel veel bewegingsonscherpte foto's geschoten van een meisje in een leegstaand pand, en bij die techniek is het echt wel superfrustrerend als je niet kan zien wat je doet.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik bedoelde dus dat hij niet zo interessant moet lopen doen. En natuurlijk maakt het gvd wel uit wat voor camera je hebt en met hoeveel mogelijkheden, mits je serieus bezig bent.
|
een Minolta Dimage 7h1, spiegel-reflex-achtige vormgeving en zeer fijne camera, semi-prof. vereist wel wat kennis.
En een Sigma SD9 digitaal spiegel reflex, professioneel, erg lastig te bedienen, maar de resultaten mogen er wezen ![]()
|
Het valt me erg tegen dat (bijna) niemand een Nikon heeft. Nikon is erg goede kwaliteit namelijk (misschien ook wel wat duurder, dat zou kunnen). Ik heb een Nikon Coolpix 5700. Waarom? Om zijn optische zoom (8x), aantal MP (5.1M), instelmogelijkheden en omdat het Nikon is en ik daarvan weet dat de kwaliteit goed is.
![]()
||
Citaat:
Overigens: hij is nu stuk ![]() Maarja, dat kan iedere camera (helaas) gebeuren...
||
Citaat:
![]() Echt stom, want we hebben er ongelooflijk voorzichtig mee gedaan. Ja, en wij gaan misschien sparen voor de 'goedkope' Nikon spiegelreflex die in aantocht is en deze Coolpix 5700 verkopen ![]()
||
Citaat:
![]() Kwaliteit is goed, ja, hoewel er niets boven analoog gaat natuurlijk ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een Trust 730S LCD Powerc@m Zoom. En hij bevalt best. En nee, ik heb hem niet bij de LOI gekocht, ik heb hem in de winkel gekocht. Waarom? Omdat ie me gaaf leek.
![]() En hij bevalt nog steeds goed voor wat ik ermee wil, het enige nadeel is dat de flits niet fel genoeg is voor wat verder weg. |
![]() |
||
Citaat:
idd niks boven analoog maar goed ik heb zelf een sony powershot 2.0 M die is goed genoeg voor een paar leuke foto's voor analoog een spigelrefleks camera veel beter maar ja wat duurder he
|
Verwijderd
|
Ik heb zelf al mijn fotografie-apparatuur van Nikon. Vooral omdat het lekker robuust is (en prachtige lenzen)
Digitaal heb ik de Nikon Coolpix 4300 vorig jaar gekocht. Later heb ik er nog 2 voorzetlensjes voor gekocht om het zoombereik iets te vergroten. Ik wil ooit nog een Leica kopen.... maar daarvoor heb ik nu veels te weinig geld en bovendien fotografeer ik niet zo heel veel meer. (maar toch.. zo'n camera is een echt kunsstukje ![]() Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 07:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Grtx, Danny
||
Citaat:
![]() ik kocht em voor iets van 300 euro, maar dan inclusief extra geheugen.. hij was lekker betaalbaar vond ik, zag er leuk uit, en het aantal pixels is genoeg voor mij, ofzo |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een of ander cheap-ass camera voor 40 eypo van de Kijkshop.
Waarom die? Goedkoop en ik maak alleen foto's tijdens ut uitgaan dus dan is een goedkope wel handig voor als ik hem met me dronken kop laat vallen en hijs lekker klein. en resolutie tot 1152x768 en flitser erop enzo, vind ik nog heel wat voor 40 eypo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vent... zit niet zo te blaten als een schaap. Kijk es in de topictitel. "en waarom?" staat er. Ik beantwoord gewoon die vraag. Wat is jouw probleem daar mee. En moet je perse een spiegelreflex hebben om goed te wezen? Haha... sure. Ik voel me niet verheven boven iedereen. Er zijn mensen met een canon A70 die betere foto's maken dan mij. En nou ophouden met blaten man... volgens mij probeer gewoon onrust te stoken hier. ![]() |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/15868.jpg
Waarom heb jij larkie's artwork als je foto staan ? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|