Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Veel winkels geven inderdaad geen geld terug maar een tegoedbon. Dat zijn hun algemene voorwaarden. Je kunt daar verder niets aan doen. Je stapt niet naar de rechtbank voor een paar schoenen van hooguit 150 euro. Het enige dat erop zit is gewoon lang blijven zeuren bij die winkel, eventueel een keer samen met vriendinnen terugkomen, want je hebt geen 'echte' manieren om je geld terug te krijgen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, inderdaad. Ik zou het redelijk vinden als je in het geval van kapotte schoenen wel je geld zou terugkrijgen als zij geen gelijk(waardig)e schoenen kunnen leveren. Als je zelf later je bedenkt en wilt ruilen, dan is het terecht dat je een tegoedbon krijgt en geen geld. Maar in dit geval zou ik het geld teruggeven. Maar goed, als het een beetje pinnige lui zijn daar heb je aan redelijkheid helaas vrij weinig.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik werk zelf ook in een winkel en moet me ook aan die regels houden. Af en toe vind ik dat supervervelend want je wilt de mensen toch helpen. Wat ik dan meestal doe is het nummer of adres van het hoofdkantoor geven zodat zij contact kunnen zoeken met het hoofdkantoor. Omdat dit niet vaak voorkomt is het vaak het geval dat het hoofdkantoor geld terug geeft. En als er iets met onze kleding is moeten wij zelfs een klachtenbon schrijven en die naar het hoofdkantoor sturen. Dan beslissen ze daar of het vergoed word. Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij de shoeline ook zo is...
SUCCES! |
![]() |
||
Citaat:
Maar... Ik kreeg net een telefoontje en ze hadden die schoenen nog in mijn maat in een ander filiaal! Dus uiteindelijk komt het toch nog goed ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
fiets gekocht via marktplaats maar ik wil mijn geld terug gamebro | 4 | 26-11-2011 13:19 | |
De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Recht op een nieuwe telefoon? Rachel | 24 | 29-12-2005 14:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld terug ipv tegoedbon (ontbinding van koopovereenkomst) Bravo | 36 | 03-06-2004 07:33 | |
Software & Hardware |
Opgelicht? dystopia | 26 | 31-01-2003 12:26 |