Oud 17-05-2002, 21:01
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:

volgens mij lul jij maar een eind weg... je mag me vanaf het begin al niet.. volgens mij is jouw menigngebasseerd op een enkele post en een paar fotows van mij... je lijkt me verder een ongelovenlijk humorloos persoon die erg volwassen over wil komen ...
jeetje doe toch niet zo aangebrand tis toch een topic waarin je over anderen kan zeggenw at je denkt?, je laat nu wel erg goed merken dat hij gelijk heeft..
Oud 17-05-2002, 21:10
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:

jeetje doe toch niet zo aangebrand tis toch een topic waarin je over anderen kan zeggenw at je denkt?, je laat nu wel erg goed merken dat hij gelijk heeft..
ik zeg toch neit dat ie neit mag zeggen wat ie van me vind.. ik heb alleen zwaar het id dat zijn mening gebasseerd is op een paar fotowtjes...en tuurlijk iedereen mag van me vinden wat ie wil maar als iemand iets over mij post mag ik daar toch zeker wel op reageren.. en ja ik ben aangebrand is mijn persoonlijkheid... jammer...
Oud 17-05-2002, 22:57
Verwijderd
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:

nee in dit topic moet je een ander analyseren en niet zeggen wat je van diegene vindt...
Oud 17-05-2002, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:

ik kan jou niet analyseren want *bloos* eigenlijk heb ik je maar heel weinig gesproken.. weet je voornaam niet eens
maar wat wel meteen opvalt is dat je heel stil bent, en volgens mij heel onzeker, vooral bij onbekende mensen. Je komt wel intelligent over, maar het kost moeite om contact met je te maken. Het is wel zo dat je je er niet voor afsluit, je bent gewoon niet erg sociaal aangelegd, waar op zich niets ergs aan is.. en wij hebben toch wel mooi een heel vol msnvenster bij elkaar gepraat

en jij moet reageren op msn, want ben ik eindelijk weer onlijn zeg je niets..
thx, en sorry voor voor vanmiddag ik was een beetje depri geworden van wat mensen, niet jij hoor maar andere zogenaamt "vrienden". Zodra ik depri word dan ben ik niet meer echt aanspreekbaar dus dan schuil ik meestal gewoon.

ps: me naam is Mark ik vind het eigenlijk een erg onintresant naam want ik geloof dat 50% van Nederland Mark heet onderhand....

Laatst gewijzigd op 17-05-2002 om 23:14.
Oud 17-05-2002, 23:14
utopian me
utopian me is offline
Citaat:
bertbart schreef:
nee in dit topic moet je een ander analyseren en niet zeggen wat je van diegene vindt...
hmm, dat vind ik goed gezegd.... ik zou me ook aangebrand voelen.... al word ik nog niet beoordeeld en ben ik nog helemaal nieuw en zo het zoiezo onmogelijk zijn iets over mij te weten.. dit is gewoon een persoonlijke mening en het gaat om een analyse
Oud 17-05-2002, 23:34
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
bertbart schreef:

analyseren is zeggen wat je van ander vindt; Het zijn JOUW bevindingen..
Oud 17-05-2002, 23:35
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:

mm wat zit je d'r nog laat op
Oud 17-05-2002, 23:47
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:

nee... ik vind dat je voor een grote deel objectief kan blijven... je hoeft toch geen mening te geven over jouw bevindingen of je getrokken conclusies...
Oud 18-05-2002, 10:09
beuk
beuk is offline
Citaat:
Li schreef:
beuk:
..nuchter.
sowieso
Oud 18-05-2002, 10:43
S
S is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
jaja
jajaja
Oud 18-05-2002, 11:40
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
bertbart schreef:

nee... ik vind dat je voor een grote deel objectief kan blijven... je hoeft toch geen mening te geven over jouw bevindingen of je getrokken conclusies...
een bevinding is toch altijd subjectief??

hoe kan je nou in karaktereigenschappen objectief blijven?
Oud 18-05-2002, 15:10
Roos
Roos is offline
de wijze jodokus, wat boeit het jou nou wat "DrPain" van je vindt? Je moet er niet zo bovenop springen
Oud 18-05-2002, 15:35
Blubje
Blubje is offline
hmz ken eigluk niemand hier, terwijl ik dr toch best vaak kom...en men kent mij ook nie denk dus dit heeft nie veel nut
Oud 18-05-2002, 17:23
Verwijderd
blaaaat
mensen, doe eens lief en ga weer fijn ontopic, laat dwj-jaap en drpain het fijn zelf uitzoeken, en als iemand niet duidelijk is wat analyseren is dan bestaat er nog altijd iets als www.vandale.nl.. wie zo graag iets wil zeggen moet mij maar gaan analyseren

Rosi
ken ik niet zo goed, maar lijkt me een heel verstandig en lief meisje. Hoeft er niet uit te springen met haar mening, maar heeft die wel klaar in het geval het nodig is, met duidelijke argumentatie. Betrouwbaar en loyaal, met dat soort humor wat niet beledigend kan werken op wie dan ook. Vergeetachtig want ze zou op mijn aller-eerste meeting cd's meebrengen die ze niet wou hebben en was die vergeten
Oud 18-05-2002, 20:59
Li
Li is offline
S
Jongen met veel vrienden, goede kledingsmaak (evisu!!!), soms niet serieus genoeg, gek op aandacht van meisjes(?), mama's kindje(), betrouwbaar, kan arrogant op buitenstaanders overkomen(?)
Oud 18-05-2002, 21:09
DrPain
DrPain is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
volgens mij lul jij maar een eind weg... je mag me vanaf het begin al niet.. volgens mij is jouw menigngebasseerd op een enkele post en een paar fotows van mij... je lijkt me verder een ongelovenlijk humorloos persoon die erg volwassen over wil komen ...
true true, maar no offence he... ik wil je niet veranderen of er op aanspreken ofzo. Het forum is hier zo dat alle koppen een kant op gericht zijn, en das wel gezellig, maar ik val buiten de boot, want kijk de andere kant op.

Verder ben ik een asociale klootzak en nerd, weerspiegel mijn internet bestaan aan andere mensen om mezelf goed te praten.
Oud 18-05-2002, 22:06
xsten
xsten is offline
Nou ja, uiteindelijk dan ook maar een analyse van mij...

Nare Man: Net iets anders dan de gemiddelde student. Zeer aardige jongen waar je goed mee kunt discussiëren, maar ook heerlijk slap mee kunt lullen. Hij heeft zeer intelligente gedachtes waar ik elke keer weer van op kijk. Bovendien erg lief.

Bliksem: Echt een knulletje. Heerlijk ventje wat zich voor doet als een stoer mannetje maar wat ook heel lief raad kan vragen. Beetje standaard type kakker, maar zeker niet arrogant. Een jongen die spontaan is en bij iedereen eigenlijk leuk overkomt.

De: Beetje hetzelfde type als Bliksem lijkt me, maar dan net iets arroganter, overdrevener. IRL lijkt hij me vrij verlegen hoewel hij op het forum hard z'n best doet stoer over te komen. Heeft af en toe ook zeer intelligente ideeën.

Esmée: De welbekende kakker-moeder van het forum. Lijkt me van de buitenkant een beetje arrogant dametje maar als je haar kent zul je veel aan haar hebben. Slim meisje wat heel intelligent haar mening kan geven, maar op sommige momenten ook lekker eigenwijs en wat meer puberaal haar mening kan geven. Op het forum hebben we vaak dezelfde mening over dingen.

Rosi: Lijkt me een heel lief meisje, maar zou soms ook wel een beetje bitchy kunnen zijn. Ze lijkt me zorgzaam en ik denk dat ze zich precies naar haar leeftijd gedraagt. Lijkt me ook erg intelligent. Wil vaak ook een beetje orde houden op het forum. Lijkt me erg aardig.
Oud 19-05-2002, 00:39
AtHell
AtHell is offline
ow okeej big pfun

Utopian me: nog niet zow lang weer terug d8 ik en mja een nichtje van wat bekende iig een heel aardig en lief persoon denk ik toch wel

Paranoide: Mashja die niet zelf weet hoe ze dr naam moet schrijven ofzo iig mashj ofzow en mja k ziet ook dat ze al veel te overgeanaliseert is maar ach ik vat het even samen door te zeggen super lief/leuk/aardig/en ook best wel knap hoor (ja toch wel je moet niet zeggen van niet )

Feary: mja meneer k vind nie echt dattuk dr veel woorden voor hoef te gebruiken uw is gewoon t meneertje nen paar straten verop enzow maar ach dr moet dan maar ook een beschrijving hier; u is roel, en ja hiermee beschrijf ik niets

De wijze jodokus (je$u$ crust): k d8 laat ik dr een voor mij niet super bekent persoon figuur tussen pleuren mja ok; een persoon die snel een klein beetje op zn tenen is getrapt maar dat geeft verder geheel niets, en mja iemand die geregelt zichzelf shirtloos fotografeert mja iig eens wat anders en ook vaak een creatieve kijk op t onderwerp van een topic.

*is mensjuhs loos vanwege geheugen dat nu even niets weet*

Ik: ik ben roy... Hallow

Oud 19-05-2002, 01:14
utopian me
utopian me is offline
Citaat:
AtHell schreef:
Utopian me: nog niet zow lang weer terug d8 ik en mja een nichtje van wat bekende iig een heel aardig en lief persoon denk ik toch wel
wiiiiiii, m'n allereerste analyse hier nouja, en natuuuuurlijk ben ik ook een heel aardig en lief persoon neej oke..... misschien ook niet.....

AtHell: weer een vriendje van m'n nichtjes (wat is de wereld toch klein) en via hem ben ik weer hier gekomen, volgens mij is ie ook wel lievig en verder kun je volgens mij ook wel om hem lachen.

hmzzzz, meer mensen ken ik dan ook nog niet echt.....
Oud 19-05-2002, 03:12
Undeclinable
Undeclinable is offline
ik word weer genegeerd ofzo..mjah bier suckt en ik ga slapen

DOEI!

eh.jaja..wat een klein beetje alcohol + veeeeel vermoeidheid al niet kan doen... just ignore me hmkay

Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 08:53.
Oud 19-05-2002, 08:50
italianboy
italianboy is offline
waarom blijft iedereen zo bij zn eigen stijl-mensen
Oud 19-05-2002, 09:27
GRRR
GRRR is offline
ruim denken is denk ik toch nog te moeilijk
Oud 19-05-2002, 09:30
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
GRRR schreef:
ruim denken is denk ik toch nog te moeilijk
geef ik het voorbeeld:

GRR, ik vind je maar een bamihap
Oud 19-05-2002, 10:34
punkyfish
punkyfish is offline
ik heb ruim gedacht ofzo.
Oud 19-05-2002, 10:42
S
S is offline
Citaat:
italianboy schreef:
Niet waar, ik heb ook Cem Slut geanalyseerd...
Oud 19-05-2002, 13:48
mickael
mickael is offline
Disclaimer.. ik lees maar post weinig hier...

Rosi
Ontzettend spontaan meisje, heb laatst ff met haar op MSN zitten babbelen. Komt leuk en spontaan over, heeft een lief koppie... weet idd wat ze wil in haar leven...

nare man
Respect voor hem.. in t begin dacht ik echt GATVER wat een kutkakker... maar naderhand is hij voor mijn gevoel wat milder geworden. Hij heeft altijd zijn woordje klaar en kan goed zijn mening verwoorden...

Loesje
Spontaan en leuk... weinig aan t posten de laatste tijd weleens met haar gesproken op msn waren altijd leuke *blaat* gesprekken...

Jewel
Plien is kewl.. gaaf meisje waar ik de laatste tijd regelmatig mee klets.. zoals italianboy al zie kewl koppie! Excentriek persoontje met een groot creatief vermogen en veel doorzettingsvermogen...

Esmée
Kakker in hart en nieren.. bitchy op t forum maar toch wel zeer spontaan en aardig denk ik...
Oud 19-05-2002, 14:06
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:

Paranoide: Mashja die niet zelf weet hoe ze dr naam moet schrijven ofzo iig mashj ofzow en mja k ziet ook dat ze al veel te overgeanaliseert is maar ach ik vat het even samen door te zeggen super lief/leuk/aardig/en ook best wel knap hoor (ja toch wel je moet niet zeggen van niet )
okay
ik weet hard wel hoe ik mijn naam moet schrijven en ik ben niet mooi, jij kijkt gewoon scheef

AtHell:
heeft enigzins een typafwijking waardoor ik een minuut of vijf knipperend naar het beeldscherm moest staren voor ik begreep dat het toch wel ergens positief was wat er stond, kan soms een beetje irritant doen maar heeft ook zijn ijzersterke opmerkingen ('je hebt twee groepen mensen..'), en is behoorlijk stom want hij wil geen foto posten van boven de 3 jaar

en italianboy-philip, jij moet niet zeiken want ik heb rosi, esmee en jou gedaan

(trouwens, ik eis een analyse terug )
Oud 19-05-2002, 17:14
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

okay
ik weet hard wel hoe ik mijn naam moet schrijven en ik ben niet mooi, jij kijkt gewoon scheef

AtHell:
en is behoorlijk stom want hij wil geen foto posten van boven de 3 jaar

(trouwens, ik eis een analyse terug )[/i]
mja k ben net naar londen geweest n heb heel feel fotow's dus w8 ff nen dag of 4 en ik heb ze en nee ik kijk niet scheef jij kijkt gewoon krom en ziet jezelf dus niet goed en dat van een analyse terug mja dat slaat niet op mij aldus mijn buik en ik vind trouwens ook dat mijn typen geheeeeeeeel wel te begrijpen is alleen mja creatief

Oud 19-05-2002, 17:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
italianboy schreef:
pardon?

(maar je hebt gelijk hoor)
Oud 19-05-2002, 21:41
Undeclinable
Undeclinable is offline
Mrs.R.Mortis/mjan

cool persoontje die overkomt als iemand met heel veel zelfvertrouwen.. grote bek..onwijs maf..en beetje snel op tenen getrapt soms maar juist lollg als ze pissed is kun je onwijs mee lachen verder en zingen..jeez wat een stem.

[SIZE=0,5]*wacht nog altijd op analyse [/SIZE]
Oud 19-05-2002, 22:06
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Undeclinable schreef:

[SIZE=0,5]*wacht nog altijd op analyse [/SIZE]
Undeclinable:

Is een goede poster, post nooit flames of andere irritante dingen, eigenlijk alleen maar seriueze reply's. Verder lijkt hij me in real life een rustige jongen. Ik ken hem verder niet persoonlijk via msn ofzo, maar wat ik wel van hem weet is dattie [hoe kan het ook anders] een zware Undeclinable fan is en heel erg trots is op z'n merchandise van bovengenoemde band
Oud 19-05-2002, 22:23
Verwijderd
Undeclinable: schattig, lievig en rustig jongetje.. aardig voor andere mensjes, betrouwbaar, sociaal, doet niet zomaar mensen beoordelen, denkt na voordat ie iets doet of zegt, heeft veel voor anderen over

Mag je mij ook doen
Oud 19-05-2002, 23:49
Stevill
Stevill is offline
sja toch maar wachten denk ik
Oud 20-05-2002, 01:18
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
kuch........ wil iemand mij analyzen? Ik ben benieuwd naar mezelf weet je, ik post ook op de andere boards.
Oud 20-05-2002, 09:15
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

pardon?

(maar je hebt gelijk hoor)
waarom reageer je dan
Oud 20-05-2002, 09:44
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
kuch........ wil iemand mij analyzen? Ik ben benieuwd naar mezelf weet je, ik post ook op de andere boards.

Comebackkid:

Hij is een kind en komt terug D
Oud 20-05-2002, 10:45
S
S is offline
Citaat:
Li schreef:
S
Jongen met veel vrienden, goede kledingsmaak (evisu!!!), soms niet serieus genoeg, gek op aandacht van meisjes(?), mama's kindje(), betrouwbaar, kan arrogant op buitenstaanders overkomen(?)
Jah . 't Klopt.
Oud 20-05-2002, 10:56
AtHell
AtHell is offline
voor deze sielige meneertje dan maar wrom niemand even de moeite neemt grooooot raadsel

~(S-|-)2v!lL~ :

Deze meneertje heeft echt überkewle foto's gepost en heeft geweldige dreads en mja aangezien ik m verder niet ken *dwingt om msn te geven* vind ik m maar gewoon nen aardig persoon want das een beetje de eerste indruk van deze meneertje.

Oud 20-05-2002, 13:42
drama
drama is offline
Thutshui

Martin is een koel figuur, gewoon geen gezeik en lang leve de lol. Kan soms een beetje te druk zijn denk ik maar als je je dat niet te veel aantrekt blijft het een toffe peer Is een gevoelige jongen die dat niet aan iedereen toont maar wel aan de mensen om wie hij geeft.
Z'n verschijning is ook koel: 3 meter 20.

Anal Avanger

Relaxtheid ten top. Geen gezeik maar een jointje. Je moet 'm even leren kennen. In het begin is het wat moeilijk om bij 'm in de buurt te komen maar op een gegeven moment is dat weg en ist koel. Cabrio's onderpoepen schijnt ie ook goed te kunnen dus ->

Mortischia

Meisje dat met practisch iedereen vrienden kan zijn. Doet geen vlieg kwaad, wel sigaretten. Da's een van de vervelendste eigenschappen van Ais, de felheid op sigaretten...Aisa, die dingen zijn duur!

Ninnoc

Intelligent meisje. Denkt veel na over alles, vrijdenkend, ruimdenkend.
Heeft nu nog een beetje moeilijke tijd maar binnen enkele jaren komt dat helemaal goed. Dan ben je fotograaf en fulltime activist dus tegen die tijd zal ik je wel een keer tegenkomen

De Wijze Jodokus

Kusje. Hij is koel en lief. Kan soms behoorlijk bot uit de hoek komen maar dat is ook wel weer grappig. Ook wel driftig op z'n tijd maar dat meestal naar mensen die hij niet mag. Als Jaap een vriend is, ben je binnen, zo niet ben je zwaar de lul.
Jaap is slim, denkt veel na over alles. Onrecht zuigt in zijn opinie. Jaap, kom je na de examenshit meehelpen met de revolutie?
Oud 20-05-2002, 14:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
drama schreef:

Ninnoc
Heeft nu nog een beetje moeilijke tijd maar binnen enkele jaren komt dat helemaal goed.
gaat al stuk beter met me ben zelfs van plan te gaan studeren (maar nog niet meteen) politicologie waarschijnlijk.
Voor de rest bedankt en tot ziens
Oud 20-05-2002, 15:13
Undeclinable
Undeclinable is offline
Thutsui:

Mafkees, nogal gek op marije..zieke k3 shirtjes ..ook niet iemand die snel gaat lopen flamen...klein hartje..in real life zeker lijkt me.., openminded, maakt maffe nummers (iig . .i kheb een of andere vage remix ofzo via AG ooit gekregen.. )

(btw, ik ben geen superfan van undeclinable ofzo hoor.. vinnet gewoon een heel erg goeie band met mooie bandnaam, cool logo..en bij gebrek aan originaliteit dus maar undeclinable als nick gekiest)

Pebbles:

net als thutsui..en eigenlijk ongeveer iedereen.. ken ik je ook niet buiten t forum ..maargoed..lijkt me hele aardige meid..coole nufan trui ..wannabe emokid .. noemt mensjes die 3 maanden jonger zijn jongetje ...denkt volgens mij ook behoorlijk na over wat ze zegt , heeft niet direct een oordeel klaar..komt eigenlijk altijd vrolijk over.. kan zich volgens mij erg goed in andere mensen inleven..
Oud 20-05-2002, 15:48
slisje
slisje is offline
Ben van mening dat dit behoorlijk leuk kan worden als je zo'n topic op psychologie zet

Ik ken hier niet zo veel mensen...

Italianboy:
Een geweldige jonge man,
compleet mijn smaak betreft kleding (ook nog wel andere dingen ook gericht op lifestyle)
Bijzonder aardig, maar toch ook een duister gebied voor mij, want is het nou een grote grap, of is het serieus... hij heeft dus zo zijn 2 kanten voor mij.
Al met al vind ik dit toch wel het boegbeeld voor lifestyle...
hij woord graag gezien door iedereen *in mijn ogen*

Beuk
lachwekkend figuur, bijzonder accuraat en trefzeker met opmerkingen gaat hij om, goede kleding smaak ook, een echte student van Delft om zo maar te zeggen vind ik... Ook trouwens in zijn uitspattingen die ik dan wel eens hoor
laat liever iets van een andere kant komen, voordat hij er zelf hand in neemt... is bijzonder rustig, en straald ook heel veel rust en kalmte toe, door zijn tactheid in alles... messcherp, maar toch niet doodbloedend zijn z'n opmerkingen, dit vind ik dus geweldig aan hem, zijn manier van discussieren!

de
Wil ik al te graag wel eens zien, als hij het zonder zijn merken moest doen... wat zal hij dan dragen, waar zou hij het dan over kunnen hebben, inmiddels weet ik dat hij wel meer heeft te melden dan dat soort dingen alleen, maar het is wel een opsessie, geen verkeerde trouwens, want het zijn nu niet echt de merken waar ik me neus voor op trek.
Bijzonder gevat is hij trouwens ook, soms wat tactloos in 3 worden zinnen, terwel hij het juist zo goed kan onderbouwen.
Verder een aardige kerel niks op tegen!

Alet
De enige vrouw die ik van dit fora ken...
Gant... stoer, ruw daar gaat Alet voor naar mijn weten,
Heel vrij en open is ze, spontaan en wel op de hoogte op het gebied van mode. Combineren doet ze erg graag dan ook met alles, vlotte babbel...uhmmm die hoed was geweldig met de staart!!!

Sorry, maar voor meer mensen kan ik het niet, omdat ik daar mee tot op hede niks te maken heb gehad....(gericht op dit fora dan)

Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 15:57.
Oud 20-05-2002, 15:54
S
S is offline
Citaat:
slisje schreef:
Ben van mening dat dit behoorlijk leuk kan worden als je zo'n topic op psychologie zet

Ik ken hier niet zo veel mensen...

Italianboy:
Een geweldige jonge man,
compleet mijn smaak betreft kleding (ook nog wel andere dingen ook gericht op lifestyle)
Bijzonder aardig, maar toch ook een duister gebied voor mij, want is het nou een grote grap, of is het serieus... hij heeft dus zo zijn 2 kanten voor mij.
Al met al vind ik dit toch wel het boegbeeld voor lifestyle...
hij woord graag gezien door iedereen *in mijn ogen*

Beuk
lachwekkend figuur, bijzonder accuraat en trefzeker met opmerkingen gaat hij om, goede kleding smaak ook, een echte student van Delft om zo maar te zeggen vind ik... Ook trouwens in zijn uitspattingen die ik dan wel eens hoor
laat liever iets van een andere kant komen, voordat hij er zelf hand in neemt... is bijzonder rustig, en straald ook heel veel rust en kalmte toe, door zijn tactheid in alles... messcherp, maar toch niet doodbloedend zijn z'n opmerkingen, dit vind ik dus geweldig aan hem, zijn manier van discussieren!

de
Wil ik al te graag wel eens zien, als hij het zonder zijn merken moest doen... wat zal hij dan dragen, waar zou hij het dan over kunnen hebben, inmiddels weet ik dat hij wel meer heeft te melden dan dat soort dingen alleen, maar het is wel een opsessie, geen verkeerde trouwens, want het zijn nu niet echt de merken waar ik me neus voor op trek.
Bijzonder gevat is hij trouwens ook, soms wat tactloos in 3 worden zinnen, terwel hij het juist zo goed kan onderbouwen.
Verder een aardige kerel niks op tegen!

Alet
Heel vrij en open is ze, spontaan en wel op de hoogte op het gebied van mode. Combineren doet ze erg graag dan ook met alles, vlotte babbel...uhmmm die hoed was geweldig met de staart!!!

Sorry, maar voor meer mensen kan ik het niet, omdat ik daar mee tot op hede niks te maken heb gehad....(gericht op dit fora dan)
Et moi?
Oud 20-05-2002, 16:01
slisje
slisje is offline
Citaat:
S schreef:

Et moi?
een beetje wanhopig opzoek naar analyses?
nou, uhmmm ik had gezien dat je J.P.G ook wel cool vind,
dus dan kom je al snel in de buurt van mijn smaak... dus daar heb ik dan denk ik niks op aan te merken, en zoals ik al gezegt had, ik ken niemand verder hier, en kan dus ook geen analyses geven, mijn escusses hiervoor.
Ik zal wat meer op dit fora zijn voortaan
Oud 20-05-2002, 16:56
Alet
Alet is offline
Citaat:
slisje schreef:
Alet
Gant is idd
maar stoer, ruw?

Ik heb besloten dat ik alleen forummers ga posten die ook in mijn msn lijst staan.

Slisje
Chrisje is erg lief, en een erg gezellige kletskous. Ik kan me vooral onze eerste gesprekken nog goed herinneren, waarin hij in mum van tijd hele gedichten typte. Er grappig in combi met zijn dyslexie
Verder is erg attent (belde op mijn verjaardag ) en heel schattig met zijn nichtje en Ilona.

W1zz
Merlijn is erg aardig, heeft klasse en studeert ook nog es in Groningen!
Hij is voor iedereen aardig, maar kan zich ook erg afzonderen. Zijn beste vrienden gaan voor hem door het vuur, en andersom.
Verder is ie misschien een klein beetje lui (moest voor een wis tentamen alles op het laatste moment leren )
Het lijkt me wel leuk als komend jaar 'toevallig' koffie komt drinken als ik aan het werk ben

italianboy
Philip is supergrappig(!), knettergek en een beetje vermoeiend
Ik weet niet precies hoe je verder inelkaar zit, omdat we eigenlijk alleen maar foto's uit hebben gewisseld, niet onverdienstelijke trouwens

Friso
Áls Friso online is, is ie erg aardig maar niet zo spraakzaam
Oud 21-05-2002, 07:19
Hukkie
Hukkie is offline
Ieme Zeer lief en tevens zeer lang persoon, voor buitenstaanders een onnavolgbaar gevoel voor humor, maar als je een beetje ben ge-aclimatiseerd binnen de Zwolle-crew loop je de hele dag te gieren Kan heel sarcastisch uit de hoek komen en overduidelijk zijn mening geven, groot natuurfan, soms wat koppig (net als ik), nuchter, georganiseerd en mijn beste vriendje

Andere keer meer

*balt vuistjes en trekt frown*

EN NU IK!!!!!
Oud 21-05-2002, 15:23
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Wow..sommige dingen gaan echt diep en zijn zow eng om te lezen,ben redelijk onrtoerd door bepaalde dingen die over me geschreven zijn
Oud 21-05-2002, 15:29
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Wow..sommige dingen gaan echt diep en zijn zow eng om te lezen,ben redelijk onrtoerd door bepaalde dingen die over me geschreven zijn
Same here, met name jouw analyse van mij, het klopt gewoon helemaal!
Oud 21-05-2002, 15:41
Black Sugar
Black Sugar is offline
Wie wil mij analyseren?
Ben wel benieuwd wat mensjes hier van mij denken.
Oud 21-05-2002, 16:09
Alet
Alet is offline
Alet schreef:
Citaat:

Slisje
Chrisje is erg lief, en een erg gezellige kletskous. Ik kan me vooral onze eerste gesprekken nog goed herinneren, waarin hij in mum van tijd hele gedichten typte. Er grappig in combi met zijn dyslexie
Verder is erg attent (belde op mijn verjaardag ) en heel schattig met zijn nichtje en Ilona.
Hier moet ik natuurlijk bijzetten dat je echt literaire talenten hebt, wat alweer blijkt uit je laatste analyse (vooral het stukje over Beuk).

xx Alette
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten