Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ps: me naam is Mark ik vind het eigenlijk een erg onintresant naam want ik geloof dat 50% van Nederland Mark heet onderhand.... Laatst gewijzigd op 17-05-2002 om 23:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
blaaaat
mensen, doe eens lief en ga weer fijn ontopic, laat dwj-jaap en drpain het fijn zelf uitzoeken, en als iemand niet duidelijk is wat analyseren is dan bestaat er nog altijd iets als www.vandale.nl.. wie zo graag iets wil zeggen moet mij maar gaan analyseren ![]() Rosi ken ik niet zo goed, maar lijkt me een heel verstandig en lief meisje. Hoeft er niet uit te springen met haar mening, maar heeft die wel klaar in het geval het nodig is, met duidelijke argumentatie. Betrouwbaar en loyaal, met dat soort humor wat niet beledigend kan werken op wie dan ook. Vergeetachtig want ze zou op mijn aller-eerste meeting cd's meebrengen die ze niet wou hebben en was die vergeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik een asociale klootzak en nerd, weerspiegel mijn internet bestaan aan andere mensen om mezelf goed te praten.
|
Nou ja, uiteindelijk dan ook maar een analyse van mij...
Nare Man: Net iets anders dan de gemiddelde student. Zeer aardige jongen waar je goed mee kunt discussiëren, maar ook heerlijk slap mee kunt lullen. Hij heeft zeer intelligente gedachtes waar ik elke keer weer van op kijk. Bovendien erg lief. Bliksem: Echt een knulletje. Heerlijk ventje wat zich voor doet als een stoer mannetje maar wat ook heel lief raad kan vragen. Beetje standaard type kakker, maar zeker niet arrogant. Een jongen die spontaan is en bij iedereen eigenlijk leuk overkomt. De: Beetje hetzelfde type als Bliksem lijkt me, maar dan net iets arroganter, overdrevener. IRL lijkt hij me vrij verlegen hoewel hij op het forum hard z'n best doet stoer over te komen. Heeft af en toe ook zeer intelligente ideeën. Esmée: De welbekende kakker-moeder van het forum. Lijkt me van de buitenkant een beetje arrogant dametje maar als je haar kent zul je veel aan haar hebben. Slim meisje wat heel intelligent haar mening kan geven, maar op sommige momenten ook lekker eigenwijs en wat meer puberaal haar mening kan geven. Op het forum hebben we vaak dezelfde mening over dingen. Rosi: Lijkt me een heel lief meisje, maar zou soms ook wel een beetje bitchy kunnen zijn. Ze lijkt me zorgzaam en ik denk dat ze zich precies naar haar leeftijd gedraagt. Lijkt me ook erg intelligent. Wil vaak ook een beetje orde houden op het forum. Lijkt me erg aardig. |
![]() |
|
ow okeej
![]() Utopian me: nog niet zow lang weer terug d8 ik en mja een nichtje van wat bekende iig een heel aardig en lief persoon denk ik toch wel Paranoide: Mashja die niet zelf weet hoe ze dr naam moet schrijven ofzo iig mashj ofzow en mja k ziet ook dat ze al veel te overgeanaliseert is maar ach ik vat het even samen door te zeggen super lief/leuk/aardig/en ook best wel knap hoor (ja toch wel je moet niet zeggen van niet ![]() Feary: mja meneer k vind nie echt dattuk dr veel woorden voor hoef te gebruiken uw is gewoon t meneertje nen paar straten verop enzow maar ach dr moet dan maar ook een beschrijving hier; u is roel, en ja hiermee beschrijf ik niets ![]() De wijze jodokus (je$u$ crust): k d8 laat ik dr een voor mij niet super bekent persoon figuur tussen pleuren mja ok; een persoon die snel een klein beetje op zn tenen is getrapt maar dat geeft verder geheel niets, en mja iemand die geregelt zichzelf shirtloos fotografeert mja iig eens wat anders ![]() *is mensjuhs loos vanwege geheugen dat nu even niets weet* Ik: ik ben roy... Hallow ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() AtHell: weer een vriendje van m'n nichtjes (wat is de wereld toch klein) en via hem ben ik weer hier gekomen, volgens mij is ie ook wel lievig en verder kun je volgens mij ook wel om hem lachen. hmzzzz, meer mensen ken ik dan ook nog niet echt.....
|
ik word weer genegeerd ofzo..mjah bier suckt en ik ga slapen
DOEI! eh.jaja..wat een klein beetje alcohol + veeeeel vermoeidheid al niet kan doen... just ignore me hmkay ![]()
Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 08:53. |
![]() |
|
Disclaimer.. ik lees maar post weinig hier...
Rosi Ontzettend spontaan meisje, heb laatst ff met haar op MSN zitten babbelen. Komt leuk en spontaan over, heeft een lief koppie... weet idd wat ze wil in haar leven... nare man Respect voor hem.. in t begin dacht ik echt GATVER wat een kutkakker... maar naderhand is hij voor mijn gevoel wat milder geworden. Hij heeft altijd zijn woordje klaar en kan goed zijn mening verwoorden... Loesje Spontaan en leuk... weinig aan t posten de laatste tijd weleens met haar gesproken op msn waren altijd leuke *blaat* gesprekken... Jewel Plien is kewl.. gaaf meisje waar ik de laatste tijd regelmatig mee klets.. zoals italianboy al zie kewl koppie! Excentriek persoontje met een groot creatief vermogen en veel doorzettingsvermogen... Esmée Kakker in hart en nieren.. bitchy op t forum maar toch wel zeer spontaan en aardig denk ik... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik weet hard wel hoe ik mijn naam moet schrijven en ik ben niet mooi, jij kijkt gewoon scheef ![]() AtHell: heeft enigzins een typafwijking waardoor ik een minuut of vijf knipperend naar het beeldscherm moest staren voor ik begreep dat het toch wel ergens positief was wat er stond, kan soms een beetje irritant doen maar heeft ook zijn ijzersterke opmerkingen ('je hebt twee groepen mensen..'), en is behoorlijk stom want hij wil geen foto posten van boven de 3 jaar ![]() en italianboy-philip, jij moet niet zeiken want ik heb rosi, esmee en jou gedaan ![]() (trouwens, ik eis een analyse terug ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Mrs.R.Mortis/mjan
cool persoontje die overkomt als iemand met heel veel zelfvertrouwen.. grote bek..onwijs maf..en beetje snel op tenen getrapt soms maar juist lollg als ze pissed is ![]() ![]() [SIZE=0,5]*wacht nog altijd op analyse ![]()
||
Citaat:
Is een goede poster, post nooit flames of andere irritante dingen, eigenlijk alleen maar seriueze reply's. Verder lijkt hij me in real life een rustige jongen. Ik ken hem verder niet persoonlijk via msn ofzo, maar wat ik wel van hem weet is dattie [hoe kan het ook anders] een zware Undeclinable fan is en heel erg trots is op z'n merchandise van bovengenoemde band ![]()
||
Citaat:
Comebackkid: Hij is een kind en komt terug ![]()
|
voor deze sielige meneertje dan maar wrom niemand even de moeite neemt
![]() ~(S-|-)2v!lL~ : Deze meneertje heeft echt überkewle foto's gepost en heeft geweldige dreads ![]() ![]()
|
Thutshui
Martin is een koel figuur, gewoon geen gezeik en lang leve de lol. Kan soms een beetje te druk zijn denk ik maar als je je dat niet te veel aantrekt blijft het een toffe peer ![]() Z'n verschijning is ook koel: 3 meter 20. Anal Avanger Relaxtheid ten top. Geen gezeik maar een jointje. Je moet 'm even leren kennen. In het begin is het wat moeilijk om bij 'm in de buurt te komen maar op een gegeven moment is dat weg en ist koel. Cabrio's onderpoepen schijnt ie ook goed te kunnen dus -> ![]() Mortischia Meisje dat met practisch iedereen vrienden kan zijn. Doet geen vlieg kwaad, wel sigaretten. Da's een van de vervelendste eigenschappen van Ais, de felheid op sigaretten...Aisa, die dingen zijn duur! ![]() ![]() Ninnoc Intelligent meisje. Denkt veel na over alles, vrijdenkend, ruimdenkend. Heeft nu nog een beetje moeilijke tijd maar binnen enkele jaren komt dat helemaal goed. Dan ben je fotograaf en fulltime activist dus tegen die tijd zal ik je wel een keer tegenkomen ![]() De Wijze Jodokus Kusje. Hij is koel en lief. Kan soms behoorlijk bot uit de hoek komen maar dat is ook wel weer grappig. Ook wel driftig op z'n tijd maar dat meestal naar mensen die hij niet mag. Als Jaap een vriend is, ben je binnen, zo niet ben je zwaar de lul. Jaap is slim, denkt veel na over alles. Onrecht zuigt in zijn opinie. Jaap, kom je na de examenshit meehelpen met de revolutie? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor de rest bedankt en tot ziens ![]()
|
Thutsui:
Mafkees, nogal gek op marije..zieke k3 shirtjes ![]() (btw, ik ben geen superfan van undeclinable ofzo hoor.. vinnet gewoon een heel erg goeie band met mooie bandnaam, cool logo..en bij gebrek aan originaliteit dus maar undeclinable als nick gekiest) Pebbles: net als thutsui..en eigenlijk ongeveer iedereen.. ken ik je ook niet buiten t forum ..maargoed..lijkt me hele aardige meid..coole nufan trui ![]() ![]() ![]()
|
Ben van mening dat dit behoorlijk leuk kan worden als je zo'n topic op psychologie zet
![]() ![]() ![]() Ik ken hier niet zo veel mensen... Italianboy: Een geweldige jonge man, compleet mijn smaak betreft kleding (ook nog wel andere dingen ook gericht op lifestyle) Bijzonder aardig, maar toch ook een duister gebied voor mij, want is het nou een grote grap, of is het serieus... hij heeft dus zo zijn 2 kanten voor mij. Al met al vind ik dit toch wel het boegbeeld voor lifestyle... hij woord graag gezien door iedereen *in mijn ogen* Beuk lachwekkend figuur, bijzonder accuraat en trefzeker met opmerkingen gaat hij om, goede kleding smaak ook, een echte student van Delft om zo maar te zeggen vind ik... Ook trouwens in zijn uitspattingen die ik dan wel eens hoor ![]() laat liever iets van een andere kant komen, voordat hij er zelf hand in neemt... is bijzonder rustig, en straald ook heel veel rust en kalmte toe, door zijn tactheid in alles... messcherp, maar toch niet doodbloedend zijn z'n opmerkingen, dit vind ik dus geweldig aan hem, zijn manier van discussieren! de Wil ik al te graag wel eens zien, als hij het zonder zijn merken moest doen... wat zal hij dan dragen, waar zou hij het dan over kunnen hebben, inmiddels weet ik dat hij wel meer heeft te melden dan dat soort dingen alleen, maar het is wel een opsessie, geen verkeerde trouwens, want het zijn nu niet echt de merken waar ik me neus voor op trek. Bijzonder gevat is hij trouwens ook, soms wat tactloos in 3 worden zinnen, terwel hij het juist zo goed kan onderbouwen. Verder een aardige kerel niks op tegen! Alet De enige vrouw die ik van dit fora ken... Gant... stoer, ruw daar gaat Alet voor naar mijn weten, Heel vrij en open is ze, spontaan en wel op de hoogte op het gebied van mode. Combineren doet ze erg graag dan ook met alles, vlotte babbel...uhmmm die hoed was geweldig met de staart!!! Sorry, maar voor meer mensen kan ik het niet, omdat ik daar mee tot op hede niks te maken heb gehad....(gericht op dit fora dan)
Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 15:57. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nou, uhmmm ik had gezien dat je J.P.G ook wel cool vind, dus dan kom je al snel in de buurt van mijn smaak... dus daar heb ik dan denk ik niks op aan te merken, en zoals ik al gezegt had, ik ken niemand verder hier, en kan dus ook geen analyses geven, mijn escusses hiervoor. Ik zal wat meer op dit fora zijn voortaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar stoer, ruw? ![]() ![]() Ik heb besloten dat ik alleen forummers ga posten die ook in mijn msn lijst staan. Slisje Chrisje is erg lief, en een erg gezellige kletskous. Ik kan me vooral onze eerste gesprekken nog goed herinneren, waarin hij in mum van tijd hele gedichten typte. Er grappig in combi met zijn dyslexie ![]() Verder is erg attent (belde op mijn verjaardag ![]() W1zz Merlijn is erg aardig, heeft klasse en studeert ook nog es in Groningen! ![]() ![]() Hij is voor iedereen aardig, maar kan zich ook erg afzonderen. Zijn beste vrienden gaan voor hem door het vuur, en andersom. Verder is ie misschien een klein beetje lui (moest voor een wis tentamen alles op het laatste moment leren ![]() Het lijkt me wel leuk als komend jaar 'toevallig' koffie komt drinken als ik aan het werk ben ![]() italianboy Philip is supergrappig(!), knettergek en een beetje vermoeiend ![]() Ik weet niet precies hoe je verder inelkaar zit, omdat we eigenlijk alleen maar foto's uit hebben gewisseld, niet onverdienstelijke trouwens ![]() Friso Áls Friso online is, is ie erg aardig maar niet zo spraakzaam ![]() |
![]() |
|
Ieme Zeer lief en tevens zeer lang persoon, voor buitenstaanders een onnavolgbaar gevoel voor humor, maar als je een beetje ben ge-aclimatiseerd binnen de Zwolle-crew loop je de hele dag te gieren
![]() ![]() Andere keer meer *balt vuistjes en trekt frown* EN NU IK!!!!!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Alet schreef:
Citaat:
xx Alette |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
De grote 'analyseer je medeforummer' topic! I <3 cock | 4 | 19-06-2004 10:15 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummer! Verwijderd | 334 | 18-04-2004 22:48 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 | |
Lifestyle |
analyseer alles & iedereen ~Sjeherazade~ | 17 | 23-04-2003 03:46 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. deel II Cinamon | 239 | 17-06-2002 16:02 |