![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat heb je ervoor betaald, voor jouw 2 meter? En hoe krijg je dat eigenlijk? Ik neem iig niet aan dat je een bos haar van 2 m lang krijgt ![]() En hoe doe je dat vastzetten met naald en draad precies? Want ik vind het eigenlijk wel ontzettend gaaf en wil zelf ook wel een pony. Ik wil alleen eerst zeker weten of het me staat (en niet mijn voorste dreads uitkammen) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het kan me echt niet schelen dat het niet perfect is, maar ik wil nu ook weer niet dat het overdreven slordig is, begrijp je? Dat er bijvoor één grote dread begint uit te groeien van 'k ga je gaan hebben...en dan overal losse plukken en zo...u get the picture? En eigenlijk ben ik wel blij hoor, met mijn dreads. Gewoon ff slechte bui en ik zie het enkel nog negatief in. |
![]() |
|
Jeeeej ik heb sinds een paar uur dreads
![]() Ze zien er best goed uit, waren op punten na ook best wel goed geklit enzo. Maar na het permanteren en uitspoelen is eigenlijk heel veel klit verdwenen zegmaar, het lijken meer samenhangende bundeltjes haar, maar ze zitten niet echt goed meer in elkaar.. (niet overal maar op veel plekken wel iig) Is dat normaal dat het weet wat meer uit elkaar gaat enzo?? Moet t nu weer opnieuw getoupeerd worden? Of moet k gewoon rondjes draaien en wat een klein beetje van die wax er in doen? alvast bedankt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan na wassen idd stuk minder.. En dan word het een tocxh wel een hafjaar wachten totdat ze mooi worden.. Beste kun je doen is door te draaien en knopen.. Wax kan wel, maa zeker niet teveel.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
overal losse haren...en uitgroei...verschrikkelijk daarom wil ik naar de kapper. nu nog steeds...ze pluizen verschrikkelijk en ik vind ze niet meer mooi dus als ik jullie moet geloven moe tik niet gaan... en hoe werkt dat eigenlijjk met een haaknaald? en hoe zijn die dingen eruit?want mn ma heeft ze maar volgens mij werkt t daar niet mee... grrr ik wil ze uitkammen en door iemand goed laten zetten.... ![]() ![]() |
![]() |
|
volgens mij heerst het, die dreads-dip. ik heb er in elk geval ook last van. niet zo extreem dat ik ze er echt uit wil, maar wel dat ik denk 'waarom heb ik ze ook alweer' kom er nu achter dat ik het altijd wel erg lekker vond als er door mijn haar gewoeld werd en dat is nu praktisch onmogelijk. en ze pluizen zo met dit weer. en ze zien er niet uit nu ik ze heb geverfd (en vooral: stukjes ben vergeten)
maarrr ik zet me er doorheen!
|
Nee, hoor. Eigenlijk ben ik best weer blij met mijn dreads, hoor.
Ik bedoel, ze zijn misschien niet zo mooi (en dan heb ik het over uitgroei en losse haren), maar ik heb reeds veel zitten draaien aan mijn uitgroei de laatste dagen en ik heb echt het gevoel dat ze veel steviger zijn nu. Er zitten nog van die hele zachte dreadjes in, maar de meeste zijn best al aan het vervilten. Jeuj ![]() Ik heb nu twee echt belachelijk dunne dreadjes uitgekamd (naja, vooral met mijn handen dan) en dan nog één redelijke en er gewoon één dikke dread van gemaakt. Hij staat best wel grappig tussen die andere fijntjes... 't Is niet hoe het eruit ziet, het is het idee erachter. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Btw mooie pony, maar is echt haar niet gigantisch duur? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Heb je een foto van je dreads? Ben wel benieuwd!
|
![]() |
Mortischa: ik ben zojuist begonnen met zelf nep-dreadjes maken van braid haar, ik toupeer het eerst en draai het terwijl ik het fohn.. maar ik ben bang dat ze zo uit elkaar gaan 'vallen' ?
ook doe ik over een dread ongeveer 10 min. .. heb je misschien een tip? of hoe jij het doet en hoelang jij erover doet? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik doe; touperen, strak draaien, föhnen, puntjes extra lang verwarmen, af laten koelen (of met de koude stand aan de gang). En als ze achteraf nog te los blijken, nogmaals föhnen. Je kunt ze ook nat maken met een plantenspuit (met water, maar dat snapte je al ![]() Ow en gebruik vooral een flink sterke föhn (de mijne is 2000 watt). Verder zijn dikke dreads moeilijker "strak" te krijgen dan dunne dreads.
||
Verwijderd
|
Citaat:
klopt ![]() oefening baart kunst, ik doe t nu al bijna 4 jaar dus ik maak ze nu in 1 a 2minuutjes (vroeger 15 min) succes! |
![]() |
||
Citaat:
kind, dit gaat over nepdreads
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat kost een goede, krachtige föhn ongeveer? |
![]() |
||
Citaat:
en die ionisator die erin zit is nutteloos voor dreads
||
Citaat:
|
Beter uitkammen, denk ik.
Vraagske: je haar groeit gemiddeld zo'n twee cm per maand zeker? Of heb ik het nu helemaal mis op? Ik vraag me af hoe vlug je haar dan wel groeit als je dreads hebt. Ja, natuurlijk nog even vlug als voordien, maar ik bedoel dan zichtbaar. Het wordt minder vlug lang, zeker? ('k Wou dat mijn haar wat zou groeien.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In de eerste paar maanden zul je alleen wel zien dat het of niet groeit of zelfs krimpt, omdat je dreads ( degene die je hebt gezet dan ) inkrimpen en strakker worden. De uitgroei is vanzelf al strakker dus dat krimpt niet of nauwelijks. Vandaar dat in het begin je haar evenveel krimpt (dread )als groeit (uitgroei dread )en het de eerste maanden lijkt of je dreads gewoon niet groeien, maar dat is dus niet het geval. Als ze daarna strak zijn en alleen de uitgroei nog erbij komt, dan pas zie je het echt langer worden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn dreads zijn ook wel een stuk gekrompen (ze zijn iig een stuk korter dan mn gewone haar zou zijn, maar das normaal met dreads toch) maar in de 3,5 maand dat ik ze heb zijn ze toch wel zichtbaar gegroeid, ondanks dat sommige uiteinden zijn afgebroken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
23 euro ofzo (incl verzendkosten?) maar ik heb hairpolice die link van knottyboy verteld en zit ze beetje lekker te maken dat ze t massaal moeten gaan inkopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ook die shampoo please, want als mijne op is wil ik die van Knottyboy!
||
Citaat:
ik vond18 al duur maar ja issie ook een beetj egoed? hard?lekker ruiken? want die ik nu heb stinkt... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() voorbeeld van een plaatje van dreads door hun gezet
||
Citaat:
ze zien er toch niet zo waxerig uit of ben ik nou gek ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar die dreads zien dr echt super waxy uit, en die eerste foto, die golfjes erin komt door de krulspelden ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 | |
Lifestyle |