Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
We zeggen tegen elkaar dingen en weten gelijk wat de ander bedoeld en we praten uren over de meest zinnige en onzinnige dingen. We begrijpen elkaar vrij vaak al bij het eerste woord of blik en we kunnen ook samen een tijd lang gaar op de grond of op bed liggen. Dat is gewoon een geweldig gevoel... Cool,dit voel ik dus precies zo ook!! bracie, ik hou van jou!
||
Citaat:
|
![]() |
hij's ZOOOOOOOOOOOOOOO'N schatje!!
![]() en sexy, en lief, en romantisch, en helpt me altijd als t nodig is, hij heeft een eigen mening, we kunnen echt super veel lol met elkaar hebben, en ik hou gewoon van m ![]() Chanel
|
Okee, ik heb geen verkering met hem (ik ben verliefd op een afstandje), maar dat betekent niet dat ik niet kan vertellen waarom ik nou precies verliefd ben geworden op mijn schatje.
![]() Ik weet niet, het was zijn humor die me steeds aan het lachen bracht, zijn stralende blauwe ogen (en als hij er ondeugend mee kijkt smelt ik helemaal), die lieve lach, en gewoon.... hoe we met elkaar omgaan.... ik voelde me direct bij hem op m'n gemak toen ik hem ontmoette. En wij hebben samen ook iets speciaals, een soort van band, ik kan het ook niet echt uitleggen. Wij hebben iets bepaalds met elkaar gemeen, waardoor het soms net lijkt alsof wij in ons eigen wereldje leven (ik weet natuurlijk niet hoe hij dat ervaart - vast anders).... D'r is gewoon altijd iets geweest.... Het was gewoon voortbestemd dat ik verliefd op hem zou worden.... ![]() Ripper
|
![]() |
Hij werkt als glazenloper/achter de bar in een discotheek bij ons. Ik vond hem wel heel knap, maar kende hem verder eigenlijk alleen van naam. Toen heeft een vriend van mij (die ook een vriend van hem was) ons aan elkaar gekoppeld. Hij vond mij ook leuk! Dat is nu tien maanden en een week geleden en we hebben het nog steeds heel fijn met z'n tweetjes. En ik vind het geweldig als hij achter de bar staat en er zitten van die blonde meiden de hele avond aan zijn bar, om hem dan een zoen te geven. Kijken ze mij de hele avond aan met zo'n "ik mag jou niet" blik. Heerlijk!
|
![]() |
By the way: Ik ben niet bezitterig ofzo hoor. En waarom ik nu nog steeds gek op hem ben? Hij zegt de lieve dingen op het goeie tijdstip (niet te veel, niet te weinig), we vullen elkaar aan, we hebben dezelfde humor, we vertrouwen elkaar voor 1000%. Dus die koppelpoging was zeer zeker geslaagd.
Zucht...
|
Waarom ik verliefd ben geworden op mijn vriend kan ik amper beschrijven.
Ik zal t in ieder geval proberen... Hij geeft me het gevoel dat ik speciaal ben. Hij is superlief voor me. Ik kan supergoed met hem praten over alles. Ik voel me op m'n gemak bij hem. Hij denkt over veel dingen ongeveer hetzelfde als ik. Hij is intelligent. Hij is goed gekleed Hij heeft goede manieren. Hij is mooi. Nou ja om deze redenen ben ik ongeveer verliefd geworden en ben ik dat nog steeds. Hoewel ik echt nog veel meer voor hem voel dan zo'n lijstje kan beschrijven..... |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij ben ik weer helemaal overnieuw verliefd op hem geworden ofzo!
![]() In het begin was ik heel zenuwachtig als ik naar hem toe ging ofzo. Dan kreeg ik van te voren geen hap door mijn keel en had een gek gevoel in mijn buik. En als ik zijn naam hoorde werd ik rood en kreeg ik het helemaal warm. Dat werd minder, naarmate we elkaar beter leerde kennen enzo.. Het was allemaal niet meer zo spannend als toen. Maar nu! Ik het dat nu weer.. Krijg door hem geen hap meer door mijn keel en ben steeds weer heel zenuwachtig enzo. Die vlinders in mijn buik gaan me toch tekeer zeg! ![]() |
![]() |
|
ik ben op mn huidige vriend verliefd geworden, omdat:
hij een lekker kontjuh heeft; goed kan basketballen; er zo lief uitziet; mij aan t lachen maakt... ja, dat waren de redenen waarom ik m zeg maar leuk begon te vinden en ik ben nu nog steeds verliefd op hem en voel heel veel liefde voor hem omdat: hij me op me gemak laat voelen; mij het gevoel heeft dat we voor altijd bij elkaar blijven; altijd o zo lief voor me is; me aan t lachen maakt; me helpt met allerlei dingen; hij er voor me is... en ga zo maar door. ik weet gewoon dat we nog heel lang bij elkaar blijven en dat er zo gauw niemand tussen kan komen... he's the one for me...
|
Hij was ontzettend zorgzaam, en lief. Hij is heel attent, en weet precies wanener ik me niet lekker voel of als er iets dwars zit. Hij weet wat ik wil, en respecteert mijn mening. Hij is niet veeleisend, en ontzettend 'gehoorzaam'. Hij kan goed luisteren en ik kan met alls over hem praten, zelf over kleren kopen. Hij is rustig en geeft mij ook rust. We kunnen heerlijk met elkaar vrijen, en ook de kleine dingen genieten we van.
eigenlijk is het teveel om op te noemen ik ben nog steeds verliefd op hem...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 |