Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2002, 13:34
stefanietje
stefanietje is offline
En waarom ben je nog verliefd?

Ik ben verliefd geworden op mijn vriend omdat ik heel goed met hem kan praten, en hij gelijk heel lief en geintereseerd deed toen ik hem vor het eerst zag, dat was de eerste avond, en de tweede keer dat we elkaar zagen hebben we gezoend.

Ik ben nu nog verliefd op hem, omdat ik heerlijk met hem kan praten, dromen over later, lachen, huilen, en we hebben zooovveeelll lol met z'n tweeen...

Hij is ook de eerste jongenw aar ik me helemaal op me gemak bij voel...

okee nu jullie!!!
Oud 03-02-2002, 13:42
Zorkman
Zorkman is offline
verliefd worden "gebeurt" bij mij nu eenmaal
kan er geen reden voor geven, is zelfs al op 't eerste gezicht gebeurd dusja...

redenen om graag te zien enzo, zo zijn er vele te vinden, maar redenen om verliefd te worden...
Oud 03-02-2002, 14:44
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
t gebeurt gewoon zoals er al werd gezegd
Oud 03-02-2002, 14:46
snoopy
snoopy is offline
ik kwam voor het eerst bij een nieuwe club op training. Het was rustmaand (dan doen ze dus helemaal NIKS), en iedereen hing maar een beetje rond. Ik vroeg: "gaan we niet iets doen?!" en zij allemaal : "neuh... "
Dus ik was al behoorlijk verbaasd, en toen ging hij een beetje met me sporten.
Oud 03-02-2002, 14:58
soccer144
soccer144 is offline
Ik kon gewoon errug goed met haar praten en zij blijkbaar ook met mij...!!!En van het een kwam het ander
Oud 03-02-2002, 15:00
Verwijderd
omdat ik altijd alles aan hem kwijt kon en toen we elkaar eindelijk zagen we heerlijk naar strand waren geweest, en we een heerlijke mooie dag hebben gehad....dat was perfect dus ja.....2 weken later hadden we verkering.....1 maand later zag ik em weer....wazig he haha...internet liefde

Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 17:41
Lieve kleine Piranha
Lieve kleine Piranha is offline
Ik ben verliefd geworden op hem, omdat hij zo mysterieus was.
Ik wilde gewoon alles over hem weten, maar moest veel moeite doen om zijn vertrouwen te winnen.
En hij is natuurlijk lief, grappig, knap,...
Oud 03-02-2002, 17:54
Piccola
Piccola is offline
Ik voelde me al meteen heel erg op mijn gemak bij mijn vriend. Durfde gewoon mezelf te zijn enzo! Hij was heel erg lief voor me en grappig.. En zo kreeg ik steeds meer gevoelens voor hem en leerde hem ook steeds beter kennen enzo. We zijn vandaag 8 maanden samen! Waarom ik nog steeds zo verliefd ben? Hij is heel erg lief, hij heeft humor, hij is heel trouw, hij is zorgzaam en hij is intelligent! Love him!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 17:55
birdy
birdy is offline
het was zomer, mooie sfeer en hoe cliche het ook klinkt er was gewoon chemie. ik voelde me meteen tot hem aan getrokken, ook al had ik al een vrien (oeps) ik wist gewoon dat ik hem niet moest laten gaan, daar zou iik spijt van krijgen. hihi chemie dus
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 18:36
Chimera
Chimera is offline
Mag vriendin ook?

Heb d'r ontmoet op m'n werk. Dacht iets van "hey, erg cute". Hele avond met d'r gepraat (vond m'n teamleider minder ), en heb d'r aan het eind m'n nummer gegeven. Toen twee weken lang intensief geSMSt en gebeld voordat we mekaar konden ontmoeten, en toen is onze relatie dus echt 'begonnen'.

En nu hebben we al weer bijna 8 maanden
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 19:49
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Ik zou het niet weten.
Oud 04-02-2002, 06:24
Era
Era is offline
hmmm even nadenken...Tja, hij heeft gewoon iets liefs...Kan het niet anders zeggen. Tis niet echt een jongen die me meteen op gevallen zou zijn normaal gesproken, maar hij is gewoon lief, meer kan ik er eigenlijk niet van maken. (Wel van hem, niet van de reden waarom, tenzij we heel persoonlijk gaan worden )
Oud 04-02-2002, 09:50
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik zal dr maar (in) achter plakken.

dat ik verliefd op dr werd had meerdere dingen bij elkaar te maken
en allerlei nieuwe dingetjes werd ik alleen maar verliefder en daardoor ben ik nog steeds verliefd dus
Oud 04-02-2002, 10:16
Joël
Joël is offline
Ik heb geen vriend.

Maar eh, ik voel me wel bij haar op mijn gemak, we begrijpen elkaar wel... En tsja... Hormonen, hè?
Oud 04-02-2002, 11:15
eztah
eztah is offline
Dat gebeurde gewoon.. Ik vond hem wel al leuk, maar toen ik hem steeds vaker zag en met hem chatte was het er zomaar..

En waarom?
Gewoon om wie hij is..Zijn persoon, ik kan alles zeggen. Voel me goed bij hem, we zijn ook 'vrienden', behalve verliefd zegmaar..En dat voelt ook heel fijn..

*Hou van je*
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 12:31
Black Sugar
Black Sugar is offline
Hij is gewoon perfect (voor mij )
Hij is lief, aardig, grappig, knap, zorgzaam en noem maar op Ik werd gewoon verliefd op hem om wie hij is. Het totale plaatje zeg maar. Hij deed echt super aardig tegen me en zoals eigenlijk al wel duidelijk was vertelde hij mij later dat hij op dat moment al helemaal verliefd was op mij
Oud 04-02-2002, 15:12
Verwijderd
Hij had een vriend die bij vlagen nogal bot was... en hij was zo lief, zo attent, zo... tsja, en ik heb een beetje een zwak voor lieve jongens...

En verliefd? Ik denk het wel... maar na 2 jaar weet ik het niet zo zeker wat verliefd zijn ookweer is...

Maar feit is dat ik heel veel van hem hou.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 15:16
caine
caine is offline
-hijs verschrikkelijk lief, veel meer dan andere mensen diek ooit gekend heb
-hij begrijpt de dingen diek doormaak, of heb door gemaakt, en dat accepteerd hij ook
-ik kan goed met hem praten, over vanalles
-we doen leuke dingen samen
-hijs ongelofelijk lekker, en kjoet etc etc
-*kwijl*
Oud 04-02-2002, 15:19
Dying Bride
Dying Bride is offline
nou gewoon omdat ie zich intresseert in mij, in wat mij bezighoudt, wat me dwarszit, wat ik leuk vind, ik kan heel goed met hem praten als ik down ben, en als ik vrolijk ben ook. Ik kan met hem dromen over later, graven in het verleden, huilen en lachen.
We hebben ook weleens ruzie hoor daar niet van, vooral omdat hij soms van die kinderachtige of botte uitspattingen heeft, maar dan maken we het meestal snel weer goed. Hij is wel belangrijk voor me en ik wil hem ook voorlopig nog niet kwijt.
Oud 04-02-2002, 16:16
laydee
laydee is offline
Hij is ontzettend lief, romantisch (tot nu toe... we hebben 1 dag haha - gefeliciteerd dank u wel-).
Hij luistert, is geduldig en heel spontaan.
Gewoon superlief.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 17:11
bracelance
bracelance is offline
ik ben verliefd geworden op mijn vriendin omdat zij toen precies was wat ik altijd wilde in een vriendin. Ze was lang (1.82), ze was iemand waarmee je een echt fatsoenlijk gesprek mee kunt voeren op een goed niveau (gymnasium), is sportief (vooral 's avonds ), en is mooi (geen verdere uitleg nodig)

We zeggen tegen elkaar dingen en weten gelijk wat de ander bedoeld en we praten uren over de meest zinnige en onzinnige dingen. We begrijpen elkaar vrij vaak al bij het eerste woord of blik en we kunnen ook samen een tijd lang gaar op de grond of op bed liggen. Dat is gewoon een geweldig gevoel...

Daarom hou ik zoveel van mijn vriendin, en ik zou nog veel meer dingen op kunnen noemen maar dan ben ik nog uren bezig.
Oud 04-02-2002, 17:46
ECKO*72
ECKO*72 is offline
Ik zag haar voor het eerst had ooit een paar maanden eerder met vrienden een keer ontmoet maar daar was ze me nooit opgevallen(geloof niet eens gezien).

En de 1e keer dat ik haar echt zag was het meteen rlxd. Ik dacht van ''Zo das mooi'' en van af toen is het wat dat is nu al meer dan 5 maanden geleden.

Wat ik leuk aan haar vind:
-Knap
-aardig
-gezellig
-slim (niet dat dit belangrijk is)
-leuk om mee te praten
-en nog van alles
Oud 04-02-2002, 17:54
Mey
Mey is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
En waarom ben je nog verliefd?

Ik ben verliefd geworden op mijn vriend omdat ik heel goed met hem kan praten, en hij gelijk heel lief en geintereseerd deed toen ik hem vor het eerst zag, dat was de eerste avond, en de tweede keer dat we elkaar zagen hebben we gezoend.

Ik ben nu nog verliefd op hem, omdat ik heerlijk met hem kan praten, dromen over later, lachen, huilen, en we hebben zooovveeelll lol met z'n tweeen...

Hij is ook de eerste jongenw aar ik me helemaal op me gemak bij voel...

okee nu jullie!!!
Ok, dit is ook zo`n beetje waarom ik nog verlieft ben op mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:24
stefanietje
stefanietje is offline
dit is leuk om te lezen joh!!!
Oud 05-02-2002, 14:26
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
Ik ben verliefd op hem geworden, omdat hij het is...
En omdat hij = ik
Mjah, het hoort gewoon zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2002, 20:18
highlight
highlight is offline
Citaat:
bracelance schreef:
ik ben verliefd geworden op mijn vriendin omdat zij toen precies was wat ik altijd wilde in een vriendin. Ze was lang (1.82), ze was iemand waarmee je een echt fatsoenlijk gesprek mee kunt voeren op een goed niveau (gymnasium), is sportief (vooral 's avonds ), en is mooi (geen verdere uitleg nodig)

We zeggen tegen elkaar dingen en weten gelijk wat de ander bedoeld en we praten uren over de meest zinnige en onzinnige dingen. We begrijpen elkaar vrij vaak al bij het eerste woord of blik en we kunnen ook samen een tijd lang gaar op de grond of op bed liggen. Dat is gewoon een geweldig gevoel...

Daarom hou ik zoveel van mijn vriendin, en ik zou nog veel meer dingen op kunnen noemen maar dan ben ik nog uren bezig.

Ik ben verliefd geworden op mijn vriend omdat hij toen precies was wat ik wilde. Hij was lang, grappig, spontaan, slim, een beetje ontdeugend, sportief en hartstikke knap.

Cool,dit voel ik dus precies zo ook!!

bracie, ik hou van jou!

Oud 05-02-2002, 21:17
Piccola
Piccola is offline
Highlight & Bracelance:
Jullie zijn sweet samen!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 04:10
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Highlight & Bracelance:
Jullie zijn sweet samen!

ach... ware liefde he
Oud 06-02-2002, 12:47
highlight
highlight is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Highlight & Bracelance:
Jullie zijn sweet samen!

Oud 06-02-2002, 13:20
blutske
blutske is offline
Love at first sight!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 16:40
drama
drama is offline
Citaat:
eztah schreef:
Dat gebeurde gewoon.. Ik vond hem wel al leuk, maar toen ik hem steeds vaker zag en met hem chatte was het er zomaar..

En waarom?
Gewoon om wie hij is..Zijn persoon, ik kan alles zeggen. Voel me goed bij hem, we zijn ook 'vrienden', behalve verliefd zegmaar..En dat voelt ook heel fijn..

*Hou van je*
Hmmz, hier sluit ik me bij aan.
Oud 07-02-2002, 12:25
chanel
chanel is offline
hij's ZOOOOOOOOOOOOOOO'N schatje!!
en sexy, en lief, en romantisch, en helpt me altijd als t nodig is, hij heeft een eigen mening, we kunnen echt super veel lol met elkaar hebben, en ik hou gewoon van m

Chanel
Oud 07-02-2002, 17:53
BOO
BOO is offline
Tsja... net als chanel zegt hè! zo'n gevoel heb ik ook bij haar ze is gewoon een schatje!!!

BOO
Oud 08-02-2002, 14:16
Severus
Severus is offline
Okee, ik heb geen verkering met hem (ik ben verliefd op een afstandje), maar dat betekent niet dat ik niet kan vertellen waarom ik nou precies verliefd ben geworden op mijn schatje.

Ik weet niet, het was zijn humor die me steeds aan het lachen bracht, zijn stralende blauwe ogen (en als hij er ondeugend mee kijkt smelt ik helemaal), die lieve lach, en gewoon.... hoe we met elkaar omgaan.... ik voelde me direct bij hem op m'n gemak toen ik hem ontmoette. En wij hebben samen ook iets speciaals, een soort van band, ik kan het ook niet echt uitleggen. Wij hebben iets bepaalds met elkaar gemeen, waardoor het soms net lijkt alsof wij in ons eigen wereldje leven (ik weet natuurlijk niet hoe hij dat ervaart - vast anders).... D'r is gewoon altijd iets geweest.... Het was gewoon voortbestemd dat ik verliefd op hem zou worden....

Ripper
Oud 09-02-2002, 22:25
kipfilet
kipfilet is offline
Hij werkt als glazenloper/achter de bar in een discotheek bij ons. Ik vond hem wel heel knap, maar kende hem verder eigenlijk alleen van naam. Toen heeft een vriend van mij (die ook een vriend van hem was) ons aan elkaar gekoppeld. Hij vond mij ook leuk! Dat is nu tien maanden en een week geleden en we hebben het nog steeds heel fijn met z'n tweetjes. En ik vind het geweldig als hij achter de bar staat en er zitten van die blonde meiden de hele avond aan zijn bar, om hem dan een zoen te geven. Kijken ze mij de hele avond aan met zo'n "ik mag jou niet" blik. Heerlijk!
Oud 09-02-2002, 22:31
kipfilet
kipfilet is offline
By the way: Ik ben niet bezitterig ofzo hoor. En waarom ik nu nog steeds gek op hem ben? Hij zegt de lieve dingen op het goeie tijdstip (niet te veel, niet te weinig), we vullen elkaar aan, we hebben dezelfde humor, we vertrouwen elkaar voor 1000%. Dus die koppelpoging was zeer zeker geslaagd.
Zucht...
Oud 10-02-2002, 11:02
loveyah
loveyah is offline
hmz goeie vraag
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 12:09
xsten
xsten is offline
Waarom ik verliefd ben geworden op mijn vriend kan ik amper beschrijven.
Ik zal t in ieder geval proberen...

Hij geeft me het gevoel dat ik speciaal ben.
Hij is superlief voor me.
Ik kan supergoed met hem praten over alles.
Ik voel me op m'n gemak bij hem.
Hij denkt over veel dingen ongeveer hetzelfde als ik.
Hij is intelligent.
Hij is goed gekleed
Hij heeft goede manieren.
Hij is mooi.

Nou ja om deze redenen ben ik ongeveer verliefd geworden en ben ik dat nog steeds. Hoewel ik echt nog veel meer voor hem voel dan zo'n lijstje kan beschrijven.....
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 14:18
Elvis
Elvis is offline
Ze lacht zo lief..............................
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:55
Piccola
Piccola is offline
Volgens mij ben ik weer helemaal overnieuw verliefd op hem geworden ofzo!

In het begin was ik heel zenuwachtig als ik naar hem toe ging ofzo. Dan kreeg ik van te voren geen hap door mijn keel en had een gek gevoel in mijn buik. En als ik zijn naam hoorde werd ik rood en kreeg ik het helemaal warm. Dat werd minder, naarmate we elkaar beter leerde kennen enzo.. Het was allemaal niet meer zo spannend als toen. Maar nu! Ik het dat nu weer.. Krijg door hem geen hap meer door mijn keel en ben steeds weer heel zenuwachtig enzo. Die vlinders in mijn buik gaan me toch tekeer zeg!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 20:19
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik ben op mn huidige vriend verliefd geworden, omdat:
hij een lekker kontjuh heeft;
goed kan basketballen;
er zo lief uitziet;
mij aan t lachen maakt...

ja, dat waren de redenen waarom ik m zeg maar leuk begon te vinden en ik ben nu nog steeds verliefd op hem en voel heel veel liefde voor hem omdat:
hij me op me gemak laat voelen;
mij het gevoel heeft dat we voor altijd bij elkaar blijven;
altijd o zo lief voor me is;
me aan t lachen maakt;
me helpt met allerlei dingen;
hij er voor me is...
en ga zo maar door.

ik weet gewoon dat we nog heel lang bij elkaar blijven en dat er zo gauw niemand tussen kan komen... he's the one for me...
Oud 11-02-2002, 12:39
kizzy
kizzy is offline
omdat hij ALTIJD voor me klaarstaat,
hij ontzettend lief is voor me,
hij het gevoel gaf dat ik echt wat waard ben,
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 12:54
Optima
Optima is offline
Hij was ontzettend zorgzaam, en lief. Hij is heel attent, en weet precies wanener ik me niet lekker voel of als er iets dwars zit. Hij weet wat ik wil, en respecteert mijn mening. Hij is niet veeleisend, en ontzettend 'gehoorzaam'. Hij kan goed luisteren en ik kan met alls over hem praten, zelf over kleren kopen. Hij is rustig en geeft mij ook rust. We kunnen heerlijk met elkaar vrijen, en ook de kleine dingen genieten we van.

eigenlijk is het teveel om op te noemen

ik ben nog steeds verliefd op hem...
Reageren

Regels voor berichten