Ik zou liever Jon Blake Cusack 2.0 heten dan Jon Blake Cusack the second. Stuk origineler en lang niet zo pretentieus.
Maar waarom is het zielig voor het kind? Die stelt zich dan toch gewoon voor met 'hi, I'm Jon'? Dat is niet zielig hoor. Dat is ongeveer net zo zielig als 'hoi, ik ben Jan' moeten zeggen als je je voorstelt. Ik stel mezelf toch ook nooit voor met al mijn namen en achternaam?
Nog een bericht (1,5 jaar oud) m.b.t. naamgeving van een persoon:
Een 39-jarige Bulgaar mag zichzelf na een lange juridische stijd, voortaan "Manchester United" noemen. Dat heeft een Bulgaarse rechtbank besloten. Twee jaar geleden had de voetbalfan zijn voornaam al in "Manchester" veranderd, maar het was zijn hartenwens om daar "United" aan toe te kunnen voegen. Tweemaal eerder werd dit verzoek door rechters afgewezen, maar nu heeft de rechtbank dan toch ingestemd.
Oh, en een paar jaar geleden wou in man in Nederland zijn tweede dochter Parel noemen; de eerste heette al Robijn. Maar dat werd afgewezen, omdat zijn achternaam Hoender was; het werd niet etisch correct gevonden om je dochter Parel Hoender te noemen.
Ik vinnut wel wat hebben
Zou m'n eigen kind waarschijnlijk niet zo gaan noemen (sowieso al niet vernoemen), maar het is wel orgineel, en wat maakt het nou uit of het Jon Cusack 2.0 of Jon Cusack II is?
Rollo Tomasi schreef op 03-02-2004 @ 15:44: This happens when nerds procreate.
Hoewel Optimus Prime natuurlijk een veel coolere naam is.
Hehe , zoiets wil ik later ook doen, maar kweetnog niet wat.
Sephiroth ofzo Of Unicron, Galvatron.
Weet je wat, ik geef mezelf gewoon een hele hoop tussennamen
sarahbressers schreef op 04-02-2004 @ 13:21: Oh, en een paar jaar geleden wou in man in Nederland zijn tweede dochter Parel noemen; de eerste heette al Robijn. Maar dat werd afgewezen, omdat zijn achternaam Hoender was; het werd niet etisch correct gevonden om je dochter Parel Hoender te noemen.
Hahahahahahahaha
Vind ik wel terecht. Soms moet je mensen gewoon tegen hun ouders in bescherming nemen.