Advertentie | |
|
![]() |
|
euh dat was natuurlijk alleen het sp gedeelte maarja het cijfer zal nog wel een tikkie hoger worden PU kennende
![]() maar ff een domme vraag waar staat BC voor? het komt me heeel bekend voor maar ik weet het gewoon nie meer ![]() ennuh hopelijk komt dr ook nog wat nieuws voor de PC, al zal dat wel weer tegen vallen ![]() ![]()
|
![]() |
BC is een game op de Xbox. Het is van de makers van Black & White. Je bent een soort god over een stel holbewoners die je door de evolutie heen moet helpen. Anders moet je ff bij google.nl kijken en daar als search BC invoeren en dan naar plaatjes. Er zijn al heel veel screenshots waarvan je ontiegelijk gaat kwijlen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar de Nintendo DS lijkt me best een tof apparaat te worden naast de GBA. Ik ben benieuwd hoe het er nu uit gaat zien enzow.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nou zo zeker ben ik daar niet meer van. Nintendo is de laatste tijd een beetje aan het kutten, vind ik. Dat boeit me verder niet echt, alleen hoop ik dus dat ze nog wat vervolgjes maken voor de cube. Vervolgspellen is de reden dat ik een nintendo console koop natuurlijk. Mario, Zelda, nostalgie etc. Dat innovatieve zou net zo goed een space invaders met GBA connectivity kunnen zijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je verw8 WoW. Niet beiden. ![]() Ik hoop iets te zien van de volgende GTA; GTA:VC heb ik met veel plezier gespeeld. Daarnaast heb ik liever dat ze wat nieuwe games introduceren ipv weer nieuwe hardware; het gaat bijna nog harder dan in PC-onderdelen-land. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wat is dan het nut nog van het hebben van een spelcomputer. Wedden dat die xbox dan windows CE ofzo gaat draaien en je dan last krijgt van crashende spelcomputers ![]() ik heb juist zo'n ding omdat ze nooit crashen als ik mn pc weer eens zat wordt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De DS lijkt me met afstand het gaarste apparaat op de komende E3 worden... zelfs die blije dansmatjes zijn nog bter... echt het flopt net als die 'connectivity' van the Big-N ![]() De PSP zal waarschijnlijk een stukkie bter dan de GBA zijn, maarja wie koopt zo'n kreng nou? iedereen die geinteresseerd is in 'mobile-gaming' (ik totaal niet) heeft al een GBA (SP) en gaat denk ik niet massaal aan de PSP (natuurlijk wel een paar gadget-freaks maar daar houdt het wel mee op. nee die PSP shit gaat bestwel nutteloos zijn ![]() achja hopelijk komen dr gewoon een paar leuke picies van Boothbabes op de E3 dan is drie kwart van de gamers ook weer blij... ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|