Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2004, 23:44
Zexy Poo Maker
Zexy Poo Maker is offline
Natuurlijk kennen jullie (hopelijk ) wel de E3. Voor degene die het niet weten, de E3 is de grootste gamebeurs ter wererld. Hierop worden de nieuwste games, accessoires en hardware gepresenteerd voor alle consoles + de pc.

Hier volgen een stel hoogtepunten:
- Sony Playstation komt dit jaar met de nieuwe Metal Gear Solid, Final Fantasy en natuurlijk de PSP (!!!!).
- Nintendo komt met ook een nieuwe Metal Gear spel en met een nieuwe uitvoering van de Gameboy Advance (deze gaat waarschijnelijk 2 beeldschermen bevatten voor een unieke game-ervaring).
- Microsoft Xbox komt natuurlijk met (waarschijnelijk) de 4 beste games op de Xbox. Namelijk, HALO 2 (!!!!), FABLE (!!!!), SUDEKI (!!!!) en BC.

TEVENS WORDT ER OOK AL EEN KLEIN BEETJE INFORMATIE VRIJGELATEN OVER DE NIEUWSTE CONSOLES, DUS DE OPVOLGERS VAN DE XBOX, PS2 EN NGC!!!!

Kortom, er komt dus heel veel gave informatie, release-data, previews, reviews en natuurlijk screenshots + in-game filmpjes!!

Maar wat verwacht jij ervan en welke console gaat denk je na deze E3 het populairst worden? Als je trouwens iets van gave informatie vind op het internet, leest, hoort of ziet, ZET HET DAN OP DEZE THREAD!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2004, 00:02
D@mien
D@mien is offline
Ik denk dat de aandelen van de playstation de lucht in schieten na de presentatie van de PSP....dat ding gaat de GBA héél veel moeite geven...
Zijn we eindelijk af van de vele poorts op de GBA...
Ik hoop op wat info over de PS3...en natuurlijk FFXII...mischien ook iets over de nieuwste GTA...
verder zal ik moeten afwachten
Oud 04-02-2004, 00:05
actionhank
actionhank is offline
Ik hoop echt dat Nintendo met een nieuwe Zelda en/of Mario en/of Metroid komt. Want m'n kubusje staat nu al een tijdje stof te verzamelen. Van die drie hoop ik voornamelijk op Zelda en dan een direct vervolg op Wind Waker, want dat einde biedt echt genoeg ruimte voor een heel nieuw verhaal.

Ook zou ik het wel leuk vinden om weer wat van Halflife 2 te zien. Ik ben wel benieuwd hoe ver ze nu zijn, na die hele gelekte-alpha crisis enzo.

En ik ben blij met wat dan ook over World of Warcraft.

Presentaties van nieuwe consoles boeien me verder niet. Ik haat het altijd als er nieuwe uit gaan komen, want dan zit ik daar weer met mn Gamecube met 5 spellen. Beter zorgen ze eerst nog ff voor wat mooie games.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 00:23
Zexy Poo Maker
Citaat:
actionhank schreef op 04-02-2004 @ 01:05:
Ik hoop echt dat Nintendo met een nieuwe Zelda en/of Mario en/of Metroid komt.
Het is al bekend. Nintendo presenteerd van Zelda, Mario en Metriod (als het goed is) deze E3 allemaal een gloednieuwe game. Volgens mij wordt Zelda ongeveer net zo'n gevolg als Majura's Mask op Ocrania Of Time (Nintendo 64), Mario wordt weer een 128-bit adventure en van Metriod werd er dacht ik een soort adventure net als Mario gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 08:23
Junaid
Junaid is offline
Ik kijk echt uit naar Kingdom Hearts 2, en Kingdom Hearts: Chain of Memories
Ook ben ik wel benieuwd naar de Nintendo DS
Oud 04-02-2004, 10:07
Artus
Artus is offline
de ps3 schijnt al zo'n 10 keer zo snel te worden als de ps2, dus ik be benieuwd, al zal dr bij de e3 nog nie zo veel over bekend zijn
psp benk ook benieuwd naar
Oud 04-02-2004, 12:10
perfectme
perfectme is offline
Nintendo komt eindelijk met 128Mario's oid op de proppen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 12:12
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ik denk GTA: San Andreas, Evil Genius, Splinter Cell: Pandora Tomorrow en vast nog wel meer waar ik nu niet op kan komen.

Ik hoop op info over een nieuwe C&C, ik zit al veel te lang zonder
Oud 04-02-2004, 12:57
Zexy Poo Maker
Volgens mij komt Splintercell Pandora Tommorow al over een paar weken uit. Moet je de Power Unlimited van deze maand is lezen, daar staat een review van deze game in. Heeft iets van een dikke 9 gekregen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 15:57
Smobbo
Smobbo is offline
euh dat was natuurlijk alleen het sp gedeelte maarja het cijfer zal nog wel een tikkie hoger worden PU kennende
maar ff een domme vraag waar staat BC voor? het komt me heeel bekend voor maar ik weet het gewoon nie meer
ennuh hopelijk komt dr ook nog wat nieuws voor de PC, al zal dat wel weer tegen vallen . Ach ja als dr iets over de nieuwe GTA komt ben ik allang blij *bidt elke avond sinds de komst van GTA:VC om een MP voor GTA (en niet alleen MTA:VC)!*
Oud 04-02-2004, 16:02
Zexy Poo Maker
BC is een game op de Xbox. Het is van de makers van Black & White. Je bent een soort god over een stel holbewoners die je door de evolutie heen moet helpen. Anders moet je ff bij google.nl kijken en daar als search BC invoeren en dan naar plaatjes. Er zijn al heel veel screenshots waarvan je ontiegelijk gaat kwijlen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:49
Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
D@mien schreef op 04-02-2004 @ 01:02:
Zijn we eindelijk af van de vele poorts op de GBA...
Ik hoop op wat info over de PS3...en natuurlijk FFXII...mischien ook iets over de nieuwste GTA...
verder zal ik moeten afwachten
waarschijnlijk gaat Sony heel veel oude PSX titels poorten...
Oud 04-02-2004, 18:02
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ik verw8 op WoW
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 18:51
iRoy
iRoy is offline
Citaat:
Zexy Poo Maker schreef op 04-02-2004 @ 01:23:
Het is al bekend. Nintendo presenteerd van Zelda, Mario en Metriod (als het goed is) deze E3 allemaal een gloednieuwe game. Volgens mij wordt Zelda ongeveer net zo'n gevolg als Majura's Mask op Ocrania Of Time (Nintendo 64), Mario wordt weer een 128-bit adventure en van Metriod werd er dacht ik een soort adventure net als Mario gemaakt.
AKA allemaal vervolgen zonder echte nieuwe Nintendo games. Heel jammer.

Maar de Nintendo DS lijkt me best een tof apparaat te worden naast de GBA. Ik ben benieuwd hoe het er nu uit gaat zien enzow.
Oud 04-02-2004, 19:37
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Zexy Poo Maker schreef op 04-02-2004 @ 13:57:
Volgens mij komt Splintercell Pandora Tommorow al over een paar weken uit. Moet je de Power Unlimited van deze maand is lezen, daar staat een review van deze game in. Heeft iets van een dikke 9 gekregen
Dan al? Mooi
Oud 04-02-2004, 20:12
the_NoiseMakeR
the_NoiseMakeR is offline
Jep, hij ligt geloof ik in maart in de winkels
Oud 04-02-2004, 23:04
Jolt
Jolt is offline
Sony gaat zijn psx promoten. upgegrade ps 2 dus
En verder hun online gaming + central station netwerk shit!

En niet te vergeten, socom II
Oud 06-02-2004, 17:25
TommytheCat
TommytheCat is offline
Nintendo gaat kont schoppen met een onaangekondig innovatief spel en de DS.
Oud 06-02-2004, 23:09
actionhank
actionhank is offline
Nou zo zeker ben ik daar niet meer van. Nintendo is de laatste tijd een beetje aan het kutten, vind ik. Dat boeit me verder niet echt, alleen hoop ik dus dat ze nog wat vervolgjes maken voor de cube. Vervolgspellen is de reden dat ik een nintendo console koop natuurlijk. Mario, Zelda, nostalgie etc. Dat innovatieve zou net zo goed een space invaders met GBA connectivity kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 23:34
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 04-02-2004 @ 18:49:
waarschijnlijk gaat Sony heel veel oude PSX titels poorten...
hmm...opgepoetste FFVII op PSP...*kwijl*
Oud 07-02-2004, 13:15
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
actionhank schreef op 07-02-2004 @ 00:09:
Nou zo zeker ben ik daar niet meer van. Nintendo is de laatste tijd een beetje aan het kutten, vind ik. Dat innovatieve zou net zo goed een space invaders met GBA connectivity kunnen zijn
Is maar al te waar. Wellicht gebeurt er iets leuks als we hard genoeg hopen.
Oud 08-02-2004, 03:15
Emphasis
Emphasis is offline
Half-Life II wil ik wel nog een keer zien, maar dan beter.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 06:10
Blizz
Blizz is offline
denk imo dat de psp de(h) flop van 2004 wordt.. iig totaal niet interessant om te kopen
Oud 08-02-2004, 11:07
NielZ
NielZ is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 04-02-2004 @ 19:02:
ik verw8 op WoW
Je w8 op WoW.
Je verw8 WoW.
Niet beiden.

Ik hoop iets te zien van de volgende GTA; GTA:VC heb ik met veel plezier gespeeld. Daarnaast heb ik liever dat ze wat nieuwe games introduceren ipv weer nieuwe hardware; het gaat bijna nog harder dan in PC-onderdelen-land.
Oud 08-02-2004, 11:48
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Blizz schreef op 08-02-2004 @ 07:10:
denk imo dat de psp de(h) flop van 2004 wordt.. iig totaal niet interessant om te kopen
waarom niet?
Oud 08-02-2004, 15:31
Stevill
Stevill is offline
ik verwacht eigenlijk niet echt veel gezien ik me de laatste tijd echt weinig met gamen bezig heb gehouden, toch hoop ik wel het X-box rijtje een keer goed in beeld te krijgen.
Oud 08-02-2004, 15:42
Emphasis
Emphasis is offline
Eigenlijk wil ik alles wel zien. Een Doom3 filmpje, een Half-Life 2 trailer, een Metroid Prime 2 preview etc. Zie het dan wel, ben overal wel benieuwd naar.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 23:39
actionhank
actionhank is offline
Citaat:
NielZ schreef op 08-02-2004 @ 12:07:
Daarnaast heb ik liever dat ze wat nieuwe games introduceren ipv weer nieuwe hardware; het gaat bijna nog harder dan in PC-onderdelen-land.
Ik word er ook een beetje gestoord van. Als ik lees dat de ps3 10x zo krachtig wordt (dat is ongetwijfeld bullshit, maar dat terzijde) denk ik: waarom in vredesnaam?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 15:04
Titus
Titus is offline
Black and White 2 natuurlijk...
Oud 17-02-2004, 23:10
Zexy Poo Maker
Er gaat nu een gerucht dat er helemaal geen Xbox 2 gaat komen, maar dat Microsoft hardware gaat uitbrengen zodat je je Xbox kunt uitbouwen. Denk maar aan hetzelfde principe als een PC, maar dan anders
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Zexy Poo Maker schreef op 18-02-2004 @ 00:10:
Er gaat nu een gerucht dat er helemaal geen Xbox 2 gaat komen, maar dat Microsoft hardware gaat uitbrengen zodat je je Xbox kunt uitbouwen. Denk maar aan hetzelfde principe als een PC, maar dan anders

en wat is dan het nut nog van het hebben van een spelcomputer. Wedden dat die xbox dan windows CE ofzo gaat draaien en je dan last krijgt van crashende spelcomputers

ik heb juist zo'n ding omdat ze nooit crashen als ik mn pc weer eens zat wordt
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 23:55
Verwijderd
Hoe zit 't trouwens met Project EGO voor de Xbox?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 18-02-2004 @ 00:33:
en wat is dan het nut nog van het hebben van een spelcomputer. Wedden dat die xbox dan windows CE ofzo gaat draaien en je dan last krijgt van crashende spelcomputers

ik heb juist zo'n ding omdat ze nooit crashen als ik mn pc weer eens zat wordt
De Xbox draait een aangepaste versie van Windows 2000.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 00:06
Emphasis
Emphasis is offline
Citaat:
vreemdeling schreef op 09-02-2004 @ 16:04:
Black and White 2 natuurlijk...
Wat nou 'natuurlijk' ?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 19:25
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
TommytheCat schreef op 06-02-2004 @ 18:25:
Nintendo gaat kont schoppen met een onaangekondig innovatief spel en de DS.

De DS lijkt me met afstand het gaarste apparaat op de komende E3 worden... zelfs die blije dansmatjes zijn nog bter...
echt het flopt net als die 'connectivity' van the Big-N
De PSP zal waarschijnlijk een stukkie bter dan de GBA zijn, maarja wie koopt zo'n kreng nou? iedereen die geinteresseerd is in 'mobile-gaming' (ik totaal niet) heeft al een GBA (SP) en gaat denk ik niet massaal aan de PSP (natuurlijk wel een paar gadget-freaks maar daar houdt het wel mee op. nee die PSP shit gaat bestwel nutteloos zijn maarja Sony wil zo graag overal met Nintendo over wedijveren dat ze ook maar een mobile apparaatje op de markt flikkeren...
achja hopelijk komen dr gewoon een paar leuke picies van Boothbabes op de E3 dan is drie kwart van de gamers ook weer blij...
Reageren

Regels voor berichten