![]() |
|
Verwijderd
|
Phoenix -> Firebird -> Firefox
(Foute titel ![]() http://www.mozilla.org/products/firefox/ ![]() Weet iemand waarom dit nu is? Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 13:41. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Als je nou beter had opgelet en geduldiger was, kon je in de press release & faq lezen dat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat je moet doen als je wilt upgraden: 1. Rename of verwijder je MozillaFirebird map onder Program Files. 2. Ga naar je profile directory en verwijder de "Chrome" map 3. Install Firefox Dan werkt het als het goed is prima. Je instellingen blijven behouden ook al heb je deze dingen gedelete. Dus incl. cookies, bookmarks, etc. Alleen themes en extensions moet je mogelijk wel opnieuw installeren.
|
Snelle FTP mirror: ftp://ftp34.newaol.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
Internet Explorer is slomer (bij mij althans) En dat het op MyIE2 lijkt komt doordat MyIE2 MSIE zooi (dll's enzo) gebruikt van MSIE En MSIE is gebaseerd op Mozilla.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maarja, even wennen, zo gepiept. zo rot werkt het nou ook weer niet...
||
Citaat:
|
![]() |
MSIE is niet gebaseerd op mozilla.
oude netscape browsers hadden Mozilla in hun USER_AGENT string, omdat dit de interne codename van de browser van. vanwege (waarschijnlijk) compatibiliteitsredenen heeft Microsoft toen in hun eigen browser deze naam ook in de USER_AGENT string opgenomen. het mozilla.org project bestaat overigens nog lang niet zo lang als internet explorer, natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mosaic is de originele code (soort browser kernel), daarop is MSIE en Netschaap gebouwd... Dat Mozaic is iets verder uitgebouwd tot Mozilla.. MS gaat echt geen user_agent erin zetten als ze iets niet gebruikt hebben hoor.. (Teminste, zoiets was het fdacht ik) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wel dit.. Wel grappig om eens te zien.. http://www.qindex.info/home/miscella...serHistory.asp |
![]() |
|
![]() |
hehe, die page kwam ik ook tegen toen ik het ff nazocht.
ehm, Internet Explorer en Netscape zijn allebei oorspronkelijk gebaseerd op Mosaic, en de devvers van Netscape vonden het leuk om hun browser Mozilla te noemen (mosaic+godzilla). wat voor codename Internet Explorer had, if any, geen idee. |
![]() |
|
Ik vind Firefox iig nu al een verbetering (dit is het eerste wat ik er mee typ)! Als je vnesters dicht wil doen gaaat dat nu meteen ipv de 3 seconden die je in firebird 0.7 moest w88
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het huidige Mozilla is simpelweg een continuering van het Netscape na versie 4. Netscape had in de gaten dat het regelrecht op faillissement afstevende, omdat ze a) een inferieur product hadden t.o.v. Microsoft (met IE4 en IE5) en b) economisch volledig ten onder gingen. Ze besloten toen grotendeels overnieuw te beginnen, hebben hun coders aan het werk gezet om open-source Mozilla te ontwikkelen. Netscape 6 is gebaseerd op vroeg werk van die coders (en een deel open-source-community. Netscape 7 is gebaseerd op de 1.0-release. Het huidige Mozilla heeft qua code dus niets meer te maken met Mosaic. Citaat:
Interessante materie. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Alg] Software bedrijven Pyromaniac | 3 | 25-03-2005 10:00 | |