mn zus en ik: soms een wereld van verschil..qua uiterlijk lijken we niet echt op elkaar (ik ben lang, zij is vrij klein..) we hebben nogal een ander gezicht enzo..alleen onze haarkleur komt overeen (jaja!

). onze kledingsmaak komt soms wel helemaal overeen, maar soms ook helemaal niet..qua innerlijk zijn we ook nogal verschillend; haar humeur kan echt omvliegen af en toe, terwijl ik altijd een beetje hetzelfde ben wat dat betreft
veel gaan we verder niet met elkaar om; zij heeft zo haar eigen vrienden en ik ook...af en toe hebben we wel eens een goed gesprek..vooral over jongens enzo. we hadden vooral wat aan elkaar toen het bijna tegelijkertijd uitging met onze vriendjes. maar verder zal mijn zus op dit moment nooit echt een supergoede vriendin van mij worden, we liggen elkaar niet helemaal..maar ze is wel echt een schat af en toe hoor

verder denk ik wel dat we over een aantal jaar wat meer als vriendinnen met elkaar om zullen gaan, maar nu zijn we gewoon blij met de vriendinnen die we hebben en hebben we elkaar niet direct nodig.