Hallo allemaal,
ik kom er eventjes niet uit, maar het is wel mijn eigen schuld hoor.

Ik trek aandacht... Ik wil dat mensen van me denken dat het niet goed met me gaat, dat ik problemen heb, dat ik me niet goed voel,... Niet dat ik dingen ga verzinnen, maar misschien wel ferm overdrijven. Ik word er zo boos van op mezelf.

Alleen weet ik het niet meer. Ik weet niet of ik het puur doe voor de aandacht, maar hoogstwaarschijnlijk wel, want ik voel me eigenlijk wel het grootste deel van de tijd goed. Maar ik heb vaak het gevoel dat ik nood heb om te praten, om dingen eruit te gooien (al weet ik dan niet wat, en overdrijf ik daarom misschien). Maar ik wil mensen hebben die me zeggen dat ik er niet alleen voor sta, dat ze me willen helpen, mensen bij wie ik kan uithuilen... Ik heb dit nodig! Ik weet, heel slecht van me

. En toch wil ik steeds met een vertrouwensleerkracht praten,... Nu durf ik het niet meer te vragen, want het is aanstellerij, ik weet het. Ik ga ook naar de psycholoog, ook puur uit aanstellerij denk ik.
Thuis daarentegen krop ik alles op. Daar wil ik niet praten, daar is het juist het tegenovergestelde...
Nu kan je me uitschelden, heb ik wel verdiend
Toch bedankt om dit te lezen!
xxx