Oud 15-02-2004, 16:08
Preaper
Preaper is offline
Ik heb geen ervaring met PPC's, dus ik zal deze ook niet te gauw veroordelen. Ik weet wel dat PalmOS lekker snel is, en compact.
Wat me wel irriteerd is dat bijna elk bestandstype omgezet moet worden, omdat PalmOS vaak niet de standaart windows types gebruikt. En je wordt als gebruiker helemaal afgeschermd van de bestanden. Je moet speciale filebrowsers installeren om daar om heen te kunnen.
Oud 15-02-2004, 18:39
CryptapiX
CryptapiX is offline
mjah voor dat geld wat je wou is de tungsten E wel een hele goede keuze denk ik,
hoewel ik denk toch zelf net die 100 euro meer had uitgegeve..
ik wil opzich ook een pda kopen, maar ik weet niet of het dat het geld wel waard is
ik denk da ik na 2 maanden er niet meer zoveel gebruik van maak
Oud 16-02-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Preaper schreef op 11-02-2004 @ 23:29:
Je hebt er ooit besteld?
jah voor iemand anders.. collega van me pa.. sown PGS muis
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 19:09
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 15-02-2004 @ 19:39:
mjah voor dat geld wat je wou is de tungsten E wel een hele goede keuze denk ik,
hoewel ik denk toch zelf net die 100 euro meer had uitgegeve..
ik wil opzich ook een pda kopen, maar ik weet niet of het dat het geld wel waard is
ik denk da ik na 2 maanden er niet meer zoveel gebruik van maak
Als instapmodel wou ik ten eerste niet meteen zo hoog schieten. En ten tweede is 100 euro eigenlijk best veel hoor . Ik ben behoorlijk blij met mijn keuze . Maar een T3... daar ga ik van kwijlen .
Oud 16-02-2004, 20:19
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Preaper schreef op 16-02-2004 @ 20:09:
Als instapmodel wou ik ten eerste niet meteen zo hoog schieten. En ten tweede is 100 euro eigenlijk best veel hoor . Ik ben behoorlijk blij met mijn keuze . Maar een T3... daar ga ik van kwijlen .
die 100 is inderdaad vrij veel geld... maar klasgenoot van me heeft de t3 gekocht.. en mijn mening sloeg meten om..
ik vond pda nogal useless.. maar nu ik de T3 heb gezien... damn1!
Oud 16-02-2004, 21:19
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 16-02-2004 @ 21:19:
die 100 is inderdaad vrij veel geld... maar klasgenoot van me heeft de t3 gekocht.. en mijn mening sloeg meten om..
ik vond pda nogal useless.. maar nu ik de T3 heb gezien... damn1!
Ik weet niet wat jou zo overtuigd had, maar met de Tungsten|E mis je enkel de bluetooth, minder geheugen(terwijl je die van de tungsten|E al bijna niet vol krijgt) en de snelheid. En het grotere beeldformaat uiteraard.
Ik kan me niet voorstellen dat je meer snelheid als de tungsten|E nodig hebt, want deze gaat al razendvlug. Bluetooth zal je (bijna) nooit gebruiken.

Met de Tunsten|E Kun je nog steeds vette filmpjes afspelen, knallende MP3's en retecole spellen. En niet te vergeten: De office tools.
Oud 17-02-2004, 06:12
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Preaper schreef op 16-02-2004 @ 22:19:
Ik weet niet wat jou zo overtuigd had, maar met de Tungsten|E mis je enkel de bluetooth, minder geheugen(terwijl je die van de tungsten|E al bijna niet vol krijgt) en de snelheid. En het grotere beeldformaat uiteraard.
Ik kan me niet voorstellen dat je meer snelheid als de tungsten|E nodig hebt, want deze gaat al razendvlug. Bluetooth zal je (bijna) nooit gebruiken.

Met de Tunsten|E Kun je nog steeds vette filmpjes afspelen, knallende MP3's en retecole spellen. En niet te vergeten: De office tools.
nou, buitenom het meer geheugen (wat wel degelijk erg handig is) is hij een stukje sneller zoals je al aangeeeft..
het beeld kan een stuk groter en je kan dit beeld kantelen en vervolgens het grijze schrijf gedeelte weghale nwaardoor je echt een enorm stuk krijgt voor je "word-toepassing.. erg overzichtelijk dus.. zeker icm opvouwbaar toetsenbordje
misschien dat jij BT niet veel gebruikt, maar mijn volgende gsm word er iig 1 met BT, op mn pc wil ik nog BT en dan dus ook op palm. al met al is hij imho die 100 euro wel waard
alleen.. 400 euro is een hele grote berg geld
Oud 17-02-2004, 16:15
Preaper
Preaper is offline
Yep, en vooral als net je fiets gejat is . Maar ik ga niet generaliseren door meteen het kamp of marrokanen de schuld te geven...
Oud 17-02-2004, 21:02
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Preaper schreef op 17-02-2004 @ 17:15:
Yep, en vooral als net je fiets gejat is . Maar ik ga niet generaliseren door meteen het kamp of marrokanen de schuld te geven...
denk dat het marokanen waren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten