Oud 17-02-2004, 08:16
Jorryt
Jorryt is offline
Mijn broer (24) en zijn vriendin (20) hebben me aangeboden mee te gaan naar Griekenland in hun zomervakantie. Zij betalen de reis, ik hoef alleen verblijfkosten te betalen . Ik heb een vakkenvullersbaantje en dus niet zo veel te besteden. Nou heb ik er wel veel zin aan maar ik zie tegen een ding op: ze kunnen niet van elkaar afblijven, ook al zijn er *tig mensen in de buurt. Ik kan er natuurlijk nix van zeggen maar ik zie nog het meest tegen de nacht op: ze maken thuis al zoveel herrie als ze een keer komt logeren. Mijn ouders zeggen daar niks van, of horen het misschien niet eens (mijn broer slaapt net als ik op zolder, mijn ouders een verdieping lager). Voor een keer vind ik dat niet errug of zo, maar liever niet elke avond...

Ik vind het dus wel leuk dat aanbod, maar ergens ook weer niet... Wat zouden jullie doen? Ik moet voor 1 maart beslist hebben.

Oud 17-02-2004, 09:23
Verwijderd
Ik denk niet dat ik mee zou gaan..
Het lijkt me echt verschrikkelijk om de hele tijd met twee mensen die niet van elkaar af kunnen blijven op vakantie te zijn, en ik zou me dan erg overbodig en alleen voelen waarschijnlijk..

Als je nu heel snel contact maakt met andere mensen, dan is het niet zo'n probleem, maar als je denkt dat je de hele tijd bij je broer en vriendin in de buurt bent, lijkt het me niets..
Oud 17-02-2004, 09:38
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
waarom zou je er niks van kunnen zeggen?
Ik zou denk ik niet meegaan, heeel misschien als zij zeggen het voor jou ook gezellig te maken en niet constant aan elkaar vast te zitten. Ik zou es met ze praten oid
Oud 17-02-2004, 10:20
merijn
merijn is offline
als je er nix van durft te zeggen, neem je gewoon een vriendinnetje mee naar huis als zij er ook zijn. maak maar eens een berg lawaai. die hint snappen ze vast wel.

ennuh: gewoon meegaan!
Oud 17-02-2004, 16:02
Auntie M
Auntie M is offline
Ik denk dat ik niet mee zou gaan simpelweg omdat ik me als een blok aan een been zou voelen. En wat als ze ruzie krijgen

Als ik nog iemand zou weten die mee wil gaan en waar ik goed mee kan opschieten dan zou ik het wel overwegen, je bent dan niet alleen van je broer en zijn vriendin afhankelijk.
Oud 17-02-2004, 17:06
Verwijderd
Misschien een stomme vraag, maar waarom vragen ze jou eigenlijk mee? Kunnen ze zich met z'n 2en niet vermaken?
Ik zou me denk ik echt het 3e wiel aan de wagen voelen, al helemaal omdat zij niet van elkaar af kunnen blijven.
Oud 17-02-2004, 17:41
Studentje
Studentje is offline
Ik zou vriendelijk bedanken. Volgens mij wordt er niemand echt blij van.
Oud 17-02-2004, 21:55
Briseïs
Briseïs is offline
Kun je niet nog iemand anders meenemen?
Oud 18-02-2004, 08:59
Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
Coconut schreef op 17-02-2004 @ 18:06:
Misschien een stomme vraag, maar waarom vragen ze jou eigenlijk mee? Kunnen ze zich met z'n 2en niet vermaken?
Ik zou me denk ik echt het 3e wiel aan de wagen voelen, al helemaal omdat zij niet van elkaar af kunnen blijven.
Mijn broer verdient goed en weet dat scholieren minder te besteden hebben. We zijn redelijk close en zijn vriendin is maar weinig ouder dan ik en een erg leuke meid. En om nou "een vriedin mee te nemen" om als behang te dienen...nee dankje.
Zoiets kan je niemand aandoen. Ik begrijp best dat mensen willen vrijen maar het kan toch wat minder opzichtig? Ik heb er wel es wat van gezegd hoor! Maar om dan maar thuis te blijven vin k ook niks.
Oud 21-02-2004, 13:30
yoepi
yoepi is offline
of je neemt een vriend(in) mee of je maakt daar een vriend(in) . ik zou gewoon mee gaan, je ziet vanzelf wel of het leuk wordt en helemaal als ze op een camping gaan ofzo is het helemaal geen probleem. en omdat ze jou uitgenodigd hebben, zullen ze ook best wel een beetje normaal doen. al zou je jezelf hebben uitgenodigd was het misschien iets anders.

ga gewoon
Oud 21-02-2004, 13:57
Verwijderd
Ik zou niet meegaan. De hele dag met twee mensen omgaan die niet van elkaar af kunnen blijven is niet leuk, vooral als jij dan de 3e persoon bent. Je kan meegaan, maar zorg dan in ieder geval dat je daar ook wat vrienden maakt. Anders heb je echt geen leuke vakantie.
Oud 21-02-2004, 14:25
Jorryt
Jorryt is offline
Ze hebben een 3 kamerappartement gehuurd, dus ik krijg wel een eigen kamer, maar naast die van hun. Overdag gaat het anders best met ze hoor, ze zijn alleen 's avonds 'vervelend'

Maar ik zie wel dat de een hier zegt, wel doen , en de ander niet.... het blijft lastig. Maar nu het hier zo koud is heb ik wel meer zin om lekker naar dat warme land te gaan...

Bovendien is me verkering net uit en ZIJ woont uitgerekend om de hoek ....die hoef ik dan ook een poosje niet te zien...
Oud 21-02-2004, 14:49
Quiana
Quiana is offline
Als je weet/denkt te weten dat je snel contact maakt ed,
en/of als je nog iemand anders mag meenemen, zou ik
het zeker wel doen.

Anders lijkt het me niet echt geweldig ed, het is idd niet leuk
om de derde persoon te zijn, zeker niet op vakantie ed.
Oud 25-02-2004, 16:42
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Jorryt schreef op 18-02-2004 @ 09:59:
Mijn broer verdient goed en weet dat scholieren minder te besteden hebben. We zijn redelijk close en zijn vriendin is maar weinig ouder dan ik en een erg leuke meid. En om nou "een vriedin mee te nemen" om als behang te dienen...nee dankje.
Zoiets kan je niemand aandoen. Ik begrijp best dat mensen willen vrijen maar het kan toch wat minder opzichtig? Ik heb er wel es wat van gezegd hoor! Maar om dan maar thuis te blijven vin k ook niks.
Neem mij maar mee, ik vind het helemaal niet erg om als behang te dienen. (alleen als de reis gratis is)
Oud 25-02-2004, 16:50
Verwijderd
lekker meegaan en daar nieuwe vrienden zoeken.....
Oud 25-02-2004, 17:10
Dolores
Dolores is offline
Zelf zou ik niet meegaan omdat ik niet snel vrienden maak enzo.. ik weet niet of ik het daar dan leuk zou vinden, maar goed, als je snel vrienden maakt dan kan je natuurlijk best meegaan.. Als je eenmaal vrienden hebt gemaakt dan kan je daar weer mee omgaan en hoef je je niet de hele tijd aan je broer en zn vriendin te ergeren
Oud 25-02-2004, 21:14
born2dance
born2dance is offline
gdverdomme zeg .... jij krijgt een gratis vakantie aangeboden en 2 mensen die elke avond in een kamer ernaast ( ik neem aan dat jullie niet in een 3-persoonskamer verblijven) liggen te neuken en je twijfelt of je meegaat ???? en dan naar Griekenland ook nog tsjaaa wat zijn nederlanders toch verwend tegenwoordig

als het alleen maar om lawaai gaat neem je toch lekker oordopjes mee, ook handig voor in de bus/auto trouwens. als het om meer gaat - zeg maar om het gevoel dat je niet kan slapen omdat in een kamer ernaast keihard gebonkt wordt - dan wordt het moeilijker. Maar dan toch ----> zoek je eigen vrienden op. Ga uit in plaats van om keurig om 12 uur in bed liggen. Natuurlijk is het vervelend om op vanaktie te gaan met een verliefd stelletje, maar ze zullen het ook begrijpen als je vaak niet bij hun in de buurt bent, ze zullen het zelfs op prijs stellen denk ik.

Gewoon doen dus. Lekker naar Griekenland en niet te veel met die 2 omgaan, gewoon lekker je eigen gang gaan.
Oud 26-02-2004, 08:58
Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
Quiana schreef op 21-02-2004 @ 15:49:
.... als je nog iemand anders mag meenemen, zou ik
het zeker wel doen.
Een maatje van me wil wel mee als ik de helft van zijn reis betaal .... maar dat wil mijn broer weer niet hebben, die zegt dat er maar 3 bedden zijn. Zijn vriendin vindt het anders best, die zegt, je zet er een logeerbed bij. Ze hebben ruzie over me gekregen....

. Ik ga maar kruis of munt gooien...
Oud 29-02-2004, 00:12
Verwijderd
ik zou meegaan... en oordopjes meenemen. Zo'n kans krijg je niet vaak (dat je reis naar bestemming betaald is) dus gewoon gaan
Oud 01-03-2004, 11:47
Jorryt
Jorryt is offline
Acht voor, en zeven tegen...

Was het andersom, was ik, denk ik, toch gegaan. Nu ga ik zeker, maar zonder maatje. Zo gek ben ik ook weer niet. Dus..

Allemaal bedankt, er zaten heel nuttige opmerkingen tussen...

Mijn broer heeft zaterdag definitief geboekt voor 3 personen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten