Advertentie | |
|
![]() |
|
of je neemt een vriend(in) mee of je maakt daar een vriend(in)
![]() ga gewoon ![]()
|
Ze hebben een 3 kamerappartement gehuurd, dus ik krijg wel een eigen kamer, maar naast die van hun. Overdag gaat het anders best met ze hoor, ze zijn alleen 's avonds 'vervelend'
![]() Maar ik zie wel dat de een hier zegt, wel doen ![]() ![]() ![]() Bovendien is me verkering net uit en ZIJ woont uitgerekend om de hoek ....die hoef ik dan ook een poosje niet te zien... ![]()
||
Citaat:
|
Zelf zou ik niet meegaan omdat ik niet snel vrienden maak enzo.. ik weet niet of ik het daar dan leuk zou vinden, maar goed, als je snel vrienden maakt dan kan je natuurlijk best meegaan.. Als je eenmaal vrienden hebt gemaakt dan kan je daar weer mee omgaan en hoef je je niet de hele tijd aan je broer en zn vriendin te ergeren
![]() |
![]() |
|
![]() |
gdverdomme zeg .... jij krijgt een gratis vakantie aangeboden en 2 mensen die elke avond in een kamer ernaast ( ik neem aan dat jullie niet in een 3-persoonskamer verblijven) liggen te neuken en je twijfelt of je meegaat ????
![]() ![]() ![]() als het alleen maar om lawaai gaat neem je toch lekker oordopjes mee, ook handig voor in de bus/auto trouwens. als het om meer gaat - zeg maar om het gevoel dat je niet kan slapen omdat in een kamer ernaast keihard gebonkt wordt - dan wordt het moeilijker. Maar dan toch ----> zoek je eigen vrienden op. Ga uit in plaats van om keurig om 12 uur in bed liggen. Natuurlijk is het vervelend om op vanaktie te gaan met een verliefd stelletje, maar ze zullen het ook begrijpen als je vaak niet bij hun in de buurt bent, ze zullen het zelfs op prijs stellen denk ik. Gewoon doen dus. Lekker naar Griekenland en niet te veel met die 2 omgaan, gewoon lekker je eigen gang gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() . Ik ga maar kruis of munt gooien... ![]() ![]()
|
Acht voor, en zeven tegen...
Was het andersom, was ik, denk ik, toch gegaan. Nu ga ik zeker, maar zonder maatje. Zo gek ben ik ook weer niet. Dus.. ![]() Allemaal bedankt, er zaten heel nuttige opmerkingen tussen... ![]() Mijn broer heeft zaterdag definitief geboekt voor 3 personen.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
scholieren is de best ignatius | 235 | 10-10-2004 21:31 |