Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 17:52
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
rosi schreef:

Jezus, kan je dit niet normaal verwoorden? Echt een kutopmerking.
Er zijn ook mensen die van zichzelf al heel dun zijn, die vinden het echt niet leuk om voor uitgehongerd graatje uitgemaakt te worden.

Geldt ook voor andere mensen die die vrouwen gelijk uitmaken voor "anorexia patientjes".
Iedereen die overgewicht heeft, lijdt toch ook niet gelijk aan een vreetziekte?

Ik zie behalve op de Catwalk bijna nooit mensen die zo extreem dun zijn. Tuurlijk kun je er niks aan doen als dat wel zo is, maar het lijkt me duidelijk dat ik deze foto's plaats omdat ik er op tegen ben dat dit als 'ideaal' wordt bestempeld en dat er daarom zoveel meisjes eetstoornissen krijgen. Veel modellen zitten aan de coke en andere drugs om zichzelf zo dun te houden. Dat is gewoon ziek. Het gaat me dus om heel het gebeuren rondom de Catwalk, dus neem het niet zo persoonlijk op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2002, 17:57
Verwijderd
Citaat:
mijsje schreef:
In de laatste replies staan nogal wat uitspraken over dunne mensen ('graten' enz) waarvan ik niet echt blij word. Als er zulke gemene dingen over dikke mensen zouden staan zouden er heeel veel mensen moeite mee hebben, maar over een dun iemand mag je blijkbaar wel op zo'n harde manier oordelen. vind ik nogal hypocriet, je kunt ook op een normale manier zeggen dat je iets dikkere mensen meestal mooier vindt, dan kwets je niemand.

zo. dat moest ik even kwijt.
het zijn geen gewoon dunne mensen, het zijn extreem dunne mensen.. als je bij iemand de ribben kan zien uitsteken, dan is het logisch dat diegene een indruk wekt van een vissegraatje.. bovendien, dikke mensen (en dan bedoel wel extreem dik - netzoals extreem dun) kunnen er over het algemeen weinig aan doen dat ze zo dik zijn, omdat dat meestal komt door een tekort aan een bepaalde hormoon (ik weet alleen niet meer welke dat was) die de energieopname regelt. Die modellen kunnen er wel wat aan doen dat ze zo dun zijn, en willen dat niet. Kijk, mensen die een slachtoffer zijn van een ziekte moet je niet kleineren, maar mensen die zichzelf bij vol bewustzijn expres uithongeren, kunnen best verwachten dat er veel mensen zijn die het lelijk zullen vinden..

Ik vind het ook ontzettend fout dat die haast transparante modellen als groot voorbeeld dienen voor veel vrouwen en al zeker voor meisjes in de pubertijd. Als vroeger maat 38/40 nog normaal gevonden werd, dan word je nu afgeschreven als dik als je niet in maatje 36 past.. Het zal volgens mij ook niet lang meer duren voor er werkelijk meisjes zullen komen die zichzelf ziekhongeren, dus ik ben zeker van mening dat er molligere modellen moeten komen.

mijsje-meisje: zo iets wordt er dus uitgemaakt voor graatje, en dat vind ik terecht. je kan niet meer zeggen dat dit dun is, het is mager, en niet zo'n klein beetje ook..

Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 18:03
Breg
Breg is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Modellen als Sophie Dahl vind ik echt prachtig... Een 'normale' maat voor modellen is 34/36, en zij is iets van 40/42. Vind ik nog lang niet dik, maar wel 'gevulder' en een stuk mooier.
ik las pas ergens dat zij ook is gaan lijnen en nu ook maatje 36(/38?) heeft. Een tijd geelden las ik (weer een ander blad) dat Jennifer Anniston & Courtney Cox (die uit Friends) iets van maat 34 hebben, kun je nagaan wat die modellen dus hebben, maat 32 ofzo. Ik vind dat er gewoon meer modellen moeten komen die minstens de maat 36/38 hebben en ook kleiner modellen (als in 1.65 meter) dan kun je veel beter zien hoe die kleding staat. Want volgens mij kennen veel meiden/vrouwen het probleem van dat je een leuk kledingstuk in een tijdschrift ziet staan, maar als je het zelf past ziet het er niet uit, omdat je wel een paar gram vet hebt (ik heb dit zelf wel eens ookal heb ik maar maat 36 en soms 38). Ik ben het ook voor een deel eens dat mensen op moeten kijken naar de modellen op de catwalk, end at vrouwen daar juist mooi moeten zijn, maar persoonlijk vind ik een vrouw met maat 36/38 er aantrekkelijker uit zien dan een vrouw bij wie je alle botten ziet zitten.
Oud 18-05-2002, 18:51
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

da's best wel goor
ik bedoel ik heb uhm ook niet bepaald het slankste figuurtje maar uhm je kan ook overdrijven natuurlijk...
ik ben zelf 1.79 en weeg 70 kilo...
en als ik dan in de modeblaadjes kijk (lees otto ofzow) dan denk ik nog steeds wel van godverdomme wat hebben die een slank figuurtje, en niet dat ze daar iemand gewoons voor pakken ofzow...
daar word je dus behoorlijk onzeker van.....
Oud 18-05-2002, 20:07
MoiRenske
MoiRenske is offline
Ik heb al een aantal reacties gelezen, maar willen de jongens eens duidelijk zeggen wat ze liever hebben: een vollere vriendin of een slanke vriendin. Oproep: jongens, willen jullie even hierop reageren? Gewoon: vol/slank. Wat hebben jullie liever???
Oud 18-05-2002, 20:09
miep
miep is offline
ik vind super slank prachtig.
houd niet van vet
maar de meeste modellen zijn gewoon zo mager, dat ze ook geen borsten hebben, dat je hun botten ALLEEN MAAR ziet, nou dat vind ik dus echt OER OER OER LILLIK
Oud 18-05-2002, 20:12
miep
miep is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:

Twee catwalkmodellen:

ik vind dat onwijs mooie vrouwen hoor......
als ik het over brood magere modellen heb heb ik het over brood magere modellen.... dat zijn dit niet.
die eerste heeft gewoon vet op d'r buik.
Oud 18-05-2002, 20:13
tommy_h
tommy_h is offline
Die modellen die je veel ziet vindt ik niet mooi, je ziet alleen maar bot.
Maarehh, ik vindt t ook wel overdreven om modellen te gebruiken die je alleen kan wegen met een transportweegschaal
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:27
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Stevig = mooi
normaal = wel mooi
dun = lelijk

Ik heb niet alles gelezen wat hier staatn maar: het schoonheidsideaal in een maatschappij is altijd dat wat moeilijk te bereiken is. Vroeger, toen men niet zulke overvloed als nu had, was een mollige vrouw het toonbeeld van schoonheid. Nu we hier meer dan voldoende eten, is het moeilijker om slank te blijven en daarom wordt dat het ideaal.
Oud 19-05-2002, 00:28
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

aangzien ik op pubersval zal i maar helemaaaal niet meer tot ik op MANNEN val ( ) in bikini lopen..

hierbij betuig ik mijn spijt namens het mannelijke geslacht

Oud 19-05-2002, 01:20
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
miep schreef:

ik vind dat onwijs mooie vrouwen hoor......
als ik het over brood magere modellen heb heb ik het over brood magere modellen.... dat zijn dit niet.
die eerste heeft gewoon vet op d'r buik.
VET? moet je toch nog 1 keertje even goed kijken!
Waarom doen vrouwen over andere slanke vrouwen nou zo positief, waarom zou je haar probleem goed willen praten zoals zij vermagerd zijn is echt abnormaal.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 01:23
de
de is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:

VET? moet je toch nog 1 keertje even goed kijken!
Waarom doen vrouwen over andere slanke vrouwen nou zo positief, waarom zou je haar probleem goed willen praten zoals zij vermagerd zijn is echt abnormaal.
Dat lijkt mij vrij logisch,

vrouwen doen positief over slanke vrouwen omdat zij veelal hun ideaalbeeld zijn, en waarom zouden ze hun eigen ideaalbeeld afkraken?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 01:31
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
de schreef:

Dat lijkt mij vrij logisch,

vrouwen doen positief over slanke vrouwen omdat zij veelal hun ideaalbeeld zijn, en waarom zouden ze hun eigen ideaalbeeld afkraken?
Jij snapt toch wel dat deze vraag retorisch is en deze reply van jou dus uiterst onzinnig is . Ik plaatste het uit ongeloof.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 01:38
de
de is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:

Jij snapt toch wel dat deze vraag retorisch is en deze reply van jou dus uiterst onzinnig is . Ik plaatste het uit ongeloof.
Kun je niet op een retorische vraag antwoorden, dat hoeft niet persé JOU duidelijkheid te geven, maar misschien wel een aantal andere mensen van het forum
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 17:50
miep
miep is offline

deze vrouw heeft VET op haar buik. kijk jij dan eens goed!

ok dees is wel brood mager.
maar dees is wel super mooi.
Oud 19-05-2002, 17:58
DMXgirl
DMXgirl is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
boeiend.. wat ik iig vind is dat ze welleens een wat realitischer beeld van vrouwen naar voren mogen brengen,, die uitgemergelde wrakken werken eetstoornissen bij andere vrouwen in de hand en dat is in mijn optiek zeer kwalijk te nemen.....

tis eigenlijk net zoiets als die idioot kleine chinese voetjes.. een onhaalbaar onnatuurlijk ideaal waar men aan moet voldoen tegenwoordig..

erg jammer is dat
wow je bent echt volwassen geworden
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:03
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
miep schreef:

OMG ik weet niet met wat voor breedbeeldscherm jij naar die foto kijkt maar die vrouw heeft echt GEEN vet!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:08
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
miep je bent gek....!! als zij vet op r buik heeft, ben ik een olifant... (>>en mijn BMI is al te weinig eigenlijk!)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:08
Alet
Alet is offline
Citaat:
miep schreef:

Dat zijn haar middelste buikspieren
(kijk naar haar hoofd/nek, door die lichte lippen krijgt ze al helemaal een lijk-effect )
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:12
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
miep schreef:

die 2 streepjes op der buik bedoel je? Volgens mij komt dat gewoon door dr spieren. Enne, iedereen heeft een dun vetlaagje.
Oud 19-05-2002, 18:31
miep
miep is offline
ok nu word ik voor gek uitgemaakt....
die vrouw heeft gewoon vet op haar buik klaar.
en ja voorderest kan ze dan wel mager zijn zoals d'r nek enzo, maar daarom kan ze nog wel vet op haar buik hebben.
Oud 19-05-2002, 18:36
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
miep schreef:
ok nu word ik voor gek uitgemaakt....
die vrouw heeft gewoon vet op haar buik klaar.
en ja voorderest kan ze dan wel mager zijn zoals d'r nek enzo, maar daarom kan ze nog wel vet op haar buik hebben.
als je dat seriues durft te zeggen ben je tamenlijk ziek...
Oud 19-05-2002, 21:19
miep
miep is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:

als je dat seriues durft te zeggen ben je tamenlijk ziek...
goed dan ben ik tamelijk ziek
verander jij die achterlijke nickname van je dan
Oud 19-05-2002, 21:23
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
miep schreef:

goed dan ben ik tamelijk ziek
verander jij die achterlijke nickname van je dan
niet miepen..
Oud 20-05-2002, 14:30
Luca
Luca is offline
Ikzelf zie liever ene wat dikkere vrouw dan een heel magere. Daarom ben ik voor vollere vrouwen op de catwalk
Oud 20-05-2002, 16:40
blacky
blacky is offline
Die zie je idd nooit. Ik bedoel ze hoeven niet heel vet te zijn, maar die anorexia patientjes van nu...nee laat maar en eerlijk gezegd, met zo'n figuur is kleding kopen toch hopeloos. Ben zelf ook erg dun en ik kan er niks aan doen...en serieus kleding kopen is dan soms echt een ramp. Zie je wat leuks, is het weer te groot.
Dus een tip, ga niet willen dat je heel dun bent ofzo en overigens, die anorexialijfejs zien er toch niet uit man, ja kan zo al die ribben telllen.......blegh!!! Dat kan ik gelukkig nog niet,
Oud 20-05-2002, 18:16
LittleGirly
LittleGirly is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:

Nou die vin ik eerlijk gezegd allebei nog wel meevallen, wel super mager hoor Maar ik heb erger gezien: dit is pas scary:

Maar 't is ook buiten de catwalk hoor, nog erger zelfs:

oh mijn god...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 18:21
utopian me
utopian me is offline
ieuw...... maar die zijn gewoon echt ziek ofzo... dit kan toch niet vrijwillig zijn?? niemand streeft er toch ook naar om ZO dun te worden??
Oud 20-05-2002, 19:19
miep
miep is offline
Citaat:
LittleGirly schreef:

Nou die vin ik eerlijk gezegd allebei nog wel meevallen, wel super mager hoor Maar ik heb erger gezien: dit is pas scary:

Maar 't is ook buiten de catwalk hoor, nog erger zelfs:

oh mijn god...
met jou kan ik praten little girly, dees zijn ECHT mager. gatverdamme, gatver gatver dit is echt erg goor, die met die bh lijkt me nep?!
Oud 20-05-2002, 20:04
Verwijderd
ja, ga die afschuwelijke foto's nog maar eens quoten, alsof 1 hartverzwakking nog niet genoeg is :/
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:09
Verwijderd
bah das echt niet normaal ofzo ik wil er ook niet naar kijken :/
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:37
feline
feline is offline
Citaat:
miep schreef:

ok dees is wel brood mager.
maar dees is wel super mooi.
Ze heeft geen vet op haar bui, haar huid eromheen is zo weggeschraapt. En die vrouwen hebben een mooi gezichtje, als er nou eens 20 kilo bijkwam waren het hele mooie vrouwen ja.

Maar kijk eens naar die beentjes, die magere nekjes en die sliertjes als armpjes !
Oud 20-05-2002, 20:42
feline
feline is offline
Citaat:
miep schreef:

met jou kan ik praten little girly, dees zijn ECHT mager. gatverdamme, gatver gatver dit is echt erg goor, die met die bh lijkt me nep?!
Oh god, heel erg. Zal er iemand zijn die bijvoorbeeld dat eerste meisje mooi vinden op de manier waarop ze er nu uitziet?
Ze heeft een heel knap gezichtje, wat zonde dat ze zich zo toetakelt.
Oud 21-05-2002, 08:13
Roos
Roos is offline
Wat wil je hiermee? Natuurlijk bestaan er zulke dunne mensen, en is dat absoluut niet mooi. Daarom ga je ook naar anorexicweb.com. Dit topic ging toch over "volle modellen", niet over veel te dunne mensen (die geen model o.i.d. zijn).
Oud 21-05-2002, 11:29
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
rosi schreef:

Wat wil je hiermee? Natuurlijk bestaan er zulke dunne mensen, en is dat absoluut niet mooi. Daarom ga je ook naar anorexicweb.com. Dit topic ging toch over "volle modellen", niet over veel te dunne mensen (die geen model o.i.d. zijn).
Agree. Die foto's hebben niks meer met modellen te maken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 12:15
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:

Agree. Die foto's hebben niks meer met modellen te maken.
Maar die bovenste wel, en die was gewoonweg walgelijk.
Oud 21-05-2002, 12:31
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:

Maar die bovenste wel, en die was gewoonweg walgelijk.
Sorry ...over het hoofd gezien...Ik wist dat het erg was maar die foto's die ik nu allemaal tegen kom.....OMG!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 14:57
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik vind dat het moet kunnen, is ook wel belangrijk eigenlijk. De meeste mensen zijn tenslotte wat voller.
Ik zit er elf over te denken mezelf bij een modellen buro in te laten schrijven ookal ben ik wat voller.
Oud 21-05-2002, 16:02
Li
Li is offline
als je het over die foto's van die eerste twee modellen hebt (en dan niet die walgelijke dunne die door littlegirly geplaatst zijn) vind ik die modellen wel mooi. Oké, ze zijn dun maar ik zou het niet erg vinden als ik net zulke slanke benen zou hebben.

En om eerlijk te zijn de kledingstukken die door ontwerpers voor de catwalk gemaakt worden, staan beter bij zulk soort vrouwen,(vind ik dan)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:37
Verwijderd
Hmm, ik vind al die modellen niet mooi...mij toch een stukje te slank. Over het algemeen vind het wel leuk staan als een meisje wat meer model 'studente' is.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Zoiets meer dus.
Ik krijg ook nooit opmerkingen van:"Wat ben jij mager zeg!!" Vraag maar aan Maureen anders, hihi!! Die kan een oordeel vellen want ze ziet me elke dag.
Ha, ik ga echt nix aan MAUREEN vragen! daar heb ik knallende ruzie mee....
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 18:38
Verwijderd
Offtopic: Ik heb die site bekeken, anorexicweb ofzo, en ik werd serieus helemaal misselijk toen ik die foto`s zag. Dat is echt niet normaal wat die mensen zichzelf aandoen, zo zielig!

En nu allemaal weer ontopic: het ging over volle modellen. Ik heb wel eens gehoord dat er zo weinig volle modellen zijn omdat de modellen het liefst zo min mogelijk moeten opvallen, daardoor gaat het meer om de kleding waar de hele modeshow meestal ook om draait. Maar ze moeten daarnaast wel mooi zijn en een bepaalde lengte. Ik vind dat raar. Het een moet wel en het ander mag niet...waarom?? En het meeste wat in modeshows wordt geshowt is ook met die lange, dunne vrouwen erin maar er zijn toch nog veeeeeeeeeeeeel meer andere mensen en een veel grotere doelgroep dan alleen vrouwen met zo`n uiterlijk?

Offtopic: Het is trouwens niet dat alle modellen zo slank zijn omdat ze op een streng dieet zijn. Sommige zijn erg slank gebouwd en die komen niet of nauwelijks aan, wat ze ook eten. Ik heb dat zelf ook dat ik nauwelijks aankom hoeveel ik ook eet, thank god. Maar niet alle modellen martelen zichzelf dus om alleen maar veel geld te verdienen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 19:23
feline
feline is offline
Citaat:
Li schreef:
als je het over die foto's van die eerste twee modellen hebt (en dan niet die walgelijke dunne die door littlegirly geplaatst zijn) vind ik die modellen wel mooi. Oké, ze zijn dun maar ik zou het niet erg vinden als ik net zulke slanke benen zou hebben.

En om eerlijk te zijn de kledingstukken die door ontwerpers voor de catwalk gemaakt worden, staan beter bij zulk soort vrouwen,(vind ik dan)
Oh my god Li, dat meen je niet ?! Zulke dunne benen ?! Het zijn net grassprietjes, ik vind jou duizend maal mooier zo. Ik zou zelf wel wat dikkere benen willen. mijne doen me soms ook denken aan satestokjes,maar vergeken met dit zijn t gewoon worsten.

Maar goed ontopic dan maar weer: Ik vind wat vollere modellen zoals die foto's uit de wehkamp (of nog wat voller), ook op de catwalk veel mooier. Ik vind dat wat meer vorm, veel mooier staat. En ik vind dat de kleding dan ook echt beter staat, en zit. Nu gebruiken ze die meisjes gewoon als kleerhangers, het voegt niets toe.
Oud 21-05-2002, 20:19
Breg
Breg is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Het is trouwens niet dat alle modellen zo slank zijn omdat ze op een streng dieet zijn. Sommige zijn erg slank gebouwd en die komen niet of nauwelijks aan, wat ze ook eten. Ik heb dat zelf ook dat ik nauwelijks aankom hoeveel ik ook eet, thank god. Maar niet alle modellen martelen zichzelf dus om alleen maar veel geld te verdienen.
oke, tuurlijk zijn sommige vrouwen dun/slank van zichzelf zonder dat ze er iets voor doen. Maar ik geloof niet dat je zo dun kunt zijn als die modellen, terwijl je gewoon normaal eet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 22:03
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hmm, ik vind al die modellen niet mooi...mij toch een stukje te slank. Over het algemeen vind het wel leuk staan als een meisje wat meer model 'studente' is.
net alsof die allemaal t zelfde figuur hebbem

verder ben ik t wel met je eens, slank is wel mooi, maar t moet niet doorslaan, een laagje vet is beter, zolang t maar niet flubbert.
Oei wat een idealen weer he.
Oud 22-05-2002, 23:46
¤ LunaBelle ¤
¤ LunaBelle ¤ is offline
Sophie Dahl

Mia Tyler ( zusje van Liv Tyler)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 23:51
miep
miep is offline
ik vind die sophie maar lelijk. te grof.
en die andere foto kan ik niet zien.
Oud 24-05-2002, 10:45
Bad Angel
Bad Angel is offline
Nou mevrouw miep ..Ik ben benieuwd hoe jij eruitziet aangezien jij zoveel commentaar op andere mensen hebt..en ik vind dat meisje met die blauwe jurk prachtig ! prachtig figuur ik kan er uren naar kijken ..xxies
Oud 24-05-2002, 17:52
¤ LunaBelle ¤
¤ LunaBelle ¤ is offline
Citaat:
! am mE schreef:

En nu allemaal weer ontopic: het ging over volle modellen. Ik heb wel eens gehoord dat er zo weinig volle modellen zijn omdat de modellen het liefst zo min mogelijk moeten opvallen, daardoor gaat het meer om de kleding waar de hele modeshow meestal ook om draait. Maar ze moeten daarnaast wel mooi zijn en een bepaalde lengte. Ik vind dat raar. Het een moet wel en het ander mag niet...waarom?? En het meeste wat in modeshows wordt geshowt is ook met die lange, dunne vrouwen erin maar er zijn toch nog veeeeeeeeeeeeel meer andere mensen en een veel grotere doelgroep dan alleen vrouwen met zo`n uiterlijk?
IK heb ook iets gehoord van dat die modellen zo mager zijn omdat de meeste (mannelijke) ontwerpers homo zijn en daardoor modellen kiezen zonder vrouwelijk figuur.
Dat vind ik dan wel weer een beetje onzin, omdat de vrouwelijke ontwerpes net zulke modellen kiezen.

Maar ik vind Sophie Dahl en Mia Tyler dus echt veel mooier dan al die skeletjes.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:02
maudje
maudje is offline
Tja veel van die modellen lijden wel echt aan anorexia, niet gezond en afschuwelijk lelijk. Het is niet vrouwelijk, vormloos en ik snap er ook helemaal niks van. Wat is er nou mooi aan die kleding als ze als een veel te groot vodje om zo;n skinny 20-jarig meisje hangen, dat wel 12 lijkt vanwege haar figuur.
Vrouwen horen gewoon borsten, billen en heupen te hebben.
Ik moet wel zeggen dat ik zo'n model als Mia Tyler (op foto) niet mooi vind, ze is slecht gekleed op die foto waardoor ze alleen maar dikker lijkt.
Wat ik ook echt niet snap zijn die maatjes, die modellen moeten minster 1m75 lang zijn en dan nog in maatje 34 passen dat is toch ziek?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten