Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het ook ontzettend fout dat die haast transparante modellen als groot voorbeeld dienen voor veel vrouwen en al zeker voor meisjes in de pubertijd. Als vroeger maat 38/40 nog normaal gevonden werd, dan word je nu afgeschreven als dik als je niet in maatje 36 past.. Het zal volgens mij ook niet lang meer duren voor er werkelijk meisjes zullen komen die zichzelf ziekhongeren, dus ik ben zeker van mening dat er molligere modellen moeten komen. mijsje-meisje: zo iets wordt er dus uitgemaakt voor graatje, en dat vind ik terecht. je kan niet meer zeggen dat dit dun is, het is mager, en niet zo'n klein beetje ook.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik bedoel ik heb uhm ook niet bepaald het slankste figuurtje maar uhm je kan ook overdrijven natuurlijk... ik ben zelf 1.79 en weeg 70 kilo... en als ik dan in de modeblaadjes kijk (lees otto ofzow) dan denk ik nog steeds wel van godverdomme wat hebben die een slank figuurtje, en niet dat ze daar iemand gewoons voor pakken ofzow... ![]() daar word je dus behoorlijk onzeker van.....
|
![]() |
Ik heb al een aantal reacties gelezen, maar willen de jongens eens duidelijk zeggen wat ze liever hebben: een vollere vriendin of een slanke vriendin. Oproep: jongens, willen jullie even hierop reageren? Gewoon: vol/slank. Wat hebben jullie liever???
||
Citaat:
als ik het over brood magere modellen heb heb ik het over brood magere modellen.... dat zijn dit niet. die eerste heeft gewoon vet op d'r buik.
|
Stevig = mooi
normaal = wel mooi dun = lelijk Ik heb niet alles gelezen wat hier staatn maar: het schoonheidsideaal in een maatschappij is altijd dat wat moeilijk te bereiken is. Vroeger, toen men niet zulke overvloed als nu had, was een mollige vrouw het toonbeeld van schoonheid. Nu we hier meer dan voldoende eten, is het moeilijker om slank te blijven en daarom wordt dat het ideaal.
||
Citaat:
Waarom doen vrouwen over andere slanke vrouwen nou zo positief, waarom zou je haar probleem goed willen praten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vrouwen doen positief over slanke vrouwen omdat zij veelal hun ideaalbeeld zijn, en waarom zouden ze hun eigen ideaalbeeld afkraken? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Die zie je idd nooit. Ik bedoel ze hoeven niet heel vet te zijn, maar die anorexia patientjes van nu...nee laat maar en eerlijk gezegd, met zo'n figuur is kleding kopen toch hopeloos. Ben zelf ook erg dun en ik kan er niks aan doen...en serieus kleding kopen is dan soms echt een ramp. Zie je wat leuks, is het weer te groot.
Dus een tip, ga niet willen dat je heel dun bent ofzo en overigens, die anorexialijfejs zien er toch niet uit man, ja kan zo al die ribben telllen.......blegh!!! Dat kan ik gelukkig nog niet, ![]()
|
![]() |
ieuw...... maar die zijn gewoon echt ziek ofzo... dit kan toch niet vrijwillig zijn?? niemand streeft er toch ook naar om ZO dun te worden??
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar kijk eens naar die beentjes, die magere nekjes en die sliertjes als armpjes !
||
![]() |
Citaat:
Ze heeft een heel knap gezichtje, wat zonde dat ze zich zo toetakelt.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
als je het over die foto's van die eerste twee modellen hebt (en dan niet die walgelijke dunne die door littlegirly geplaatst zijn) vind ik die modellen wel mooi. Oké, ze zijn dun maar ik zou het niet erg vinden als ik net zulke slanke benen zou hebben.
En om eerlijk te zijn de kledingstukken die door ontwerpers voor de catwalk gemaakt worden, staan beter bij zulk soort vrouwen,(vind ik dan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Offtopic: Ik heb die site bekeken, anorexicweb ofzo, en ik werd serieus helemaal misselijk toen ik die foto`s zag. Dat is echt niet normaal wat die mensen zichzelf aandoen, zo zielig!
En nu allemaal weer ontopic: het ging over volle modellen. Ik heb wel eens gehoord dat er zo weinig volle modellen zijn omdat de modellen het liefst zo min mogelijk moeten opvallen, daardoor gaat het meer om de kleding waar de hele modeshow meestal ook om draait. Maar ze moeten daarnaast wel mooi zijn en een bepaalde lengte. Ik vind dat raar. Het een moet wel en het ander mag niet...waarom?? En het meeste wat in modeshows wordt geshowt is ook met die lange, dunne vrouwen erin maar er zijn toch nog veeeeeeeeeeeeel meer andere mensen en een veel grotere doelgroep dan alleen vrouwen met zo`n uiterlijk? Offtopic: Het is trouwens niet dat alle modellen zo slank zijn omdat ze op een streng dieet zijn. Sommige zijn erg slank gebouwd en die komen niet of nauwelijks aan, wat ze ook eten. Ik heb dat zelf ook dat ik nauwelijks aankom hoeveel ik ook eet, thank god. Maar niet alle modellen martelen zichzelf dus om alleen maar veel geld te verdienen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed ontopic dan maar weer: Ik vind wat vollere modellen zoals die foto's uit de wehkamp (of nog wat voller), ook op de catwalk veel mooier. Ik vind dat wat meer vorm, veel mooier staat. En ik vind dat de kleding dan ook echt beter staat, en zit. Nu gebruiken ze die meisjes gewoon als kleerhangers, het voegt niets toe.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() verder ben ik t wel met je eens, slank is wel mooi, maar t moet niet doorslaan, een laagje vet is beter, zolang t maar niet flubbert. Oei wat een idealen weer he.
||
Citaat:
Dat vind ik dan wel weer een beetje onzin, omdat de vrouwelijke ontwerpes net zulke modellen kiezen. Maar ik vind Sophie Dahl en Mia Tyler dus echt veel mooier dan al die skeletjes. |
![]() |
|
Tja veel van die modellen lijden wel echt aan anorexia, niet gezond en afschuwelijk lelijk. Het is niet vrouwelijk, vormloos en ik snap er ook helemaal niks van. Wat is er nou mooi aan die kleding als ze als een veel te groot vodje om zo;n skinny 20-jarig meisje hangen, dat wel 12 lijkt vanwege haar figuur.
Vrouwen horen gewoon borsten, billen en heupen te hebben. Ik moet wel zeggen dat ik zo'n model als Mia Tyler (op foto) niet mooi vind, ze is slecht gekleed op die foto waardoor ze alleen maar dikker lijkt. Wat ik ook echt niet snap zijn die maatjes, die modellen moeten minster 1m75 lang zijn en dan nog in maatje 34 passen dat is toch ziek?! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Modellen voor schoolproject gezocht lotte_vermeij | 1 | 22-07-2016 15:32 | |
Muziek |
[ak gitaar] zere vingers Retinite | 45 | 23-08-2005 18:46 | |
Werk, Geld & Recht |
modelletje in spe ModePopje | 51 | 19-07-2004 13:08 | |
Lifestyle |
modellen Amisha | 76 | 06-04-2004 16:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |