Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee. iedereen mag komen. Hoe erg ik ze misschien ook haat. Als dat voor hun helpt om dingen te verwerken of als zij daar behoefte aan hebben dan moeten ze vooral komen. Maar als mijn nabestaanden echt heel erg moeite zouden hebben met hun komst mogen ze van mij zeggen dat diegene niet mag komen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
meeste oud klasgenootjes
en nu een paar 2 ex vriendinnen (als die komen laat wachten ze maar een paar dagen met begraven) en 1 klasgenootje als die komt rust ik niet zacht denk ik (die hoor je zelfs als je dood bent praten!!) verder is iedereen welkom (min de breezer mensjes ![]() ![]()
|
![]() |
Nee ik geloof niet dat ik iemand ken die absoluut NIET mag komen. Maar als dat wel zou zijn, zou ik dat inderdaad laten vastleggen en/of laten weten aan m'n nabestaanden, zoals jij hebt gedaan.
Al denk ik wel dat zulke 'voorkeuren' gedurende je leven nog behoorlijk kunnen veranderen, ik zou zoiets niet zo snel vastleggen.. dan moet er echt wel iets heel ergs gebeurd zijn.
|
Ik zou zo snel niet iemand weten, ik zou het wel heel hypocriet vinden. En wellicht zullen de mensen die weten dat ik een hekel had aan die persoon, diegene op dat moment ook het graf in wensen, maar uit respect voor mij kalm blijven of zo.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|