Oud 17-02-2004, 14:33
ironflower
ironflower is offline
Ik heb ongeveer 3 jaar lang een hele leuke relatie gehad met een jongen. Het is nu ongeveer 3,5 maanden uit. In die tijd is er best veel gebeurd, leuke maar ook minder leuke dingen.
De laatste tijd is het toch wel weer erg leuk en we hebben samen wat afgesproken en het was echt heel erg gezellig.
We zien elkaar ook elke dag op school en dat werd ook wel steeds leuker. (in de 3,5 maanden hebben we regelmatig gezoend ed...)

Nu hebben we afgesproken om langzaam te kijken of het mss weer iets kan worden, omdat het gewoon fijn voelt om bij elkaar te zijn.

Ik vind het echt super leuk, want ik vind hem gewoon nog leuk. Maar toch voelt het ook deels als vrienden en is het een raar gevoel.

Hebben jullie ervaring in het ´weer iets met je ex krijgen´
Hoe is dat gegaan? Werkte het goed en werd het weer iets mooist, of werd het toch na een tijdje duidelijk dat het toch niet meer werkte samen.

btw: Ik ga hier niet mijn beslissing op baseren, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

xxAnne
Oud 17-02-2004, 14:35
Surjirro
Surjirro is offline
Hmm toevallig dat je erover begint Tis nu 1,5 maand uit na 8 maanden en we hebben laatste weken weer contact. Tis harstikke gezellig en leuk, mss wel leuker als toen we wat hadden. Ook gezoend en natuurlijk komt de gedachte weer opborrelen of het weer wat zou kunnen worden. Maar nee, voor mij geldt eens uit, altijd uit. Hoe spijtig ook..
Oud 17-02-2004, 14:53
snoopy
snoopy is offline
hm... nou, ik hoef echt niets meer met exen. Niet alleen omdat ik nu gelukkig ben met n ander, maar ook omdat ik zoiets heb van: "tis uit, en niet zomaar."
Als ik t uitmaak, ergens om, dan verandert dat niet zomaar. En als hij t uitmaakt, is hij stom
Oud 17-02-2004, 15:18
Euphemia
Euphemia is offline
Ik had ook weer een relatie gehad met mn ex.. maar het was na een weekje weer uit... reden: hij had nog steeds een schuldgevoel omdat hij vreemd was gegaan! Klootzak
Maar we zijn wel weer als vrienden uit elkaar gegaan maar sinds die tijd heb ik hem nooit meer weer gesproken en weergezien.. in die tijd voelde het wel fijn om bij elkaar te zijn enzo.. maar ut ging gewoon niet meer... paar dagen later had hij al een ander terwijl hij nog steeds met me ging afspreken... toen had ik maar gezegt: rot nou maar op, jongetjes die vreemd gaan wil ik niet! (dus dan was het al de 2e x dat hij vreemdging)
Oud 17-02-2004, 16:25
Alistar
Alistar is offline
Met mijn huidige ex-vriend was het al min of meer voordat we het 'officieel' uitmaakten. Ik zag m 3 weken niet namelijk en na 1 week ofzo zei hij al dat hij steeds minder voor mij ging voelen. Het was eigenlijk toen al uit. Toen ik m weer zag was t onwijs gezellig en had ik t idee dat t misschien wel weer wat zou kunnen worden...maar nee. Nou zou ik m ook niet terugwillen
Maar de redenen waarom het uitgaat, verdwijnen meestal niet. Dus ik denk niet dat t werkt om het weer te proberen, soms werkt t beter als vrienden, en kan je vrienden voor het leven blijven.
Oud 17-02-2004, 17:05
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Ik heb zeker ervaring...Ik ging bijna 12 maanden met me (ex)vriend toen het uitging om allerlei redenen, hij wou me nog terug, maar k had het egt helemaal met hem gehad....Dit heeft zo een halfjaar geduurd en in die tijd hebben we nog wel 2x gezoend!Hij heeft een andere vriendin gehad en ik 2 andere vriendjes...Net toen we weer wat ''normaal'' tegen elkaar gingen doen, en hij me foto's kwam brengen, sprong het vonkje van mijn kant ook weer een over!!!(Er is wel hééééééél erg veel gebeurt in die tussentijd hoor, maar dat is nu nie van toepassing) En nu hebben we alweer bijna 2 maanden iets en het voelt zó goed...alsof het nooit uit is geweest!Klinkt misschien raar, maar we zijn het gelukkigste stelletje van allemaal (zo voelen wij dat dan)

Kort gezegd: Het is dus weer iets moois geworden!!
Oud 17-02-2004, 17:26
cannonball
cannonball is offline
Met met je ex aankloten, dat vind ik echt slopend....ik ben blij dat ik daar nu zo langzamerhand van af bent, want er zijn zoveel andere leuke mensen
Oud 17-02-2004, 17:34
ironflower
ironflower is offline
Citaat:
Tammie Frotje schreef op 17-02-2004 @ 18:05:
Ik heb zeker ervaring...Ik ging bijna 12 maanden met me (ex)vriend toen het uitging om allerlei redenen, hij wou me nog terug, maar k had het egt helemaal met hem gehad....Dit heeft zo een halfjaar geduurd en in die tijd hebben we nog wel 2x gezoend!Hij heeft een andere vriendin gehad en ik 2 andere vriendjes...Net toen we weer wat ''normaal'' tegen elkaar gingen doen, en hij me foto's kwam brengen, sprong het vonkje van mijn kant ook weer een over!!!(Er is wel hééééééél erg veel gebeurt in die tussentijd hoor, maar dat is nu nie van toepassing) En nu hebben we alweer bijna 2 maanden iets en het voelt zó goed...alsof het nooit uit is geweest!Klinkt misschien raar, maar we zijn het gelukkigste stelletje van allemaal (zo voelen wij dat dan)

Kort gezegd: Het is dus weer iets moois geworden!!
Was je niet bang dat het snel weer zou zou worden als de laatste periode toen jullie iets hadden? Dus die redenen weer terug zouden komen?
Oud 17-02-2004, 17:50
Coral
Coral is offline
Nouwjah, tussen mij en mn huidige vriendje is het nu 2 keer uitgeweest (we voelden ons er beide niet echt lekker bij, en hij is echt een loner, ik niet.. en buiten dat, hij denkt erg veel na, ik ook wel, maar minder) Maaar, t is beide keren op dezelfde dag weer goedgekomen.. Want jaaah, we waren (en zijn) nog steeds heeel erg verliefd op elkaar en we vonden (en vinden) t veeels te leuk om elkaar te laten gaan.

Nu gaat het alweer een tijdje goed

En tussen m'n beste vriendin en haar vriend is het 3 weken uigeweest (na 2 jaar, ze hadden vaak ruzie e.d, beide erg jaloers, t ging nie meer toen) en nu is het sinds een halfjaar alweer goed! Ze hebben t zelfs al over samenwonen!

Dus het kan echt wel goed gaan!
Oud 17-02-2004, 18:38
droomkoningin
droomkoningin is offline
Hey!

Nou...met mijn ex-vriend (eerst al een hoop gekloot toen ik nog een vriend had enzo) We hebben 6 maanden iets met elkaar gehad, en dan ook echt goed, zeg maar. Ik heb het toen uitgemaakt, omdat ik 'vrij' wilde zijn Maar na drie maanden kwam ik erachter (de laatste 3 weken van die drie maanden hadden we wel weer contact) dat ik hem kei erg miste! Zijn humor, zijn lichaam, gewoon hem. Dus toen we een keertje hadden afgesproken, dacht ik: als ik hem nu niet zoen, doe ik het nooit meer!! Een week later gingen we samen op stap en op het eind van de avond bracht hij me naar huis ( ) en sinds toen werd het weer wat. We hebben nog zo'n anderhalve maand iets gehad, maar die weken waren wel leuk!! Het begon alleen steeds meer te lijken op vriendschap dan 'vriendje-vriendinnetje' en dus hebben we er afgelopen donderdag definitief een punt achter gezet. En we hebben er allebei vrede mee.
Ik ben toch nog wat te jong voor een relatie, terwijl hij aan het einde van dit jaar op zichzelf wil gaan wonen We kunnen het echt hartstikke goed met elkaar vinden, altijd lol en gezellig, en hij komt vanavond ff langs

Kortom: ik heb er wel goede ervaringen mee.
Succes!!
Oud 17-02-2004, 18:52
Zeldom
Zeldom is offline
Tsja ik heb er wel ervaring mee, Heb 9 maanden iets met iemand gehad, na een maand uit elkaar is het toen weer wat geworden.
Daar heb ik toch wel goed spijt van, is niet zo fijn gelopen =(
Maarja, van fouten leert men
Oud 17-02-2004, 19:40
Buffy
Buffy is offline
ik heb er ervaring mee, maar niet in heel positieve zin.

we hadden 2 jaar toen het uitging, bijna een jaar later ging het weer aan (ook wij zoenden in die tussentijd veel terwijl hij wel een vriendin had en we gingen ook wel verder dan dat) maar toen het eenmaal weer aan was was dat vertrouwde gevoel van die eerste 2 jaar weg, en we zijn na een maand met knallende ruzie weer uit elkaar gegaan. we hebben elkaar een half jaar gemeden en nu zijn we gewoon vrienden. niet dat we intensief contact hebben maar gewoon zo nu en dan een praatje.
Oud 17-02-2004, 19:42
AngelLena
AngelLena is offline
6 maanden een relatie, is stukgegaan, kwam na een paar weken bij me terugkruipen, na 2 maanden ging het weer fout, toen nog voor 3e keer geprobeerd, toen begon het weer te rommelen, toen definitief afgekapt.

Bij sommige mensen zal het vast werken, maar mijn ervaring leert mij alleen de ellende van het terugnemen van je ex. Het is niet voor niets uitgegaan, en bij twijfel al helemaal niet aan beginnen, dan is het al gedoemd tot mislukken.
Oud 17-02-2004, 19:58
Luna
Luna is offline
ja, heb ik gehad, werkte niet. Het was niet voor niets uit geweest en ging dan ook al weer snel fout, het was gewoon niet leuk meer. Toch is het moeilijk om in te zien dat het beter uit is als je nog van iemand houdt.
Oud 18-02-2004, 12:34
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Citaat:
ironflower schreef op 17-02-2004 @ 18:34:
Was je niet bang dat het snel weer zou zou worden als de laatste periode toen jullie iets hadden? Dus die redenen weer terug zouden komen?
Nee helemaal niet en daar ben ik nu nogsteeds niet bang voor...We hebben er vantevoren al heel veel over gepraat, en hij heeft me egt overtuigd in dat halfjaar dat het uit was dat hij alleen maar mij wil!!Heeft hij heel goed zijn best voor moeten doen, maar het is hem gelukt....Het is dus egt nie zo gegaan van..''ooh laten we maar weer wat nemen want dat lijkt ons wel leuk'' nee we hebben er egt goed over gepraat en het best rustig aan gedaan in het begin!En als k bang zou zijn dat het weer zou mislukken, dan was ik er niet aan begonnen
Oud 18-02-2004, 12:37
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm, ik heb dat ook iets van 3x geprobeerd en elke keer was het na 2 weken of hooguit een maand weer uit Maar er zat ook elke keer maar een week tussen dat het uit ging en weer aan ging. Was best wel kansloos
Oud 18-02-2004, 13:36
Gothic
Gothic is offline
Het ligt vooral aan de reden waarom het is uitgegaan...

dus aan de TS, waarom is je relatie uitgegaan?
Oud 18-02-2004, 14:28
ironflower
ironflower is offline
Um, er was geen echte specifieke reden, we vonden elkaar nog steeds leuk, er is niet vreemd gegaan of dat soort dingen.
Maar op het laatst waren er steeds meer kleine irritaties.
Als we bij elkaar waren was het echt nog super leuk, maar zodra we bijvoorbeeld belden of op msn waren, werd het altijd stom.
Van die kleine onbenullige dingen, die dan voor een rot gesprek zorgen. We zijn zo een tijdje doorgegaan, omdat we wel eens vaker een dip in onze relatie hebben gehad, maar toen hebben we toch samen besloten om het uit te maken.
Oud 18-02-2004, 14:46
Avondel
Avondel is offline
Ik had het 2 jaar en 3 maanden met mijn vriend, toen hij het uit maakte. Het ging ook al een tijdje niet super meer, maar dat vond ik geen reden om het uit te maken. Je werkt toch aan je relatie als je van elkaar houdt? Het zal toch nooit altijd goed gaan? Maar ja blijkbaar dacht hij er anders over. Hij maakte het uit. De preciese reden waarom het uitging weet ik niet, maar het ging uit en bleef uit voor 8 maanden. Ik probeerde mijn leven weer op te pakken. Dit was erg goed voor me, maar ik kon hem maar neit vergeten. We spraken elkaar nooit, maar ik zag hem wel af en teo. Ik dacht dat hij mij niet terugwilde en ik liet dan ook niet merken dat ik hem miste. Toen ik weer een keer uitging, was hij er ook. Ik beelde me in dat hij me miste. Hij keek toch naar me? De dag erna was ik kapot. Ik hield nog steeds van hem. En ik wist niet wat ik van hem moest verwachten. Ik wilde wel eens duidelijkheid. Ik heb hem toen een smsje gestuurd. Hij antwoorde dat hij mij nog erg leuk vond. En toen is het weer allemaal goed gekomen. Het heeft mij erg goed gedaan dat het uit is geweest en onze relatie gaat nu een stuk beter dan daarvoor. We hebben allebei bijgeleerd. Hij: dat hij wat in onze relatie moet steken. en iK: meer zelfvertrouwen.
Hij is nu erg lief voor me en heeft veel voor me over. WE praten over dingen die me dwarszitten en ik kan ook gerust bij hem uithuilen.

WEl geloof ik dat het vaak ook mis kan gaan. Je vertrouwen in elkaar zakt wel, je vergeeft hem ook nooit dat hij het heeft uitgemaakt. Ik confronteer hem daar nog steeds wel eens mee.
Hoe dit gaat eindigen weet ik ook niet. Ik heb er wel vertrouwen in, maar je weet maar nooit. We hebben het nu weer een half jaar aan.

veel succes ermee.....
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 16:25
Verwijderd
Hmm..ik heb er wel ervaring mee..Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ik verkering met een jongen en dat is op een pijnlijke manier uitgegaan, na ongeveer 1 maand al. En na een poos kreeg ik een nieuwe vriend, en dat is nu bijna 3 weken uit. En ik ben weer trug bij mijn ex.
Alles is zo anders, we kunnen overal over praten, van gevoelens tot vrienden, sex en boeken en muziek. Het voelt zo vertrouwt, je weet immers al wat je aan elkaar hebt.
Het voelt inderdaad wel een beetje vreemd, maar als je gelukkig bent met elkaar komt het goed
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 19:38
Verwijderd
*kijkt de kat uit de boom*
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 20:32
Wave
Wave is offline
Komt me bekend voor heb nets een verhaal gehad van een jongen die precies hetzelfde had

Maare ga er gewoon voor........rob is een schat, laat m niet lopen!

knuffie suus
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 14:42
ironflower
ironflower is offline
Vandaag nog even met hem gesproken.
We willen allebei hetzelfde, het weer met elkaar proberen.
Maar voor ons allebei voelt het raar.

We zijn beste vrienden, voelen ons echt super fijn bij elkaar, het is echt super gezellig. We hebben elkaar de laatste tijd nog niet echt alleen gezien, dus dat we met zn 2tjes zijn.
Ergens ontbreekt er nog een bepaald gevoel, is heel moeilijk te omschrijven.

Ik twijfel dus best wel of we er goed aan doen.

Ik had zoiets van, ja dat gevoel krijg ik mss vanzelf wel terug als je eenmaal meer met elkaar omgaat, weer vriendje/vriendinnetje dingen gaat doen. En dat doen we nu dus ook, gewoon in het openbaar zoenen en lief doen enzo.

En ik weet zeker dat hij het meent, dat hij me echt leuk vindt en er voor wil gaan. (door iets wat in de afgelopen maanden is gebeurd is dit soms moeilijk te geloven voor me..)

Maar hij zegt idd dat we het gewoon rustig moeten bekijken, ook omdat ik heel erg heb dat ik het ene moment zo met hem zou willen enzo..en het andere moment juist zoiets heb van, het is wel goed als we alleen vrienden zijn.

Vrijdagavond hebben we afgesproken, gaan we het er even goed over hebben, over wat we willen en wat we dan anders willen enzo. Omdat we gewoon willen voorkomen dat we snel terug vallen zoals de tijd dat het uitging...
En dan zijn we ook even echt samen, dus niet op school met allemaal mensen of in de stad enzo, dus ik hoop dat dat ene gevoel wat nu net mist, dat dat dan weer terugkomt.
Oud 19-02-2004, 15:05
*Madel*
*Madel* is offline
Ik moet zeggen dat ik er zelf geen ervaring mee heb en ook niet weet of ik het uberhaupt zou kunnen omdat er toch altijd een goede rede voor is geweest dat het is uitgegaan.

Maar als het gevoel tussen jou en je ex qua verliefdheid weer helemaal terug is en jullie het gewoon nog een keer met elkaar willen proberen...Wat let jullie dan? Give it a try
Oud 19-02-2004, 15:13
ironflower
ironflower is offline
het is niet echt verliefdheid, want ook in onze vorige relatie was dat allang over gegaan in houden van met af en toe zeg maar een fase van weer echte verliefdheid.

Maar het is nu meer het vertrouwde fijne gevoel, niet echte verliefdheid.

maar het is wel zo, dat het denk beter is om zolang als ik twijfel, om het dan nog niet officeel weer goed te maken.
We gaan nu wel zo met elkaar om, maar ook denk deels om te kijken of het werkt.

Maar ik probeer het zeker! Ook omdat we zolang hebben gehad het haast ´zonde´ is om het niet nog een keertje te proberen.
En dan denk je later mss heel de tijd...goh..mss als we het nog een keer hadden gepobeerd...

Als het nu werkt, dan is dat super leuk
Als het nu niet blijkt te werken, dan weet je ook waar je aan toe bent, dan weet je gewoon dat het er niet meer in zit. En we gewoon beste maatjes zijn..maar dat dan ook alleen..
Oud 20-02-2004, 17:47
heavinly
heavinly is offline
Ik hoop voor jullie dat 't werkt, Anne. Maar volgens mij, als ik jullie zo zie, moet dat wel lukken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten