Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien is het inderdaad zo dat beide opties kloppen; de potientele nieuwe jongens passen niet echt bij mij en ik denk dat ik nog steeds wel wat voor mn ex voel...:-(
Het is absoluut niet zo dat ik nog verliefd op hem ben, maar het blijft gewoon een speciaal gevoel als ik hem weer zie... Het is net alsof ik dan weer ja iets van herkenning in zijn ogen zie, heel raar, maar het is net alsof ik in onze ogen zie dat we bij elkaar horen ofzo, ja dit klinkt vreemd I know... Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar het is zo gek omdat er niemand is die mij zo goed kent als hij en dat maakt het soms juist zo ongemakkelijk, omdat we ons dus nu als 'gewone' vrienden horen te gedragen.. Minder contact kan niet echt, we hebben een gezamenlijke vriendengroep nl. En ik wil en kan hem ook niet kwijt eigenlijk....shame on me... |
![]() |
|
ik heb dat ook gehad
heel lang de vriendjes die je neemt op het moment dat je eigenlijk je ex leuker vind, zijn zogezegde 'rebound-vriendjes'. je kan er verkering mee nemen, maar uiteindelijk zullen al die relaties niet een echt lang leven beschoren zijn, gewoonweg omdat ze niet leuk genoeg zijn, of omdat jij nog met andere problemen in je maag zit maar ik kan je ook vertellen, dat er een moment komt dat je een jongen tegenkomt die wel degelijk leuker is dan je ex. of misschien wel niet 'leuker' maar jij bent dan gewoon je ex helemaal kwijt of je bent zo verliefd, en dan echt verliefd, dat je niets meer geeft om alle leukigheid die je ex had het is wel fijn eigenlijk, dat je nog zó met je ex in je maag zit, wnat nu weet je zeker dat de echte andere leuke nog niet is langsgekomen, en ook kun je jezelf niet voor de gek houden door te doen alsof je verliefd op iemand bent, en er dan later achterkomen dat het niet zo was... je hebt in feite een perfecte graadmeter voor echte leuke jongens, want zodra je niet de vergelijking trekt met je ex, weet je dat het goed zit
|
Verwijderd
|
Mijn huidige vriend vergeleek ik wel eens met exen. Maar dan altijd positief in zijn richting of dan zij ik dat hij in dat en dat op een van hen leek ofzo weet ik t, alleen hij vond dat dus echt niet leuk en hij had zoiets van: hallo, ik ben roelof hoor en niet die en die!
Wel begrijpelijk dus nu let ik er veel beter op. Ik denk persoonlijk dat je idd je ex moet loslaten. Sta open voor andere mensen en persoonlijkheden! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoezo toeval, ik zit net met dit probleem
![]() tis 2 maandjes uit met mn ex, en ik heb een nieuw meisje ontmoet, we hebben wel gezoend enzo (lekker stom achteraf) , maar ik blijf toch aan mn ex denken, en het lullige is, ik wil dat andere meisje geen pijn doen , maar goed, volgens mij is het daar al te laat voor, want ik weet gewoon niet wat ik moet doen.. ik ben dus ook niet over me ex heen merk ik al, maar wat moet ik nu? als ik doorga met dat andere meisje is de kans groot dat het fout gaat, want ik voel me nu al de hele tijd zo verrot.. ![]() moet ik dan toch maar zeggen dat ik nog niet toe ben aan een nieuwe vriendin, terwijl zij denkt dat we al wat hebben... aaaah wat ben ik een *_&$@&(*_@$ L*L ook he ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, als ik mijn vriend 'vergelijk' komt hij er alleen maar positiever uit ![]() Wat je verhaal betreft: je lijkt nog niet helemaal over je ex heen te zijn, want als je echt verliefd bent op een potientieel vriendje, is hij veel geweldiger dan je ex. Doe dus gewoon een tijdje rustig aan... Laat je nergens door opjutten. Zorg dat je eerst echt over je ex heen bent, dan komt alles vanzelf wel weer... |
![]() |
|
![]() |
Dank jullie wel allemaal! In alle redenaties zit wel een kern van waarheid in volgens mij! Harstikke fijn, maar ik word dr echt een beetje gestoord van haha!
Gister heb ik echt een leuke jongen ontmoet, ook aardig mn type, sta leuk met 'm te kletsen, ik merk aan hem dat hij mij leuk vindt, en wat doe ik; juist ja ik bedenk me dat mn ex toch dingen heeft die die jongen niet heeft (hehe das logisch) nou ja die jongen kan het dus al vergeten eigenlijk, best wel weer zielig eigenlijk! Maar goed, wat moet ik hiermee? Moet ik eens met mn ex hierover praten denken jullie, tegen hem doe ik gewoon ja; weet je wel beetje zo van; ja alsof ik super veel leuke jongens zie enzo (beetje jaloers proberen te maken dus)...maar goed hij heeft dus misschien helemaal geen idee ervan; dat al die jongens helemaal niet zoooo geweldig zijn, hoewel denk het toch wel, hij is natuurlijk ook niet achterlijk en kent me bovendien beter dan wie dan ook :-s sorry voor dit vage verhaal.... |
![]() |
|
Je zal het toch los moeten laten. Ik vergelijk ook al mijn vriendjes een beetje met m'n eerste ex, maar dan positief. Ik vind het leuk als ze dan een eigenschap hebben die mijn ex ook heeft/had. Maar iedereen heeft toch weer andere dingen die ook leuk zijn, dus probeer daar meer naar te kijken...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Problemen met gevoelens voor ex..wat moet ik doen? _Beam | 6 | 29-01-2013 14:53 | |
Liefde & Relatie |
je date's met je ex vergelijken -0-0- | 14 | 22-07-2009 18:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Liefde & Relatie |
ik ben de laatse tijd niet aardig tegen me vriend wat moet ik nou doen.. **~yvie~** | 19 | 15-10-2002 14:57 | |
Liefde & Relatie |
ik heb een neiuwe vriend maar hou nog steeds ee beetje van me ex help wat nu!!! **~yvie~** | 8 | 31-08-2002 12:44 | |
Liefde & Relatie |
Vergelijk jij een nieuwe relatie ook met andere relaties in het verleden? Verwijderd | 10 | 23-08-2002 07:41 |